افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

من ایجاد منطقه آزاد مغان را دنبال می کنم/کشاورزی کلید توسعه مغان است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 250399
من ایجاد منطقه آزاد مغان را دنبال می کنم/کشاورزی کلید توسعه مغان است – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو نامزد در حوزه های بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز به مرحله دوم راه یافتند. وی در مورد مشکلات منطقه پاسخ های روشن و شفافی داد که در ادامه متن کامل را می خوانید. خبرگزاری مهر در نخستین روزهای […]

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو نامزد در حوزه های بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز به مرحله دوم راه یافتند. وی در مورد مشکلات منطقه پاسخ های روشن و شفافی داد که در ادامه متن کامل را می خوانید.

خبرگزاری مهر در نخستین روزهای تبلیغات انتخاباتی در کشور، کمپین «با مهر» را برای اطلاع رسانی به مردم و مخاطبان این رسانه راه اندازی کرد و در این قالب مصاحبه ها و اخبار ارزشمندی از روند برگزاری جشن ها منتشر کرد. دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی.

کمپین «با مهر انتخاب کنیم» در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی تا پایان این انتخابات ادامه دارد و در استان هایی که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، با نامزدهای رقیب مصاحبه ترتیب داده شده است.

* تقسیم بندی حزبی و سیاسی در مجلس آینده را چگونه پیش بینی می کنید؟

به خبرگزاری مهر به عنوان رسانه مرجعی که از اولین روزهای انتخابات مسئولیت گزارش شفاف و شفاف این رویداد مهم سیاسی کشور را بر عهده داشته است تبریک می گویم.

اقدام ارزشمند و ابتکاری این خبرگزاری و رسانه ملی در اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به مردم از روند انتخابات شورای اسلامی دوازدهم در جامعه مهم و تاثیرگذار بود و باعث شد تا مردم آزادانه و با شناخت کاندیداها به آنها رای دهند.

بحث تفرقه سیاسی و حزبی بعد از انتخابات دور دوم بیشتر مشخص می شود، بنابراین بر اساس تقسیم بندی سیاسی، حزبی و جناحی سعی می کنیم مشکلات مردم را در مجلس حل کنیم و همچنین رئیس جمهور توانمند را انتخاب کنیم. با سوابق ارزشمند برای مبارزه با.

* مهم ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید در مجلس آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد چیست؟

افزایش درآمد اهالی منطقه، کاهش تورم و اهمیت دادن به ایجاد فرصت های شغلی جدید از جمله پیشنهادات مجلس آینده به ویژه در حوزه انتخابیه و با توجه به امکانات، استعدادها و نیروی انسانی منطقه خواهد بود. منطقه ما تلاش خواهیم کرد تا توانمندی های منطقه را بیش از گذشته افزایش دهیم. کمک در شمال استان اردبیل.

در کنار این موضوع معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی و از همه مهمتر مبارزه با تبعیض و فساد اداری را به عنوان مطالبه مردم در مجلس آینده به عنوان وظیفه نظارتی پیگیری خواهیم کرد.

با توجه به اینکه مغان دارای استعدادهای متعدد و متنوع کشاورزی است، باید به توسعه کشاورزی آبی با الگوهای آبیاری نوین توجه جدی داشت تا مردم این منطقه بتوانند در سایه این قابلیت ها معیشت و رفاه مناسبی داشته باشند.

* اولویت شما در مجلس آینده کدام کمیته خواهد بود؟

در صورت راهیابی به مجلس با توجه به ظرفیت منطقه در حوزه کشاورزی، قطعا در کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب و خاک مجلس دوازدهم حضور خواهم داشت تا بر خلاف سال های گذشته، بزرگترین مجموعه ملی مختلف اعتباراتی برای توسعه بخش کشاورزی به منطقه مستعد مغان و نوسازی برای جذب دو صنعت پارس و مغان اختصاص می یابد.

از آنجایی که ساخت سد خداآفرین بخش‌های بزرگی از این پروژه زیربنایی را به حالت تعلیق درآورده است و نمی‌توان از آن به درستی و اصولی استفاده کرد، باید از ظرفیت کمیسیون کشاورزی، ردیف اعتبار ملی و صندوق توسعه برای تکمیل این پروژه استفاده کنیم. در چهار منطقه ساختمانی

* مهم ترین چالش استان خود را چه می دانید و آیا راهکاری برای حل آن دارید؟

مهم ترین چالش استان اردبیل توجه به افزایش درآمد سرانه است تا جمعیت این استان به رونق نسبی دست یابد.

فعال سازی مجدد حوزه های آبخیز، تکمیل شبکه های نگهداری سدها، تامین آب شرب شهرها و شهرستان ها، نوسازی محصولات زراعی، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی، توسعه جاده ها، کمک به افزایش پروازهای فرودگاه پارس آباد که ارتباط برقرار می کند. اردبیل با پارس آباد و ادامه آن به سمت منطقه قفقاز، اجرای عملیاتی منطقه آزاد با محوریت شهرستان مرزی بیله سوار و افزایش سرانه ورزشی از اولویت های من در صورت رسیدن به مجلس دوازدهم خواهد بود. توسعه منطقه ای و استانی

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم فهیمی و امید علی رعنایی با کسب بیشترین آرا از حوزه انتخابیه بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز این روزها در مرحله دوم انتخابات برای کسب اکثریت آرا در بهارستان رقابت سختی را پیش رو دارند. منطقه مغان. فضای انتخاباتی حاکم است و تبلیغات هر دو کاندیدا در این حوزه با چشم انتظاری هم در داخل و هم در محله ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی در 20 اسفند 1402 برگزار شد و انتخابات در پنج استان کشور به مرحله دوم کشیده شد تا ترکیب مجلس دوازدهم با تعیین نامزدهای واجد شرایط نهایی شود. و مجلس جدید از 16 خرداد فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.