افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

من آماده هستم که تیم را به برانکو بسپارم.

  • کد خبر : 147221
من آماده هستم که تیم را به برانکو بسپارم.

به گزارش ورزش اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم تا از گروه خارج شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا لیگ دوباره شروع می شود. خوشبختانه 5 یا 6 بازی پشت سر هم داریم که می تواند […]

به گزارش ورزش اسمارتک نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم تا از گروه خارج شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا لیگ دوباره شروع می شود. خوشبختانه 5 یا 6 بازی پشت سر هم داریم که می تواند به پیشرفت تیم کمک کند. اولین بازی فردا مقابل هوادر خواهد بود که زیر نظر محمود فکری نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و برای ما تیم قابل احترامی است. باید تلاش کنیم در مسابقات آینده پیروز شویم تا به راه خود ادامه دهیم.

*باید خود را از نظر روحی و روانی آماده کنیم

و افزود: مهم این است که بازی قبلی را فراموش کنیم و از نظر روحی، روحی، روانی و فکری تلاش کنیم تا ریکاوری کنیم و برای بازی با هواداران آماده شویم. بازیکنانم احساس مسئولیت خود را نشان دادند و فکر می کنم از آنجایی که همه ما اراده ای برای بازیابی نتایج قبلی داریم، فکر می کنم می توانیم بازی های خوبی انجام دهیم.

*باید یک بازی هجومی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلاتی مانند مصدومیت و بدشانسی وجود دارد. البته من در فوتبال اعتقادی به شانس ندارم اما برخی مصدومیت ها در این مدت ما را آزار می داد. مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی را در کل فصل از دست دادیم. وحید امیری، امید عالیشاه، میلاد سرلک و… در مجموع بازیکنان زیادی به دلیل ویروس آنفولانزا مصدوم یا بیمار شدند. در هر صورت الان شرایط بهتر است و فردا باید تلاش کنیم تا بازی هجومی خوبی ارائه دهیم.

*این روزها را پیش بینی کرده بودم که داریم می بینیم

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس پس از حضور رضا درویش در تمرین دیروز و صحبت های او با بازیکنان و با خودش به ساحل آرامش رسیده است، گفت: شاید خودم به نوعی این روزها را پیش بینی کرده بودم و می دانستم. با توجه به عملکردمان در بسیاری از بخش ها روزهای سختی را پیش رو داریم، نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما این روزها قابل پیش بینی بود، اکنون مسئله ای که برای ما بسیار مهم است و باید حل کنیم این است که بتوانیم راه را ادامه دهیم. ما سفری با قدرت، تمرکز و انرژی بیشتر در تمام بخش های فنی و غیر فنی داریم.

*شاید اینکه انتظار داشته باشیم روند موفقیت یک تیم سال ها ادامه پیدا کند، درست نباشد

او 2 روز پیش از پپ گواردیولا پرسید که خبرنگار اسکای از او پرسیده است که منچسترسیتی در 4 بازی متوالی پیروز نمی شود برای همه طرفداران فوتبال بسیار عجیب است و این یک واقعیت غیرقابل تصور تلقی می شود. من می خواهم به سمت موفقیت تغییر کنم و حالا که پرسپولیس برای اولین بار با هدایت او چنین شرایط سختی را تجربه می کند، در شرایطی که او در هر تیمی بود، تیمش در اوج بود یا برای قهرمانی می جنگید، راه حل چیست؟ تیم قرمز برای رسیدن به؟ از این وضعیت خارج شوید؟ او توضیح داد: به چیز خوبی اشاره کردی. تیمی مثل پرسپولیس یا منچسترسیتی شاید سال ها در صدر جدول بوده و جام های زیادی کسب کرده باشد. شاید درست نباشد که این روند برای سال ها ادامه یابد.

*من به هواداران حق می دهم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مگر اینکه برنامه ریزی، امکانات و سازماندهی خوبی داشته باشیم. بعد از قهرمانی های سال قبل باید به لیگ قهرمانان می رسیدیم. متأسفانه برای حفظ همان تیمی که پارسال داشتیم کار سختی داشتیم و نتوانستیم 2 یا 3 بازیکن را نگه داریم. بچه هایی که آمدند هم نیاز به زمان دارند. آنها با بازی در یک تیم بزرگ می توانند از نظر روحی و روانی آسیب ببینند و نتوانند خودشان را پیدا کنند. هواداران هم انتظار دارند که تیم همیشه در صدر باشد و وقتی هواداران عادت به ششم شدن تیم در جدول یا کسب آن نتایج ندارند، عصبانی یا ناراحت می شوند. من به آنها حق می دهم و هرگز نمی گویم چرا این اتفاق افتاد.

گل محمدی افزود: هوادار دوست دارد تیمش قهرمان شود یا قهرمان شود. خشم آنها ما را عصبانی نمی کند و اندوه آنها ما را ناراحت نمی کند. باید از این موضوع بهره ببریم و با اراده و تمرکز بیشتری سعی کنیم این نتایج را جبران کنیم.

*بزرگترین مشکل ما مصدومیت به دلیل زمان بندی نامناسب بود.

وی در پاسخ به این سوال که بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل چیست، گفت: بزرگترین مشکل ما مصدومیت در زمان نامناسب بود. مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی در ساختار دفاعی و هجومی پرسپولیس دچار مشکل شدند. وحید امیری مصدومیت های طولانی مدت زیادی را متحمل شد. امید عالیشاه 3 بار مصدوم شد و همچنان مصدوم است. مهدی ترابی و سرلک هم مصدوم شدند. چنین اتفاقاتی برای ما افتاد.

