افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس چگونه خواهد بود؟

  • کد خبر : 358531
مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، نخستین مناظره انتخاباتی سال 2024 با حضور «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» نامزد مستعفی حزب دموکرات و رئیس جمهور کنونی آمریکا در 27 ژوئن برگزار شد. و از آنجایی که بایدن عملکرد ضعیفی از خود نشان داد، اعضای حزب و حامیان مالی مبارزات انتخاباتی او برای جلوگیری از […]

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، نخستین مناظره انتخاباتی سال 2024 با حضور «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» نامزد مستعفی حزب دموکرات و رئیس جمهور کنونی آمریکا در 27 ژوئن برگزار شد. و از آنجایی که بایدن عملکرد ضعیفی از خود نشان داد، اعضای حزب و حامیان مالی مبارزات انتخاباتی او برای جلوگیری از پیروزی ترامپ و بازگشت او به کاخ سفید، بایدن را برای کناره گیری از رقابت های انتخاباتی تحت فشار قرار دادند و در نهایت، بایدن با چنین درخواستی موافقت کرد و از معاونش کامالا حمایت کرد. هریس برای نامزدی حزب دموکرات

مناظره «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» در 27 ژوئن 2024

تاریخ مناظره ریاست جمهوری آمریکا

زمان زیادی تا برگزاری انتخابات 2024 آمریکا در 5 نوامبر (15 آبان) باقی نمانده است و در نهایت پس از بحث ها و اختلاف نظرهای فراوان بر سر روش و کانال تلویزیونی مناظره، ترامپ و هریس به توافق رسیدند که انتخابات مناظره در سپتامبر برگزار شود. . 20. روی هم بایستید.

مناظره انتخاباتی «دونالد ترامپ» و «کامالا هریس» چهارشنبه 30 شهریور ساعت 04:30 بامداد به وقت تهران در «مرکز قانون اساسی ملی» آمریکا واقع در شهر فیلادلفیا این ایالت برگزار می شود. پنسیلوانیا ارائه شده توسط ای بی سی نیوز و اجرای برنامه “World News Tonight” مجری “David Muir” و “Live Prime” مجری “Linsey Davis” در همین شبکه روی صحنه خواهند رفت.

قوانین مناظره انتخاباتی چگونه تعریف می شود؟

ABC News گزارش داد که این مناظره انتخاباتی به مدت 90 دقیقه با 2 آگهی بازرگانی پخش خواهد شد و همانطور که اعلام شد، فرمت این برنامه تقریباً مشابه مناظره بایدن و ترامپ ارائه شده توسط CNN خواهد بود.

هر یک از کاندیداها 2 دقیقه برای پاسخ به سوالات و 2 دقیقه دیگر فرصت خواهند داشت تا خلاف آنچه یکی از طرفین بیان کرده است را نشان دهند. ضمناً یک دقیقه اضافی به هر نامزد در نظر گرفته شده تا توضیحات لازم را انجام دهد. طبق قوانین تعیین شده، در این برنامه هیچ حضوری از مردم وجود نخواهد داشت و هر دو نامزد باید در طول برنامه سرپا بمانند.

علاوه بر این، به هر نامزد یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب داده می‌شود، اما اجازه یادداشت‌برداری از قبل روی صحنه را ندارند.

ای بی سی نیوز تاکید می کند که هیچ یک از نامزدها از قبل به موضوعات و سوالات دسترسی نخواهند داشت و در ابتدای این مناظره هیچ بیانیه ای داده نخواهد شد، اما در پایان مناظره مانند مناظره قبلی، هر نامزد 2 نفر خواهد داشت. دقایقی تا بیانیه خود را نهایی کنند و طبق قرعه کشی، ترامپ با بیانیه خود به این مناظره پایان می دهد و هریس در سمت راست صندلی قرار می گیرد.

یکی از قوانینی که اخیراً تیم های تبلیغاتی هریس و ترامپ درباره آن اختلاف نظر داشتند، خاموش یا روشن بودن میکروفون است. ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اصرار داشت که وقتی یک طرف صحبت می کند، میکروفون طرف مقابل بسته می شود. قانونی که با اصرار «جو بایدن» در مناظره با ترامپ وضع شد.

