افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

من اگر جای نمایندگان جبهه پایدار بودم دست پزشکانی که خواهان آشتی ملی هستند را رد نمی کردم.

  • کد خبر : 354238
من اگر جای نمایندگان جبهه پایدار بودم دست پزشکانی که خواهان آشتی ملی هستند را رد نمی کردم.

۱۷ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۵۰:۱۹ شریعتی در گفتگو با ایلانا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس جمهور از ائتلاف صحبت می کند، من جای نمایندگان مجلس به ویژه جبهه پایداری بودم، دست آقای بزیکیان را رد نمی کردم و اخلاقاً صلاح مجلس را می دانستم. کشور در اتحاد، تا متهم به قرار […]


۱۷ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۵۰:۱۹

شریعتی در گفتگو با ایلانا:




یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رئیس جمهور از ائتلاف صحبت می کند، من جای نمایندگان مجلس به ویژه جبهه پایداری بودم، دست آقای بزیکیان را رد نمی کردم و اخلاقاً صلاح مجلس را می دانستم. کشور در اتحاد، تا متهم به قرار دادن چرخ های دولت در چرخ نشوند.

سعید شریعتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهارات اخیر محمود نبویان که اطرافیان رئیس جمهور و مردم در دولت را اغتشاشگران و حامیان اغتشاشگران خواند و اینکه آیا این گونه ادبیات و اظهارات هشداری برای اخلال در جریان رادیکال نیست. آغاز دولت چهاردهم وی گفت: در مورد اغتشاشاتی که در سال 1395 در مشهد شروع شد، نکته ای را یادآوری می کنم، یک جستجوی ساده انجام دهید، خواهید دید؛ در همان روزهای 15 تا 18 دی 1394 که آقایان در مشهد کنگره برگزار کردند و تشکیل دادند تا این اتفاقات رخ دهد، آن وقت می فهمید که ریشه ناآرامی ها به کجا برمی گردد و جرقه ناآرامی ها کجا و چگونه بوده است. شورش های 2016 و 2018 را روشن کرد. و انگیزه اعتراضات خیابانی اعتراضات در ابتدای تاریخ چه عواملی بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: یک جست و جوی ساده نشان می دهد که جوانان در یک ستاد انتخاباتی در همان روزهایی که حادثه 1395 در مشهد رخ داد، کنگره ای با محوریت چهره های شناخته شده جریان پایداری برگزار می کردند. ابتدا جلسه ای تشکیل شد به بهانه اینکه خطوط بارت مشهد از چهارراه شهدا به سمت حرم می روند. تجار در آنجا تجمع کردند و سپس عوامل نزدیک به همین جریان به اعتراضات دامن زدند و آنها را به سمت آقای روحانی و دولت هدایت کردند و سپس با حادثه خیابان شهدای مشهد شروع شد و سپس به خیابان امیرکبیر این شهر منتقل شد. و به موجی از اعتراضات علیه صندوق ها و نهادهایی مانند پدیده و غیره تبدیل شد. حوادث مشهد زیر سایه این مردان رخ داد و سپس فراگیر شد و کشور را در بر گرفت، ده ها نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری از مردم هزینه های زیادی پرداختند.

وی ادامه داد: در مجموع اگر بخواهیم بگوییم محرک های ضربه زدن به دولت آقای مزیدجیان جناح های رادیکال و اپوزیسیون هستند، عدم موفقیت آقای مزیدجیان به پای میز طرفدارانش نمی رود که می خواهند این کار را انجام دهند. چنین چیزی اطرافیان آقای مزیکیان و کسانی که تا به حال نام برده شده است، تایید کلی نهادهای امنیتی را دارند و آنچه آقای نبوئیان گفته بیش از اینکه برای آقای مزیکیان مشکل ایجاد کند، در واقع بدنام کردن و بدنام کردن نهادهای امنیتی کشور است. . که صلاحیت قانونی تایید کسانی را دارند که توسط القاعده مورد تحقیق قرار می گیرند.

شریعتی تاکید کرد: آقای نبویان نباید این حرف ها را بزند و این گفتار و رفتار را تکرار نکند و به عنوان نماینده مجلس تلاش کند و با تدوین قوانین و رفع موانع قانونی در مسیر بهبود معیشت و اقتصاد کشور تلاش کند. رشد.” و توسعه کشور باید متمرکز باشد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از ائتلاف صحبت می کند، من جای نمایندگان مجلس به ویژه از جبهه پایداری بودم، دست آقای البادزیان را رد نمی کردم و اخلاقاً صلاح می دانستم. ملت در ائتلاف که خوشبختانه در مجلس و در جریان رای اعتماد رخ داد و من همینطور ادامه خواهم داد. اکثریت قاطع مجلس از رای اعتماد حمایت کردند و نشان دادند که مایل به پذیرش این همدلی هستند و دولت را در اجرای موفق برنامه های وعده داده شده یاری خواهند کرد. این معدود مردم سخت گیر که نانشان حاشیه نشینی و مطالب سخت است، آنها هم به این اجلاس همدلی و همدلی بپیوندند تا متهم به آچار زدن چرخ دولت نشوند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

پروزاک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.