افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

منافی: شکست مقابل آلومینیو را اغراق نکنید، فرصت جبران در لیگ وجود دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 247243
منافی: شکست مقابل آلومینیو را اغراق نکنید، فرصت جبران در لیگ وجود دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست پرسپولیس در هر بازی پیروز شود و مهم این است که تیم از شکست مقابل آلومینیو درس بگیرد. جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که با انتقاداتی از سوی سرمربی سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: در فوتبال حتی بزرگترین تیم های دنیا […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست پرسپولیس در هر بازی پیروز شود و مهم این است که تیم از شکست مقابل آلومینیو درس بگیرد.

جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که با انتقاداتی از سوی سرمربی سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: در فوتبال حتی بزرگترین تیم های دنیا هم همیشه شرایط عادی ندارند و ممکن است این اتفاق بیفتد. در مسابقه‌ای که هیچ‌کس شکست را پیش‌بینی نمی‌کند، نتیجه گرفته می‌شود پرسپولیس در هر بازی پیروز نمی‌شود و درس گرفتن از آن شکست‌ها مهم است. وقتی یک تیم را دست کم بگیری و فکر کنی همه چیز تمام شده، قطعا فوتبال مجازاتت می کند، پرسپولیس در لحظاتی از این دیدار با غرور بازی کرد و در نهایت شکست خورد.

ادامه مطلب

توییت: تعویض های اشتباه اسمار پرسپولیس را خلع سلاح کرد

وی در پاسخ به انتقاد از تعویض های عثمر تصریح کرد: در بسیاری از بازی ها این مربی تغییرات خوبی انجام داده و تیم پیروز شده است. بهترین مربیان دنیا هم ممکن است اشتباه کنند و نباید در این باخت بزرگ نمایی کرد. متأسفانه پرسپولیس یک جام را از دست داد اما با در آغوش گرفتن زانوی درد چیزی را عوض نمی کند. پرسپولیس باید از این شکست درس بگیرد و حالا برای جبران همه چیز در این تورنمنت روی لیگ برتر تمرکز کند. فعلا نباید در پرسپولیس هجمه ای از سوی افراد متعصب و پیشکسوت صورت گیرد.

منافی با اشاره به دیدار آتی پرسپولیس مقابل سپاهان یادآور شد: این دیدار شش امتیازی برای پرسپولیس است و بازیکنان باید با تمرکز زیادی بازی کنند تا در نهایت به هدف خود برسند. هر دو تیم بازی سختی دارند اما پرسپولیس میزبان است و می تواند از این موقعیت استفاده کند. این یکی از مهم ترین دیدارهای پرسپولیس برای قهرمانی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)