افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 358753
مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، مناظره ریاست جمهوری آمریکا بین کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها و دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در فیلادلفیا به همت شبکه خبری NBC آغاز شد. این مناظره در حالی صورت می گیرد که کمپین های انتخاباتی دو […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، مناظره ریاست جمهوری آمریکا بین کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها و دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در فیلادلفیا به همت شبکه خبری NBC آغاز شد.

این مناظره در حالی صورت می گیرد که کمپین های انتخاباتی دو حزب تنها توانسته اند آن را به پایان برسانند و مشخص نیست که آیا مناظره دیگری تا انتخابات آمریکا در 5 نوامبر برگزار می شود یا خیر.

کمالا هریس در پاسخ به اولین سوال مجری برنامه درباره هزینه زندگی در آمریکا گفت: من خودم از طبقه متوسط ​​جامعه هستم. طرح من بر اساس اهدای 15000 دلار مالیات به مشاغل کوچک است. ضمناً برای حمایت از خانواده های دارای فرزند دانش آموز، بزرگترین معافیت مالیاتی را برای آنها اعمال خواهم کرد. اگر ترامپ پیروز شود، همان کارهای گذشته را انجام می دهد و مالیات ثروتمندان را کاهش می دهد.

دونالد ترامپ همچنین گفت: قطعا برای کالاهای وارداتی از کشورهای دیگر تعرفه گمرکی وضع خواهم کرد. در نهایت آنها باید هزینه ای را بپردازند که ایالات متحده برای جهان ایجاد کرده است. دولت من میلیاردها دلار از چین از طریق تعرفه هایی که هنوز پابرجاست (در دولت بایدن) برداشت کرد.

کمالا هریس در ادامه گفت: ترامپ سیاست های اقتصادی نامناسبی دارد. 16 اقتصاددان برجسته که برنده جایزه نوبل اقتصاد هستند، از برنامه اقتصادی ترامپ انتقاد کردند و تاکید کردند که سیاست های او می تواند باعث رکود اقتصادی در سال 2025 در ایالات متحده شود. حقیقت، مردم آمریکا، این است که ترامپ هیچ برنامه ای برای ارائه به شما ندارد، زیرا او بیشتر به محافظت از خود علاقه مند است تا مراقبت از شما.

ترامپ همچنین پاسخ داد: اساتید اقتصاد عموماً فکر می‌کنند که برنامه‌های اقتصادی من برای آمریکا فوق‌العاده و مناسب است. هریس یک مارکسیست است و پدرش نیز تفکر مارکسیستی را تدریس می کند.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.