افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

منافی: پرسپولیس عوض شد/ غیبت مدافع ملی پوش ضرری به قرمزها نمی رساند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 229980
منافی: پرسپولیس عوض شد/ غیبت مدافع ملی پوش ضرری به قرمزها نمی رساند – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه غیبت کنعانی ها در دربی ضرری برای پرسپولیس نخواهد داشت، تصریح کرد: اگرچه برخی از انتخاب سرمربی جدید سرخ ها انتقاد کردند اما عثمر می دانست پرسپولیس را چگونه متحول کند. جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد “عثمر ویه” به عنوان سرمربی این تیم […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه غیبت کنعانی ها در دربی ضرری برای پرسپولیس نخواهد داشت، تصریح کرد: اگرچه برخی از انتخاب سرمربی جدید سرخ ها انتقاد کردند اما عثمر می دانست پرسپولیس را چگونه متحول کند.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد “عثمر ویه” به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: پس از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، هجمه های زیادی به عثمر و پیشکسوتان وارد شد. و هواداران قبول نکردند که این مربی به عنوان سرمربی انتخاب شود اما من در صحبت های قبلی خود با رسانه ها گفته بودم که باید به سرمربی جدید فرصت داده شود تا افکار خود را وارد تیم کند.

اسمار پرسپولیس را متحول کرد

وی ادامه داد: عثمر بازیکنان پرسپولیس و تیم های حریف را به خوبی شناخت و خیلی سریع توانست مسیر بازی این تیم را تغییر دهد. بازیکنان جدید کیفیت بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و سرمربی برزیلی پرسپولیس هم باز است تا از برنامه های متفاوتی برای تیمش استفاده کند.

حتی عملکرد برخی از بازیکنان نیز تغییر کرده است، به عنوان مثال سروش رفیعی در چند دیدار اخیر پرسپولیس علاوه بر کمک به تیم در فاز تهاجمی، در مواقع لزوم در فعالیت های دفاعی نیز شرکت می کند که این نشان از تاثیر مثبت تیم دارد. اسمار در تیم پرسپولیس

پرسپولیس همیشه کمبود مهاجم داشته است

این کارشناس فوتبال در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپولیس گفت: به نظر من در یکی دو فصل اخیر پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط حمله مواجه بوده و امسال هم همین روند ادامه دارد. در نیم فصل اول شهاب زاهدی و در نیم فصل دوم عیسی آل کثیر در نوک خط حمله تنها بودند و هیچ مکملی نداشتند. زاهدی حالا که راهش را از شاگردان اسمار جدا کرده باید خودش یک مهاجم خیلی خوب برای پرسپولیس بخرد. یعنی پرسپولیس با ضعف بازیکنی مواجه نیست و در این نیم فصل خدا را شکر موفق به جذب بازیکنان خوبی شده است.

غیبت کنعان ضرری برای پرسپولیس ندارد

منافی در خصوص غیبت محمدحسین کنعانی زادگان در دربی 103 گفت: در تمامی دیدارهای این دو تیم چند نفر تاثیرگذار غایب بودند. با این حال علی نعمتی می تواند پس از مدت ها به جایگاه تخصصی خود بازگردد و در کنار سایر بازیکنان در بازی مورد استفاده قرار گیرد. غیبت کنعانی ها جای نگرانی ندارد و آسیبی به پرسپولیس نمی رسد.

امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: دربی با سایر دیدارها متفاوت است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. 15-20 دقیقه ابتدای بازی بسیار مهم است و بازیکنان پرسپولیس باید تمرکز داشته باشند. از نظر روحی و روانی تیم باید در شرایط خوبی باشد به نظر من اگر تیمی از نظر روحی بهتر باشد مشکل فنی را برطرف می کند. من نتیجه را پیش بینی نمی کنم، اما امیدوارم پرسپولیس برای بازگشت به بالای جدول پیروز میدان شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)