افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

من از تصمیم باشگاه تبعیت می کنم / بازی خوبی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 235069
من از تصمیم باشگاه تبعیت می کنم / بازی خوبی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری زاده ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: بازی بسیار خوبی بود و به تیم خوب و قدرتمند ملوان تبریک می گویم. و افزود: در مورد تیم قایقرانی و با اینکه بازی در انزلی بسیار سخت است، خدا به بازیکنانم صبر بدهد. می […]

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری زاده ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: بازی بسیار خوبی بود و به تیم خوب و قدرتمند ملوان تبریک می گویم.

و افزود: در مورد تیم قایقرانی و با اینکه بازی در انزلی بسیار سخت است، خدا به بازیکنانم صبر بدهد. می توان من می گویم و امروز آنها بی نظیر و یک تیم واقعی بودند زیرا ما موقعیت های زیادی داشتیم.

بختیاری زاده ادامه داد: متأسفانه کمی بی دقت بودیم و ملوان دو موقعیت بسیار خوب داشت که می دانست در مرحله دوم چطور از آن استفاده کند و بازی را کنترل کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برخی از تماشاگران صنعت نفت به وضعیت فعلی تیم در پایان بازی معترض هستند، گفت: آنها اعتراضی نکردند اما به خانواده من توهین کردند.

بختیاری زاده افزود: طبیعی است که یک تیم می توان برگشت عموم مردم شروع به انتقاد می کنند و من آن را می پذیرم، اما در این شرایط بعد از مدت ها در فوتبال می توانم تشخیص دهم که کدام مردم با تیم همدردی می کنند و کدام مردم هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: برای افرادی که در آبادان حضور داشتند و آنجا گروه تشکیل دادند و می توانستند با همین فساد فوتبالی ادامه دهند اما من از ابتدای ورودم صادقانه کار کردم و شریف آبادانی را ساختم. دیگر آه تو می توان بدون رطوبت

بختیاری زاده اضافه کرد: روزی که من وارد صنعت نفت شدم تیم دچار افت روحی بود، 50 درصد آمادگی بدنی نداشتیم، ضعف هایی داشتیم و باید بازیکن جذب می کردیم و فقط یک بازیکن خارجی می توانستیم بگیریم.

و افزود: ما با تمام مشکلات توانسته ایم به این مرحله برسیم و کسانی که فوتبال را می فهمند و صادق هستند می توانند تیم را قضاوت کنند، البته کسانی هم بودند که می ترسیدند بازی را ببریم زیرا فکر می کنند که آنها نمی توانند دوباره با نظرات ما ابراز نظر کنند.

بختیاری زاده تصریح کرد: از روزی که وارد شدم در کنار همکاران و بازیکنانم تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادیم، امروز همه دیدند که صنعت نفت آبادان با احترام به تیم قدرتمند اما تعیین کننده ملوان شایسته پیروزی در بازی امروز بود. ” می توان من می گویم امسال هیچ تیمی به اندازه ما به این تیم فشار نیاورده است.

و ادامه داد: باشگاه می تواند برای من هر تصمیمی بگیرد و من قاطعانه این کار را انجام خواهم داد. می توان من می گویم من تا پایان لیگ با جان و دل در این تیم ادامه خواهم داد زیرا مردم به امید زندگی می کنند اما باشگاه هر تصمیمی بگیرد از نظر حرفه ای در اختیار آنها هستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.