با این حال، ستاد انتخاباتی کامالا هریس بر میکروفن های باز برای مناظره 10 سپتامبر تاکید کرده است، اما در نهایت، با وجود تلاش های هریس، ABC News اعلام کرد که این مناظره با میکروفون های خاموش برگزار می شود.

مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس چگونه خواهد بود؟

کامالا هریس در کنوانسیون ملی دموکرات ها، 22 اوت

کمپین هریس در نامه ای به ABC News که توسط واشنگتن پست مشاهده شد، نوشت: «این فرمت به هریس به عنوان معاون رئیس جمهور و دادستان کل سابق لطمه می زند و ترامپ از آن سود خواهد برد و ما حدس می زنیم که دلیل اصلی کمپین او استفاده از میکروفون است. خاموش هستند.

«جیسون میلر» مشاور ارشد کمپین ترامپ در بیانیه‌ای به وب‌سایت خبری Axios گفت: «کمپین ما مناظره ABC News را تحت شرایط و قوانین مناظره CNN می‌پذیرد.

کاندیداها در چه مسائلی با یکدیگر روبرو هستند؟

از آنجایی که ABC News سوالات مرتبط با مناظره را منتشر نخواهد کرد، دقیقاً مشخص نیست که موضوعات این دور مناظره چه خواهد بود، اما با توجه به اولین مناظره، سیاست داخلی آمریکا و مشکلات جهانی، برخی از آنها می توانند تا حدی حدس بزنید

یکی از موضوعات مهمی که در مناظره اول به ویژه از سوی ترامپ به طور مداوم مورد تاکید قرار گرفت، موضوع مرزهای آمریکا و ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا بود. موضوعی که انتظار می رود این بار نیز از اهمیتی مشابه برخوردار باشد. علاوه بر این، موضوع حقوق سقط جنین، تورم و اقتصاد این کشور از دیگر موضوعات حیاتی است که احتمالاً در این بحث مطرح خواهد شد.

در حوزه سیاست خارجی، جنگ در اوکراین، جنگ غزه و وضعیت کنونی غرب آسیا بدون شک از مهمترین موضوعاتی است که بحث انتخابات 2024 را تحت الشعاع قرار خواهد داد و هر یک از کاندیداها در این زمینه پاسخ هایی را خواهند داد. مطابق با کار و سیاست های حزبی آنها.

نظرسنجی ها چه می گویند؟

اکثر نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که دونالد ترامپ 78 ساله و کامالا هریس 59 ساله تقریباً از محبوبیت یکسانی برخوردار هستند و شکایت های متعدد علیه ترامپ تأثیری بر محبوبیت آنها نداشته است.

مناظره انتخاباتی ترامپ و هریس چگونه خواهد بود؟

دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان، 16 ژوئیه

آخرین نظرسنجی مشترک نیویورک تایمز و کالج سینا نشان می دهد که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه با 48 درصد آرا، بالاتر از کامالا هریس، نامزد دموکرات با 47 درصد آرا، مشابه نظرسنجی انجام شده در ماه جولای، اندکی پس از استعفای وی، پیشی گرفته است. رقابت جو بایدن نیز مشابه است.

بر اساس نظرسنجی دیگری توسط موسسه تحقیقات امرسون، کامالا هریس با 2 امتیاز از دونالد ترامپ پیشی گرفته و در مجموع 49 درصد از آرای احتمالی را در انتخابات 2024 به دست خواهد آورد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: محبوبیت این دو نامزد پیشرو در انتخابات آمریکا در ایالت های کلیدی و تاثیرگذار این کشور به یکدیگر نزدیک است و این بدان معناست که رقابت نزدیکی خواهند داشت. زمان کمی برای نامزدها باقی مانده است و به نظر می رسد ترامپ ترفند خاصی برای دنبال کردن ندارد، اما رای دهندگان هنوز به طور کامل از سیاست های هریس آگاه نیستند و ممکن است آرای آنها تغییر کند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.