افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

منافی: استقلال دسته سوم بود، دلم برای دربی تنگ شده/ کمیته انضباطی زودتر تصمیم بگیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158456
منافی: استقلال دسته سوم بود، دلم برای دربی تنگ شده/ کمیته انضباطی زودتر تصمیم بگیرد – پرسپولیس نیوز

جواد منافی مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفتگوهای خود با هیچ رسانه ای این موضوع را مطرح نکرده بود اما این بار از دلتنگی اش برای دربی یاد کرد. آیا می خواهید در مورد دربی های خود صحبت کنید؟متاسفانه هیچ وقت فرصت بازی در دربی را پیدا نکردم! چرا این فرصت برای شما […]

جواد منافی مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفتگوهای خود با هیچ رسانه ای این موضوع را مطرح نکرده بود اما این بار از دلتنگی اش برای دربی یاد کرد.

آیا می خواهید در مورد دربی های خود صحبت کنید؟
متاسفانه هیچ وقت فرصت بازی در دربی را پیدا نکردم!

چرا این فرصت برای شما فراهم نشد؟
در سال 72 که به پرسپولیس پیوستم استقلال به لیگ سه سقوط کرد بنابراین شرایط به گونه ای نبود که بتوانم در آن سال مقابل استقلال بازی کنم. در سال 73 که استقلال صعود کرد، متأسفانه با تصادف وحشتناکی مواجه شدم که مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم و به همین دلیل دربی را از دست دادم و نتوانستم در دربی پایتخت بازی کنم.

در مورد دربی 102 به نظر شما چرا اینقدر حساس شد؟
قبل از بازی یک سری اتفاقات رخ داد که به حساسیت او دامن زد. از دعوای دو طرف و جنگ مصاحبه گرفته تا موارد دیگر، جدای از این مسائل، دربی همیشه و معمولاً حساسیت خاص خود را دارد زیرا هیچ یک از طرفین دوست ندارند در دربی بازنده بیرون بیایند.

چرا پرسپولیس توپ را حفظ نکرد و مالکیت بیشتری برای برد پرسپولیس نداشت؟
پرسپولیس در نیمه اول خود را بهتر از رقیب نشان داد و بازی هجومی و برتری ارائه کرد. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر از تیم رقیب خود را نشان داد، شاید به این دلیل که آمارها نیز حاکی از آن است که پرسپولیس 62 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و نسبت به تیم رقیب برتری داشت، اما شاید مشکل این فصل که معمولا برای پرسپولیس خیلی زیاده در دربی آزاردهنده و تکراری بود و مشکل بازیکن تمام کننده با چهره قرمز سخت بود به همین دلیل چندین موقعیت به راحتی از دست رفت و تیم رقیب با افزایش لایه های دفاعی خود به آنچه می خواست رسید و حفظ کرد علاوه بر بازی تهاجمی، مراقب باشید. ضد حملات، در واقع شرایط کنار زمین به گونه ای بود که پرسپولیس از داوری لطمه خورد و نتوانست دربی را با برتری به پایان برساند.

به داور ویدیویی و نقش او در دربی چه امتیازی دادید؟
پس از گلزنی پرسپولیس، نیمکت تیم حریف به دلیل اینکه سرمربی حریف در اولین دربی خود نمی خواست به عنوان سرمربی استقلال شکست بخورد، نیمکت تیم حریف حمله عجیبی به تیم داوری انجام داد و به همین دلیل از تمام تدابیر و حرکات استفاده کرد. از طرفی وقتی خیلی چیزها مثل بازی افشاریان و خیلی چیزهای دیگر را کنار هم گذاشتیم، به این نتیجه رسیدیم که می خواهند دربی را مساوی به پایان برسانند، البته واقعا حیف بود که پرسپولیس دربی را نبرد. ، چون اگر ضربه دوم عالیشاه گل بود از راه دور گل می شد. پرسپولیس اگر بیرون می رفت دربی را می برد.

فکر نمی کنی باید زودتر تغییراتی در دربی ایجاد می شد؟
به نظر من امید و عمری باید زودتر وارد بازی می شدند و اگر پرسپولیسی ها باهوش تر بودند می توانستند دست خالی بازی را ترک کنند.

*پرسپولیس و برخی باشگاه های دیگر همچنان در خصوص کسر امتیاز و تصمیم کمیته انضباطی مقابل تیم رقیب بسیار پیگیر هستند.
به نظر من کمیته انضباطی باید هرچه زودتر تصمیم نهایی را بگیرد تا شک و شبهه ای ایجاد نشود و ذهنیت خاصی برای تیم های شاکی به وجود نیاید.

مشکل درویش و یحیی به طور کامل حل شد، در این مورد چه صحبتی دارید؟
باید زودتر این اتفاق می افتاد و آنقدر کدورت صورت نمی گرفت که کار منجر به عقب نشینی و فاصله گرفتن طرفین شود. بنابراین لازم بود این آشتی انجام شود. از طرفی نباید از مربی ای که این همه جام کسب کرده صحبت کرد. تیم گل محمدی نیاز به تقویت دارد و در این صورت مطمئنا بار دیگر مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

چرا پرسپولیس در اهواز نتوانست قارنشین را شکست دهد؟
بعد از نمایش خوب نبیل مقابل هواداران، گل نبیل او را کمی امیدوار کرد اما پرسپولیس نباید مقابل تیم انتهای جدولی یک امتیاز از دست می داد. با این حال باید به دیدارهای پیش رو توجه کنیم و امیدوارم پرسپولیس به نوعی از شکست در بازی شمس آذر که تیم خوبی را به نمایش گذاشت، رهایی یابد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)