افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

منافی: مصدومیت و سرما پرسپولیس را آزار داد/ عده ای قصد دارند گل محمدی را به عمد بزنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128259
منافی: مصدومیت و سرما پرسپولیس را آزار داد/ عده ای قصد دارند گل محمدی را به عمد بزنند – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است اما عده ای عمدا در تلاش برای شکست دادن او هستند. جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط بحرانی پرسپولیس و شکست این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط پرسپولیس در این چند دیدار ایده آل […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است اما عده ای عمدا در تلاش برای شکست دادن او هستند.

جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره شرایط بحرانی پرسپولیس و شکست این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط پرسپولیس در این چند دیدار ایده آل نبوده و برخی اتفاقات از جمله جدال با استقلال باعث شد. قرار است آرامش و تمرکز این تیم از بین برود، از طرفی مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان در این چند بازی پرسپولیس را به شدت آزار داد و دستان کادرفنی بسته بود، مهم ترین مشکل عدم تمرکز است. که مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده و زمانی که یحیی گل محمدی تمرکز و آرامش خود را از دست می دهد این مشکل به تیم هم سرایت می کند.

وی افزود: زمانی که تیم با کمبود بازیکن مواجه می شود انتظار می رود در نتیجه گیری با مشکل مواجه شود و این را در بازی های اخیر شاهد بودیم. البته هنوز چیزی تمام نشده است و همه باید از تیم حمایت کنیم و آرامش را به بازیکنان و کادر فنی بدهیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بارها از این دست بحران ها را پشت سر گذاشته است.

منافی در پاسخ به انتقادات یحیی گل محمدی که در این فصل بارها از عدم جذب بازیکنان مورد نظر خود صحبت کرده است، تاکید کرد: وقتی گل محمدی مدام حرفی را تکرار می کند، یعنی ناراحت است. او از مدیریت و باشگاه ناراحت است و وقتی تیم در چهار بازی متوالی نتیجه نمی گیرد، طبیعتاً یحیی هم احساس خطر می کند. وقتی تیمی قهرمان می شود باید تقویت شود اما برای پرسپولیس این اتفاق نیفتاد. گل محمدی به یک مهاجم با کیفیت در خط حمله نیاز دارد و شهاب زاهدی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. به این مشکلات حالا مصدومیت پورعلیگنجی، سلمانی و وحید امیری سه بازیکن موثر پرسپولیس اضافه شده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حمایت از مربی این تیم تصریح کرد: گل محمدی با کسب چندین جام در این سال ها توانایی و کیفیت خود را به نمایش گذاشته است. برخی عمداً سعی می کنند یحیی را شکست دهند و اینکه همه مشکلات را به گردن سرمربی تیم بیندازیم اشتباه است. هر تیمی می تواند با چنین شرایطی روبرو شود اما یحیی توانایی حل مشکلات تیم را در زمین دارد. دستش در این چند بازی بسته بود و البته باز هم تاکید می کنم بازیکنان مورد نظر این مربی به طور کامل جذب نشدند وگرنه برای پرسپولیس شرایط فرق می کرد. همه باید آرامش را به تیم بدهیم و قطعا پرسپولیس از این بحران عبور خواهد کرد. نباید فراموش کنیم که یحیی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)