افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

من خودم پیشنهاد تغییر مدیر جشنواره کودک را دادم / مدیریت دوی امدادی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 33175
من خودم پیشنهاد تغییر مدیر جشنواره کودک را دادم / مدیریت دوی امدادی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سید مهدی جوادی مدیرکل سابق بنیاد سینمایی فارابی که سال گذشته به سمت دبیری منصوب شد سی و پنج جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دریافتی از محمد خزایی پس از انتصاب مجید زین العابدین به همین سمت در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح دلایل این واگذاری مسئولیت اظهار داشت: انتصاب مدیرعامل بنیاد […]

سید مهدی جوادی مدیرکل سابق بنیاد سینمایی فارابی که سال گذشته به سمت دبیری منصوب شد سی و پنج جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دریافتی از محمد خزایی پس از انتصاب مجید زین العابدین به همین سمت در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح دلایل این واگذاری مسئولیت اظهار داشت: انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به عنوان دبیر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان منوط به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان است که سنت های داخلی این جشنواره بزرگ است. فعالیت های بنیاد فارابی

وی افزود: از این منظر انتقال دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با تغییر مدیرعامل بنیاد سینما فارابی قطعا تصمیم درستی است و باعث تقویت کیفی این رویداد خواهد شد.

جوادی درباره فعالیت های خود در دوره ای که دبیر جشنواره بود. سی و پنج و گفت: در مدتی که این مسئولیت را بر عهده داشتم، سعی کردیم کارها را به بهترین نحو پیش ببریم. در مراسم تودیع خود در بنیاد فارابی نیز تاکید کردم که مدیریت مانند مسابقه امدادی است و هر مدیری کارها را تا مرحله خاصی پیش می برد و آن را به مرحله بعدی واگذار می کند. تا روزی که در این سمت انجام وظیفه کردم در جهت پیشبرد برنامه ها قدم برداشتم و امروز خوشحالم که جشنواره کودک با آمدن آقای زین العابدین تقویت می شود. به خواست خدا شاهد یک رویداد با کیفیت خواهیم بود.

وی افزود: از آنجایی که جشنواره فیلم کودک و نوجوان رویدادی است که در حوزه مدیریتی بین بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان تصمیم گیری می شود، ایجاد ضلع سوم جشنواره به نمایندگی از دبیر، بهترین گزینه برای این رویداد نیست و به همین دلیل پیشنهاد من به دوستان این بود که سنت مدیر عامل بودن فارابی و دبیری جشنواره را حفظ کنند تا اصل برگزاری جشنواره آسیب نبیند. و از این نظر شما باید منشی آقای. آقا ذن العابدین واجد شرایط یک مهمانی خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 19 تا 25 مهرماه برگزار می شود ۱۴۰۲ (11 تا 8 مهر 1392) به سرپرستی مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.