افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

منافی: مدیریت نباید بازیکنان پرسپولیس را از دست می داد/گاریدو به زمان نیاز دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 317135
منافی: مدیریت نباید بازیکنان پرسپولیس را از دست می داد/گاریدو به زمان نیاز دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه “خوان کارلوس گاریدو” برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان دارد، اظهار داشت: حداقل تا هفته ششم یا هفتم باید به او فرصت داده شود تا بتواند افکارش را عملی کند. جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم گفت: […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه “خوان کارلوس گاریدو” برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان دارد، اظهار داشت: حداقل تا هفته ششم یا هفتم باید به او فرصت داده شود تا بتواند افکارش را عملی کند.

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم گفت: پرسپولیس در پایان فصل چند بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد. بازیکنانی که در پایان فصل قرارداد نداشتند و مدیریت باشگاه باید زودتر آنها را تمدید می کرد که متاسفانه این کار را نکردند و این بازیکنان به راحتی از پرسپولیس جدا شدند.

گاریدو به چند هفته زمان نیاز دارد تا بازیکنان و لیگ را بشناسد

وی ادامه داد: سرمربی جدید پرسپولیس شناخت چندانی از لیگ برتر و بازیکنان ندارد و چند هفته زمان نیاز دارد تا خود را با شرایط موجود وفق دهد و برنامه های خود را در تیم اجرایی کند. به نظر من او تا هفته ششم یا هفتم به زمان نیاز دارد تا بتواند به طور کامل نظرش را درباره بازیکنان تیم بیان کند. همه تیم های لیگ برتری به خصوص پرسپولیس فصل بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت.

علیپور و احمدزاده تجربه بیشتری نسبت به قبل دارند

این کارشناس فوتبال در خصوص بازگشت علی علیپور و فرشاد احمدزاده اظهار کرد: فکر می کنم علیپور در بهترین فرم فوتبالی خود قرار دارد. او 27، 28 سال دارد و تجربه زیادی دارد. حضور در فوتبال اروپا بدون شک به پیشرفت علیپور کمک کرده است و او می تواند تجربیات خود را در پرسپولیس پیاده کند. احمدزاده در پرسپولیس هم در چند فصل حضور داشت و نشان داد در سپاهان بازیکن خوب و تاثیرگذاری است.

پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد و به نظر من باید بازیکنان جدیدی در دفاع و هافبک به تیم اضافه شود. پرسپولیس توانست از فروش «عبدالکریم حسن» پول خوبی به دست بیاورد و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه باید این پول را برای موفقیت تیم به درستی خرج کنند. لیگ برتر باید شروع شود و ببینیم پرسپولیس چطور می شود.

یک بازیکن حرفه ای در کنار تیم صف می کشد

منافی در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی مانند «ایوب آلمود» و «الکسیس گنجوز» و اینکه آیا این افراد با توجه به زمان کم باقی مانده تا شروع مسابقات لیگ برتر می توانند با تیم هماهنگ شوند، گفت: بله بازیکن. به عنوان یک حرفه ای، هماهنگی زود با سایر اعضای تیم بسیار آسان خواهد بود، مثلاً «عبدالکریم حسن» که در نیم فصل گذشته وارد پرسپولیس شد، می دانست که چگونه با بازیکنان این تیم هماهنگ شود. خارجی ها مثل هندوانه هستند و باید دید می توانند به پرسپولیس کمک کنند یا خیر.

گندوز باید شش دانگ مثل بیرانوند داشته باشد.

وی افزود: پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این تیم به یک دروازه بان شش نفره بسیار خوب نیاز دارد، نمی دانم الکسیس گاندوز است و باید دید او می تواند انتظارات را در مسابقات لیگ برتر برآورده کند یا خیر. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)