افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

من تضمین نمی کنم که به باشگاه برگردم، چطوری؟ همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما فکر نمی کنید!

  • کد خبر : 20163
من تضمین نمی کنم که به باشگاه برگردم، چطوری؟  همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما فکر نمی کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– در دنیای امروز و با عادات غذایی و سبک زندگی، اضافه وزن یک اتفاق محتمل است. عده ای فکر می کنند با حذف غذا از شام می توانند از این امر جلوگیری کنند، خوب تا حدودی حق با آنهاست زیرا بدن انسان در طول […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– در دنیای امروز و با عادات غذایی و سبک زندگی، اضافه وزن یک اتفاق محتمل است. عده ای فکر می کنند با حذف غذا از شام می توانند از این امر جلوگیری کنند، خوب تا حدودی حق با آنهاست زیرا بدن انسان در طول شب و خواب فعالیتی ندارد، اما از طرف دیگر پزشکان معتقدند که نباید غذا را حذف کرد. شام. ! یکی از دلایلش این است: بعضی ها به خودشان سخت می گیرند و تا لاغر نمی شوند شام نمی خورند، با شکم گرسنه نمی توانند بخوابند و از این طرف به طرف دیگر غلت می زنند که در نهایت بر آنها می افزاید. مشکلاتی غیر از گرسنگی و بی خوابی، چیزی که نباید اتفاق بیفتد، شما می توانید!

خط آخر را می زنند و می روند سر یخچال و از شرمندگی شکمشان حرف می زنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد با وجود تلاشی که می کنند به ورزشگاه می روند اما تلاششان بی نتیجه است، پس راه حل چیست؟ شام را نادیده نگیرید، آن را سبک و رژیمی کنید. گاهی لازم نیست شاخ غول را بشکنید، فقط باید با تغییر عادت های کوچک و مخرب شروع کنید و صبور باشید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید. حال اسمارتک نیوز در این قسمت از مطالب آشپزی خود شما را با یک شام سبک و آسان آشنا می کند و همچنین طرز تهیه اش را معرفی می کند، با ما همراه باشید. راستش را بخواهید غذای رژیمی دیگری را فراموش نکرده ام که می توانید از پختن آن لذت ببرید و حتی با حذف گوشت آن را به یک غذای گیاهی تبدیل کنید.

مواد لازم برای سالاد رژیمی بادمجان

خب غذایی که می گوییم یک سالاد فوق العاده خوشمزه و آسان است که حتی اگر مشغله دارید و وقت کافی برای درست کردن شام ندارید می توانید آن را درست کنید.مواد لازم برای تهیه این سالاد:

  • بادمجان
  • پیازچه خرد شده
  • دو حبه سیر
  • گوجه فرنگی
  • ماست
  • خیار ورقه شده
  • پنیر (در صورت تمایل)
  • زیتون بدون هسته

ویدئو-عکس-4 (1)

طرز تهیه سالاد بادمجان رژیمی

بادمجان ها را خوب بشویید، نیازی به پوست گرفتن نیست، سپس به قطر یک انگشت برش بزنید، در این مرحله حتما دانه ها را از روی بادمجان ها جدا کنید زیرا طعم تلخی به سالاد می دهد. بادمجان ها را در ظرفی با کمی نمک و روغن زیتون به مدت یک ربع قرار دهید، بعد از این مدت در فر قرار دهید و صبر کنید تا کمی سرخ شوند، در این مدت خیار و گوجه را برش بزنید.

دیپ ماست خامه ای و پیاز سبز

بعد از پختن بادمجان ها صبر کنید تا کمی خنک شوند و سپس با گوجه فرنگی و خیار خرد شده مخلوط کنید، می توانید زیتون کامل یا خلال شده را به سالاد اضافه کنید، حالا نوبت سس است. برای سس، پیاز رنده شده و سیر را با ماست مخلوط کنید، در صورت تمایل کمی آبلیمو به آن اضافه کنید و روی سالاد بریزید، غذای غنی و سالم شما آماده است.

در پایان فراموش نکنید که برای رسیدن به وزن ایده آل باید علاوه بر تغذیه و ورزش مراقب خواب خود نیز باشید، عدم وجود هر یک از این عوامل باعث ایجاد مشکل در پیشرفت شما می شود. اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.