افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

مناطق مختلف سرزمین های اشغالی در تیررس موشک های ایران است

  • کد خبر : 382360
مناطق مختلف سرزمین های اشغالی در تیررس موشک های ایران است

همایون سمیه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی روز سه شنبه 19 مهر 1393 آیرین وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا، افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تل آویو و حیفا نشان داد که بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین. در تیررس […]

همایون سمیه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی روز سه شنبه 19 مهر 1393 آیرین وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا، افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تل آویو و حیفا نشان داد که بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین. در تیررس موشک های ایران قرار دارند.

نماینده ایرانیان گلیمی در شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایتخت رژیم صهیونیستی و آسیب جدی که این موشک به رژیم اشغالگر قدس وارد کرد نشان داد که نظامی قدرت جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر است.

وی افزود: سامانه گنبد آهنین و سایر سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر حمله موشکی سپاه مقاومت کند و در واقع شاهد شکست سامانه های ضد موشکی سپاه بودیم.

سامیه خاطرنشان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آسیب جدی به مراکز نظامی این رژیم وارد کرد و در این حمله موشکی تعداد قابل توجهی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

کریمی نماینده مردم ایران در شورای اسلامی تصریح کرد: توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از این است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به این حمله موشکی پاسخ دهد با پاسخ قوی تری مواجه خواهد شد. توسط ایرانیان. جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایرناسپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب سه شنبه 19 مهر 1403 پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا را با صدها موشک مورد حمله قرار داد که بر اساس تصاویر منتشر شده تعداد زیادی از این موشک ها به سامانه دفاعی این رژیم نفوذ کرده است. رژیم و ضربه زدن به هدف.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.