افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

منوچهر هادی و یکتا ناصر دوباره خبرساز شدند/ مزیت این زوج تمام نشد + عکس و توضیحات

  • کد خبر : 250008
منوچهر هادی و یکتا ناصر دوباره خبرساز شدند/ مزیت این زوج تمام نشد + عکس و توضیحات

منوچهر هادی و یکتا ناصر بار دیگر در اینستاگرام خبرساز شدند. منوچهر هادی و یکتا ناصر محبوب ترین سلبریتی های ایران در ماه های اخیر بودند که اخبار و فعالیت هایشان در اینستاگرام برخی از کاربران را خسته کرده است. اما این بار در جدیدترین استوری خود همزمان عکسی از خود با همین موزیک منتشر […]

منوچهر هادی و یکتا ناصر بار دیگر در اینستاگرام خبرساز شدند.

منوچهر هادی و یکتا ناصر محبوب ترین سلبریتی های ایران در ماه های اخیر بودند که اخبار و فعالیت هایشان در اینستاگرام برخی از کاربران را خسته کرده است.

اما این بار در جدیدترین استوری خود همزمان عکسی از خود با همین موزیک منتشر کردند.

منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون طی مراسمی با یکدیگر ازدواج کردند و زوج جدید سینمای ایران را تشکیل دادند. منوچهر هادی در این خصوص گفت: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94 شروع زندگی من با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 29 اسفند اتفاق افتاد. از این بابت خوشحالم چون با این کار امیدم به زندگی بیشتر شد.

یکتا ناصر درباره ازدواجش با منوچهر هادی نیز گفت: روزهای خوبی را سپری می کنم و احساسم نسبت به این ازدواج مثبت است. پایان سال 94 و آغاز سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

ازدواج

عکس های یکتا ناصر و منوچهر هادی

ناصر درباره یکی دیگر از اتفاقات مهم سال 94 نیز گفت: سال 94 برای من سال پرباری بود. امسال با فیلم «من سالوادور نیستم» که در برزیل فیلمبرداری شد شروع کردم و تا ده روز پیش مشغول کار بودم. امسال سخت اما بسیار پربار و در زندگی کاری من مهم بود و بازخورد شما در سال آینده مشهود خواهد بود.

هادی در ادامه این گفتگو درباره سال 94 و اتفاقات مهم زندگی خود گفت: امسال علاوه بر ازدواجم در سال 94، از نظر کاری هم سال بسیار خاصی برای من بود. فیلم «من سالوادور نیستم» و اکران آن در سینماهای کشور و از همه مهمتر ساخت فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» بهترین آثار سینمایی من در سال جاری محسوب می شد. مجموع همه این اتفاقات سال 94 را برای من سال ویژه ای کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.