افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

منابع اعتباری ناشی از تولید دارایی های دولتی در آن حوزه هزینه می شود.

  • کد خبر : 283110
منابع اعتباری ناشی از تولید دارایی های دولتی در آن حوزه هزینه می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در نشست کارگروه بهره وری دارایی های دولت استان در ساری افزود: باید شرایطی فراهم شود تا از این ظرفیت و فرصت طلایی برای دستیابی به توسعه پایدار استفاده شود. وی تسریع در اجرای طرح تولید دارایی های مازاد دولتی در استان را از سوی مسئولان دستگاه های […]

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در نشست کارگروه بهره وری دارایی های دولت استان در ساری افزود: باید شرایطی فراهم شود تا از این ظرفیت و فرصت طلایی برای دستیابی به توسعه پایدار استفاده شود.

وی تسریع در اجرای طرح تولید دارایی های مازاد دولتی در استان را از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی استان برشمرد و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان باید تولید دارایی های دولتی را در اولویت کار خود قرار دهند. برنامه ها

نوری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از معیارهای ارزیابی روسای دستگاه های اجرایی در سال جاری تلاش آنها برای اجرای مصوبه تولید و فروش مازاد کالاهای دولتی در مازندران است.

استاندار مازندران از شناسایی 174 ملک مازاد دولتی در این استان خبر داد و با بیان اینکه هدف گذاری فروش املاک مازاد دستگاه اجرایی استان باید در سال جاری مشخص شود، تصریح کرد: طرح تولید دارایی های دولتی به رشد اقتصادی و رشد اقتصادی کمک می کند. افزایش بهره وری در خدمت خواهد بود.

نوری تصریح کرد: بر اساس قانون، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مجری شناسایی، واگذاری، دفع و تولید املاک شناسایی شده و پروژه های عمرانی نیمه تمام و مشارکت و قراردادهای عمرانی است. سرمایه گذاری.

استاندار مازندران تصریح کرد: فرصت های بزرگی با تولید اموال مازاد دولتی برای ایجاد زیرساخت های مناسب و توسعه پایدار ایجاد می شود و باید با اتخاذ راهکاری صحیح و اصولی از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد.

نوری با بیان اینکه شهرهای مازندران راه ارتباطی مناسبی ندارند و اکثر شهرها کمربندی ندارند، افزود: طرح بهره وری فرصت مغتنمی برای رفع این مشکلات است.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید از کارهای کوچک دست کشید و رئیس جمهور شهید ما دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز در نهایت برای انجام کارهای بزرگ از دنیا رفت. برای مردمی که در جیب دولت هستند، که البته باید قدردان آن هم باشیم، باید قدر این فرصت را بدانیم.

استاندار با بیان اینکه عدم استفاده از ظرفیت تولیدی دارایی های دولتی علاوه بر از دست دادن این فرصت تاریخی می تواند ضربات جبران ناپذیر زیادی را وارد کند، ادامه داد: با اتخاذ راهکاری صحیح و اصولی برای فرصت دو ساله ای که دولت ایجاد کرده 13 ، برای توسعه زیرساخت های مازندران به نحو مطلوبی استفاده می شود.

وی گفت: تولید دارایی های مازاد دولت بر عهده رهبر معظم انقلاب است و ما مسئولان نبض موظف به اجرای آن هستیم.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.