افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

منافی: پرسپولیس به راحتی بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد/ چرا مربیان به فکر تمدید قرارداد نبودند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 309404
منافی: پرسپولیس به راحتی بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد/ چرا مربیان به فکر تمدید قرارداد نبودند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس به راحتی بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد در حالی که چند ماه مانده به پایان لیگ برتر اخبار متعددی مبنی بر جدایی بازیکنان منتشر شد. جواد منافی در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس و خروج 6 بازیکن از این تیم اظهار داشت: وقتی تیمی قهرمان می […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس به راحتی بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد در حالی که چند ماه مانده به پایان لیگ برتر اخبار متعددی مبنی بر جدایی بازیکنان منتشر شد.

جواد منافی در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس و خروج 6 بازیکن از این تیم اظهار داشت: وقتی تیمی قهرمان می شود طبیعتا وظیفه سختی دفاع از عنوان قهرمانی دارد و نباید به راحتی بازیکنان را از دست بدهد. متأسفانه پرسپولیس به راحتی بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد و این در حالی است که چند ماه پس از پایان لیگ برتر اخبار متعددی مبنی بر جدایی بازیکنان منتشر شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از رفتن عبدالکریم حسن سود مالی می برد اما بقیه بازیکنان با رسیدن به بهترین جایگاه پرسپولیس از این تیم جدا شدند و باشگاه حتی از رفتنش هم سودی نبرد. مشخص نیست چرا مدیران پرسپولیس با این همه تجربه چند ماه پیش به فکر تمدید قرارداد نبودند و چند بازیکن مهم را خیلی راحت از دست دادند. مشخص است که باشگاه باید از چند ماه قبل به فکر حفظ این بازیکنان می بود اما متاسفانه حرکت مثبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

منافی در خصوص اضافه شدن چند بازیکن جدید به پرسپولیس گفت: خریدهای پرسپولیس تاکنون بد نبوده است و قطعا بازیکنانی مانند علیپور و احمدزاده می توانند به این تیم کمک کنند. البته این تیم همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد و در اکثر پست ها نیاز به تقویت دارد. ضمن اینکه خط دروازه اهمیت زیادی دارد و پرسپولیس باید دروازه بانی را به خدمت بگیرد که در سطح بالاتری از بیرانوند یا در سطح او باشد. پرسپولیس در لیگ برتر هم حضور دارد و باید دو سه بازیکن خارجی باکیفیت به تیم اضافه شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری مصاحبه های اخیر بیرانوند و اینکه گفته برخی از پیشکسوتان او را در پرسپولیس نگذاشته اند، یادآور شد: این حرف ها بهانه است. همه مشکلاتی را که بیرانوند در مذاکره سال گذشته با استقلال ایجاد کرد را به یاد دارند. این بازیکن با احساسات هواداران بازی کرد و بهتر است به دنبال فرافکنی نباشد. اگر بیرانوند می خواست در پرسپولیس بماند خیلی راحت این کار را می کرد. او به راحتی می گوید به خاطر شرایط مالی تراکتورسازی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته و مشکلی ندارد. اینکه بیرانوند دنبال بهانه و فرافکنی باشد کار درستی نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)