افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

منصوری: توهین به هواداران شایسته فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می تواند به اوج برگردد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 253088
منصوری: توهین به هواداران شایسته فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می تواند به اوج برگردد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان مشکلاتی برای پرسپولیس وجود داشته است و امیدوارم مسئولان با این مشکل برخورد کنند زیرا توهین به هواداران متعلق به فوتبال ایران نیست و این مشکل باعث می شود دیگر زنان حاضر در ورزشگاه حاضر نشوند. محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در گفت […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان مشکلاتی برای پرسپولیس وجود داشته است و امیدوارم مسئولان با این مشکل برخورد کنند زیرا توهین به هواداران متعلق به فوتبال ایران نیست و این مشکل باعث می شود دیگر زنان حاضر در ورزشگاه حاضر نشوند.

محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بازی مقابل سپاهان برای ما بسیار مهم بود اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. این 3 امتیاز می توانست ما را به بالای جدول بازگرداند، اما شک ندارم در بازی های آینده ظرفیت اول را داریم و باید منتظر سقوط استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درباره توهین هایی که به پرسپولیسی ها شد گفت: حتما باید با آن فرد برخورد شود چرا که به بانوان پرسپولیسی توهین کرده است. نمی دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را در بین هواداران خود نمی پذیرد چرا که عکس های زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. بالاخره باید با بدکاران برخورد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اسمار ویرا فصل آینده در پرسپولیس می ماند یا خیر، گفت: به عنوان یک هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم او بماند چرا که بازی های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اسمار تمدید کند زیرا شک ندارم با حضور او می توانیم بهترین نتیجه را در آسیا کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به تیم خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که او در این دیدار مهم در دروازه بود و خیال همه هواداران از این بابت راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه او در مسابقات بعدی نیز حضور خواهد داشت و گل تیم را تضمین خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس برای فصل آینده نیاز به جذب بازیکن دارد؟ وی گفت: 100 درصد پرسپولیس به بازیکن نیاز دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی فویل گلزنی کرده است. با این حال، این تیم به یک دروازه بان و یک مدافع میانی نیاز دارد تا برای فصل آینده دچار مشکل نشود. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل نساجی مازندران گفت: درست است که نساجی در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرده است اما همیشه تیمی منسجم و متحرک بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم بازگشته تغییر کرده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام قدرت بازی کند و 3 امتیاز بگیرد تا به قهرمانی نزدیک شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)