افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

منافی: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ همه تیم ها به خاطر داوری شکست خوردند

  • کد خبر : 284464

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس شایسته قهرمانی بود، گفت: قهرمانی متعلق به استقلال بود اما این تیم نتوانست مقابل نساجی امتیاز بگیرد و پرسپولیس از آن نهایت استفاده را کرد. تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر موفق شد بر سکوی نخست فوتبال ایران بایستد و عنوان قهرمانی را […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس شایسته قهرمانی بود، گفت: قهرمانی متعلق به استقلال بود اما این تیم نتوانست مقابل نساجی امتیاز بگیرد و پرسپولیس از آن نهایت استفاده را کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر موفق شد بر سکوی نخست فوتبال ایران بایستد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. قرمزها در هفته آخر با تک گل «جورجی گلسیانی» مس رفسنجان را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند. پرسپولیس با این برد 68 امتیازی شد و رکورد بیشترین امتیاز در تاریخ رقابت های لیگ برتر را شکست.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشت و در نیم فصل فکر نمی کنم شاهد شرایط ایده آلی در پرسپولیس بودیم. از یک طرف کمبود بازیکن و تنش بین یحیی گل محمدی و مدیریت باشگاه باعث ضعیف شدن عملکرد این تیم شد.

وی ادامه داد: از زمانی که هدایت تیم به اسمار سپرده شد، 4 یا 5 بازیکن خوب به تیم اضافه شدند و اسمار یکی از مربیان خارجی بود که قبل از هدایت پرسپولیس در ایران کار کرده بود و شناخت کافی از این تیم داشت. تیم فوتبال ایران بازیکنان را زیر نظر داشت. نتایجی که با پرسپولیس گرفت قابل قبول بود و به لطف نتایج خوبی که گرفت توانست قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با اعتراضات متعدد به داوران این فصل در رقابت های لیگ برتر گفت: تا زمانی که سیستم داور ویدیویی VAR در فوتبال ایران نباشد این اعتراضات وجود دارد و مطمئن باشید فصل آینده هم اگر نکنند. این سیستم را بیاورید دوباره اعتراض خواهند کرد. هر تیم لیگ برتری ضرر کرده و از داوری سود برده است و نمی توان گفت که یک تیم فقط سود برد و دیگری فقط باخت. باید هر چه زودتر سازوکاری برای داوری فوتبال ایران ایجاد شود تا شاهد اعتراضات کمتری به قضاوت داوران باشیم.

منافی تصریح کرد: قهرمانی در دستان استقلالی ها بود و آنها به تنهایی نتوانستند نساجی را شکست دهند و پرسپولیس توانست از این فرصت استفاده کند و قهرمان شود. پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و نشان داد بهترین تیم لیگ است.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد با اسمار گفت: او مربی ای است که بازیکنانش قبول دارند و کاندیدای اصلی نیمکت نشینی پرسپولیس در فصل آینده است. مدیران پرسپولیس باید شرایط را بسنجند و در صورت مهیا بودن همه چیز با او تمدید کنند.

ادامه مطلب…

حق چاپ این مقاله © پرسپولیس نیوز می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.