افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

منصوری: دولت اجرای پروژه های عمرانی در حوزه سیاسی را متوقف کرد

  • کد خبر : 209579
منصوری: دولت اجرای پروژه های عمرانی در حوزه سیاسی را متوقف کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت اخیرا برخی پروژه های عمرانی را که تعریف نادرستی داشتند متوقف کرده است. محسن منصوری در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: سیاست دولت این است که پروژه های باز را تعطیل کند، البته نه تنها در حوزه عمرانی […]

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت اخیرا برخی پروژه های عمرانی را که تعریف نادرستی داشتند متوقف کرده است.

محسن منصوری در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: سیاست دولت این است که پروژه های باز را تعطیل کند، البته نه تنها در حوزه عمرانی بلکه در حوزه سیاسی و دیپلماتیک نیز پرونده های مفتوح است. این بازی وجود داشت و از دولتی به دولت دیگر منتقل شد و حل نشده است.

وی افزود: نظارت، حل مشکل، تصمیم گیری و حل و فصل پروژه های عمرانی نیمه تمام در دولت سیزدهم در حال انجام است. در این زمینه مشکلاتی مانند مشکلات مالی یا مدیریتی یا درگیری وجود داشته است. محدوده برخی از پروژه ها سیاسی است و بد تعریف شده است و با فشار یکی از افراد ذی نفوذ تعریف شده است که اخیراً برخی از این پروژه ها را متوقف کردیم زیرا نتیجه بررسی ها به این نتیجه رسید که این پروژه ها ضروری نبوده است. بهره وری چندین پروژه را به همراه داشت و او به این نتیجه رسید که آنها باید متوقف شوند زیرا لازم نیست. این پروژه ها اخیرا تعریف و تصویب شده اند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با این حال پروژه های عمرانی نیمه تمام در حال انجام است و برخی از آنها از جمله پروژه بزرگ فولاد یزد و پروژه نفت در خوزستان تکمیل شده است. در بخش ریلی، راه آهن رشت – خزر به زودی به بهره برداری می رسد. 11 کیلومتر بزرگراه قزوین – رشت حدفاصل رودبار منجیل نیز با حضور رئیس جمهور تکمیل می شود تا مشکل ترافیک در این مسیر حل شود.

منصوری در خصوص زمان سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت: قرار بود این سفر پنجشنبه هفته جاری انجام شود اما به دلیل اینکه ایام انتخابات و تبلیغات بود این سفر به بعد از آن موکول شد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل دولت برای حفظ دولت گفت: زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، سالم، رقابتی با مشارکت بالا فراهم شده است و امیدوارم شاهد برگزاری انتخابات پرشور باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.