سرمربی پرسپولیس افزود: این بازیکنان حدود 30 تا 40 درصد تیم را تشکیل می دهند و غیبت آنها تاثیر منفی دارد. تعویض ها نیز به زمان نیاز دارند. می دانید که از اول فصل اتفاقات و عوارضی به وجود آمد و مشکلات زیادی به خصوص در مسائل مالی، امکانات و پرواز داشتیم. همه این چیزها آنجا بود. ما نمی توانیم زیاد در مورد آنها صحبت کنیم و آنها را نبش قبر کنیم. تنها چیزی که الان برای ما مهم است بازی با هواداران است.

*هیچکس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در این مقطع از خبر مذاکره با برانکو حرفه ای بوده است یا خیر، پاسخ داد: چه حرفه ای و چه غیرحرفه ای، قطعا یک شوخی بوده است. هیچکس بهتر از برانکو برای پرسپولیس نیست. اگر بگویند از فردا امشب برای تمرین می آید، تجهیزات را به او می دهم. من هیچ مشکلی با این ندارم. برخی فکر می کنند با ذکر نام او عصبانی می شوم، اما اینطور نیست. او معلم من بود و همه ما بخش بزرگی از موفقیت تیم در سال های اخیر را مدیون او هستیم. بهترین مربی ای که می توانید انتخاب کنید Bronco است.

* بیشتر مزخرفات مقابل پرسپولیس فوتبالی نیست

وی در پاسخ به برانکو مبنی بر تکذیب خبر مذاکره با پرسپولیس گفت: می دانم. در هر صورت او با تیم عمان جام ملت های آسیا را هم پیش رو دارد. بیشتر مسخره ها فوتبال نیست و آنهایی که می فهمند دلیل این جو را می دانند. اگر لازم باشد بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد.

*هواداران پرسپولیس را تنها نگذارید.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی فردا برای ما بسیار مهم است. حالا مهم ترین مسابقه ای که کسب 3 امتیاز برای همه ما مهم است، بازی با هواداران است و بعد از این مسابقه وقت داریم که درباره دربی صحبت کنیم، آنالیز کنیم و فکر کنیم. شاید در دیدار مهم جو ورزشگاه آزادی مثل بازی با الدیل نباشد اما از هواداران می خواهیم پرسپولیس را تنها نگذارند. این تجهیزات متعلق به آنهاست. همه ما یک هدف و آرزو داریم: خوشحال کردن هواداران.

*دوست داریم دوباره فضای دیدار با الدیل را ببینیم.

گل محمدی افزود: وقتی تیم نتیجه نمی گیرد شرمنده هوادارانی هستیم که در این سرما می آیند و تیم را حمایت می کنند. دوست داریم دوباره همان فضایی را که در بازی با الدیل داشتیم ببینیم و انشالله این اتفاق بیفتد.

*در مورد باهویی فردا تصمیم خواهم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل محرومیت شهاب زاهدی از نبیل باهویی که در دیدار مقابل الدیل یک دقیقه هم بازی نکرد در دیدار با هواداران استفاده خواهند کرد، گفت: امروز تصمیم می گیریم. بعدازظهر جلسه فنی و عملی داریم. فردا در مورد این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.

*علیشاه به بازی فردا نمی رسد.

سرمربی پرسپولیس گفت: خیر.

*دوست دارم بازیکنان از پایه های پرسپولیس بیرون بیایند.

گل محمدی در پاسخ به اینکه در سال های اخیر بازیکنان خارجی مانند شیخ دیابات، تامیروف، استوکس، اوساگونا و نبیل باهویی با مبالغ 200 تا 300 هزار دلاری یا 15 تا 10 میلیاردی به پرسپولیس آمدند و در مجموع 46 تا 46 بازی را ثبت کردند. و 6-7 گل. آیا نمی توان بازیکنی از لیگ های پایین کشورمان یا از تیم های پایه پیدا کرد تا چنین هزینه ای به پرسپولیس تحمیل نشود؟وی توضیح داد: الان میلاد سرگی، بابایی، امید فهیمی را داریم. 2 روز پیش 2 جوان دیگر به تیم اضافه شدند. دوست دارم بازیکنان از پایه های پرسپولیس بیرون بیایند و جان می دهم تا به جوانان بازی بدهم اما این روند روندی است که نیاز به برنامه ریزی خوبی دارد.

و افزود: تیم باید نتیجه بگیرد و کم کم این بازیکنان را بزرگ کنیم. اگر ناگهان بلند شوند، با مشکلاتی مواجه می شوند که ممکن است از آنها سرخورده شوند و خودشان نتوانند آنها را حل کنند. تیم های بزرگ باید متفاوت فکر کنند و به دنبال بازیکنان با تجربه تری باشند که بتوانند به تیم کمک کنند تا قهرمانی را کسب کند. حق با شماست. طبق قوانین جدید می توانیم از تیم های پایه و ب بازیکن بگیریم تا به تیم کمک کنند اما در باشگاه های ما دیده نمی شود که به تیم ب بروند یا از رده های پایه و جوانان بیشتر استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نامه های تشکیل تیم ب گفت: هیات مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرد چون در دستور کار آنها بود. یه اتفاقی افتاد ولی نمیدونم کجا رفت دوباره پیگیری میکنم

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.