افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

من از توسعه ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی حمایت می کنم

  • کد خبر : 376818
من از توسعه ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی حمایت می کنم

کامالا هریس در سخنرانی در باشگاه اقتصادی پیتسبورگ (باشگاه اقتصادی پیتسبورگ) اعلام کرد که آینده ایالات متحده در رهبری اقتصاد جهان به پیشرفت در فناوری هایی مانند ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی بستگی دارد. به گزارش اسمارتک نیوز، فعالان بازار قبلاً از دیدگاه هریس حمایت کرده بودند و این بار افرادی از جمله کارآفرین میلیاردر […]

کامالا هریس در سخنرانی در باشگاه اقتصادی پیتسبورگ (باشگاه اقتصادی پیتسبورگ) اعلام کرد که آینده ایالات متحده در رهبری اقتصاد جهان به پیشرفت در فناوری هایی مانند ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی بستگی دارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، فعالان بازار قبلاً از دیدگاه هریس حمایت کرده بودند و این بار افرادی از جمله کارآفرین میلیاردر مارک کوبان و رو خانا، نماینده کنگره، نگرانی های کامالا هریس را شناسایی کرده و از او انتقاد کردند. آنها به خاطر داشتن چنین دیدگاهی مورد تحسین قرار گرفتند.

کامالا هریس از فناوری های نوآورانه پشتیبانی خواهد کرد

کامالا هریس در سخنرانی خود اعلام کرد که در تلاش برای حفظ جایگاه رهبری آمریکا در صنایعی مانند بلاک چین است. وی مدعی شد که پیشرفت در این بخش ها برای ادامه رقابت با کشورهایی مانند چین ضروری است.

کامالا هریس اظهار داشت که آینده رهبری اقتصادی آمریکا را در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، بلاک چین و محاسبات کوانتومی می بیند. وی همچنین اعلام کرد که دولتش در این مسیر حرکت خواهد کرد.

درباره کامالا هریس اقتصاد فرصت (اقتصاد فرصت) توضیح داد؛ طرحی که در آن آمریکا از نوآوری حمایت می کند، اما از مصرف کنندگان نیز حمایت می کند. وی خاطرنشان کرد که دولت او محیط مساعدی را برای تجارت فراهم می کند و قوانین شفافی را وضع می کند که امکان توسعه ارزهای دیجیتال و فناوری های مشابه را فراهم می کند.

مارک کوبان از نظرات هریس حمایت می کند

مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر، حمایت خود را از کامالا هریس و موضع او در قبال فناوری های نوآورانه از جمله ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. او همچنین به مخالفت خود با هریس اشاره کرد قانونگذاری از طریق دادخواهی او اشاره کرد که دولت او احتمالا گری جنسلر، رئیس فعلی SEC را برکنار خواهد کرد.

او گفت که اخراج جنسلر می تواند به توسعه اقتصادی و افزایش رشد تولید ناخالص داخلی کمک کند. کوبان در مصاحبه خود از این هم فراتر رفت و گفت که اگر ریاست SEC در دولت هریس به او پیشنهاد شود، این سمت را می پذیرد.

کوبان با تأیید دیدگاه ها و علاقه هریس به رهبری SEC، با نظرات هریس در مورد مقررات صنعت فناوری و نقش فناوری در دنیای مدرن موافق است.

نماینده کنگره نظرات هریس را تحسین کرد

سایر قانونگذاران، از جمله رو خانا، نماینده کنگره، از اظهارات کامالا هریس حمایت کردند. او از موضع هریس در مورد فناوری های جدید از جمله ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی حمایت کرد و گفت که مخالفت با بیت کوین و ارزهای دیجیتال مانند مخالفت با پیشرفت های فناوری مانند تلفن های هوشمند و لپ تاپ است.

وی تاکید کرد: رویکرد صحیح به قانونگذاری بسیار مهم است. به منظور امکان توسعه ارزهای دیجیتال، بدون آسیب رساندن به مصرف کنندگان. وی اشاره کرد که بیت کوین طلای جدیدی برای نسل جوان است.

نظرات خانا منعکس کننده واقعیت جدیدی در سیاست است. فقط ارزهای دیجیتال مد روز آنها چنین نیستند، و پذیرش نوآوری از طریق قوانین صحیح به ایالات متحده کمک می کند تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر اقتصادی جهانی حفظ کند.

سخنرانی کامالا هریس در کنار طرح اقتصادی 80 صفحه ای او بر اهمیت فناوری های نوآورانه تاکید می کند. موضع او حمایت از رشد ایالات متحده در بخش هایی مانند هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال بدون آسیب رساندن به مصرف کنندگان و سرمایه گذاران است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-26 21:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.