افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

منشا صدای انفجار در آستارا مشخص شد.

  • کد خبر : 410487
منشا صدای انفجار در آستارا مشخص شد.

فرماندار آستارا علت صدای انفجار در این شهرستان را تمرین آمادگی نیروهای نظامی و رزمایش یکی از یگان های نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غرب استان گیلان عنوان کرد. به گزارش صبح امروز فرماندار آستارا علت شنیده شدن صدای انفجار در این شهرستان را تمرین آماده سازی نیروهای نظامی و رزمایش یکی […]







فرماندار آستارا علت صدای انفجار در این شهرستان را تمرین آمادگی نیروهای نظامی و رزمایش یکی از یگان های نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غرب استان گیلان عنوان کرد.



به گزارش صبح امروز فرماندار آستارا علت شنیده شدن صدای انفجار در این شهرستان را تمرین آماده سازی نیروهای نظامی و رزمایش یکی از یگان های نظامی مستقر در مرز شهرستان آستارا در شهرستان آستارا عنوان کرد. شمال غرب از استان گیلان

رزمایش نظامی و پدافندی یکی از یگان های نظامی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا بعدازظهر ۱۴ آبان ماه در حوزه شهرستان آستارا آغاز شد.

این رزمایش به منظور آمادگی هر چه بیشتر نیروهای نظامی و پدافند یکی از یگان های نظامی مستقر در آستارا انجام می شود و در حین تمرین اهداف فرضی مورد حمله و دفاع قرار می گیرد و صدای انفجار در این مرز شنیده می شود. شهر . مربوط به رزمایشی است که در مناطقی از شهرستان آستارا انجام می شود و با شدت کامل شنیده می شود.

در همین راستا فرماندار آستارا روز شنبه ۱۴ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه ممکن است مردم شهرستان مرزی آستارا از صدای انفجار نگران شده باشند، اظهار داشت: صداهای شنیده شده در داخل شهر است. در راستای برگزاری رزمایش سنجش آمادگی نیروهای نظامی.

محمدرضا شهاب زاده تاکید کرد: جای نگرانی برای ساکنان شهرستان مرزی آستارا وجود ندارد و صداهای انفجار از مرحله پایانی رزمایش می آید.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.