افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
14

منابع: فوتبال جورجیا تک برنت را به عنوان سرمربی معرفی می کند

  • کد خبر : 743
منابع: فوتبال جورجیا تک برنت را به عنوان سرمربی معرفی می کند

جلیقه زردها پس از پایان فصل 2022 با نتیجه 4-4 به مربی موقت خود ادامه خواهند داد. گرجستان تکبرنت کی سرمربی موقت فوتبال را به سمت سرمربیگری دائمی ارتقا می دهد. منابع می گویند Sports Illustratedراس دلنجر. کی، که پس از اخراج جف کالینز توسط جلیقه زردها پس از شروع 1-3، این نقش موقت به […]



جلیقه زردها پس از پایان فصل 2022 با نتیجه 4-4 به مربی موقت خود ادامه خواهند داد.

گرجستان تکبرنت کی سرمربی موقت فوتبال را به سمت سرمربیگری دائمی ارتقا می دهد. منابع می گویند Sports Illustratedراس دلنجر.

کی، که پس از اخراج جف کالینز توسط جلیقه زردها پس از شروع 1-3، این نقش موقت به او داده شد، در 8 بازی در راس بازی امیدوارکننده بود. جورجیا تک 4-4 شکست خورد و پیت، دوک، ویرجینیا تک و کارولینای شمالی را برد و در نهایت سال 5-7 را به پایان رساند.

کی همچنین کاپیتان سابق تیم و خط حمله All-ACC در جورجیا تک است، جایی که او 44 بازی را از سال 1997 تا 2000 شروع کرد. او در سال 2019 به عنوان دستیار تحت نظر کالینز به آلما مادر بازگشت و به عنوان دستیار سرمربی و ران گیم خدمت کرد. هماهنگ کننده و مربی خط حمله قبل از انتخاب به عنوان سرمربی موقت.

وقتی پرسیده شدتوسط Andrea Adelson از ESPN در ماه اکتبرکی می‌گوید که آیا او می‌خواهد به طور تمام وقت در مربیگری شرکت کند، او گفت که تمرکزش روی انجام یک کار عالی با موقعیتی است که قبلاً داشت.

من یک فارغ التحصیل از اینجا هستم. من واقعاً این مکان را به خاطر درس هایی که آموختم بسیار محترم می دانم.» به گفته ادلسون کی. اما این یک ذره در مورد تلاش برای یافتن شغل نیست. این مربوط به انجام یک کار عالی با شغلی است که داریم.”

کی اولین استخدام شده برای مدیر ورزشی جدید جورجیا تک، جی بات است که در ماه اکتبر از آلاباما وارد شد. انتظار می رود در آینده نزدیک اعلام رسمی شود.

  • CFB بیشتر:برادی کوین از فاکس در بوگر مک فارلند از ESPN عکسی بد می گیرد.
  • کارنل ویلیامز در Auburn Under Hugh Freeze می ماند
  • دابو سوینی به پرسش درباره کارکنان پاسخ دفاعی می دهد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.