افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

من به هرج و مرج در خاورمیانه پایان خواهم داد

  • کد خبر : 411161
من به هرج و مرج در خاورمیانه پایان خواهم داد

به گزارش بازار، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی حامیان خود در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا آمریکا گفت: جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا به زودی آمریکا را وارد جهان خواهد کرد. ” جنگ سوم». وی در ادامه بایدن را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا و کلاهبردار خواند و تاکید […]

به گزارش بازار، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی حامیان خود در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا آمریکا گفت: جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا به زودی آمریکا را وارد جهان خواهد کرد. ” جنگ سوم».

وی در ادامه بایدن را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا و کلاهبردار خواند و تاکید کرد: جهان در آتش است و بایدن ما را به جنگ جهانی سوم می کشاند، جنگی که به زودی در میانه آن خواهیم یافت.

ترامپ همچنین جنگ و درگیری های نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان و ادامه عملیات نظامی روسیه در اوکراین را هدف قرار داد و دولت بایدن را به ناتوانی در رسیدگی به بحران های جهانی متهم کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور پیشتر در اظهارات خود تاکید کرده بود: در حال حاضر خاورمیانه در حال انفجار است و ما در آستانه جهان سوم هستیم. جنگ

ترامپ در سخنانی با حامیان خود در شهر ساحلی ساوانا در جورجیا، کاخ سفید را به ناکارآمدی متهم کرد و گفت: در حالی که خاورمیانه در حال انفجار است و ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم، کاخ سفید سردرگم است و نمی داند. چه کنم.” انجام دادن

ترامپ پیش از این نیز با اشاره به اینکه جهان به مکانی بسیار خطرناک تبدیل شده است، از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز خواسته بود که حتی به ساده ترین سوال پاسخی نداشته باشد. پاسخ سوالات: چگونه می توانید به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از جنگ جهانی سوم جلوگیری کنید؟

آمریکایی ها روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای می روند. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.