افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

منافی: قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا با عقل جور در نمی آید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 364755
منافی: قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا با عقل جور در نمی آید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید از تیم های ایرانی توقع قهرمانی در لیگ برتر داشته باشیم و این انتظار با عقل همخوانی ندارد. جواد منافی در گفت وگو با تسنیم درباره دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی در پیش دارد. تیم های عربستانی در سال […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید از تیم های ایرانی توقع قهرمانی در لیگ برتر داشته باشیم و این انتظار با عقل همخوانی ندارد.

جواد منافی در گفت وگو با تسنیم درباره دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ برتر آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی در پیش دارد. تیم های عربستانی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و با جذب بازیکنان مشهور و گران قیمت خارجی، تقریباً خود را از فوتبال آسیا جدا کرده اند. فوتبال در آسیا دیگر راه جستجوی اتفاقات و غیرت بازیکنان ایرانی نیست، در حال حاضر مهمترین سلاح مربیان بازیکنان باکیفیت هستند و می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: نباید از تیم های ایرانی توقع قهرمانی در لیگ برتر داشت و این انتظار اصلا با عقل سازگار نیست. فوتبال ما از نظر امکانات، برنامه ریزی، سخت افزار و خیلی مسائل دیگر وضعیت بدی دارد و هیچ چیز در فوتبال ایران قابل مقایسه با کشورهای عربی و آسیای شرقی نیست.

منافی یادآور شد: شرایط پرسپولیس بد نیست اما این تیم از ابتدای فصل تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد گاریدو هنوز شناخت کاملی از تیم و بازیکنان ندارد. دیدید که بازیکنی مثل سینا اسدبیگی در لیست مازاد قرار گرفت و بازیکنی که اصلا در جایگاه اسدبیگی نیست به جای او دراورده شد. دلیل برخی تصمیمات مشخص نیست و نمی دانیم در کار گاریدو تداخلی وجود دارد یا مسائل دیگری وجود دارد. اسدبیگی در دو بازی کنار گذاشته شد اما حالا فقط مسعود ریگی می تواند در پست هافبک دفاعی به پرسپولیس کمک کند و میلاد سرلک همچنان آمادگی بازی را ندارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی گفت: هنوز نمی دانیم مهاجم جدید پرسپولیس کی خواهد بود اما این بازیکن باید عملکرد بهتری نسبت به علیپور و آل کثیر داشته باشد. وقتی بازیکنان خارجی به خدمت می گیریم باید کیفیت بهتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشند. برای پرسپولیس در این فصل آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در شروع لیگ برتر آسیا مقابل الاهلی نتیجه خوبی کسب کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)