افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
11

ممکن است آرون دونالد دچار رگ به رگ شدن مچ پا شود، به گفته مک وی

  • کد خبر : 662
ممکن است آرون دونالد دچار رگ به رگ شدن مچ پا شود، به گفته مک وی

تکل دفاعی ستاره سه تکل در باخت روز یکشنبه چیفز ثبت کرد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. آسیب دیدهقوچ هابا امکان بدون بودن روبرو هستندآرون دونالداین هفته پس از اینکه ستاره تکل دفاعی در باخت 26–10 یکشنبه مقابل چیفز از ناحیه مچ پا آسیب دید. شان مک وی، مربی […]



تکل دفاعی ستاره سه تکل در باخت روز یکشنبه چیفز ثبت کرد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

آسیب دیدهقوچ هابا امکان بدون بودن روبرو هستندآرون دونالداین هفته پس از اینکه ستاره تکل دفاعی در باخت 26–10 یکشنبه مقابل چیفز از ناحیه مچ پا آسیب دید.

شان مک وی، مربی رمز روز دوشنبه اعلام کرد که دونالد ممکن است با پیچ خوردگی مچ پا روبرو باشد و قرار است برای تعیین شدت آسیب تحت آزمایش قرار گیرد. ورزشکارانجوردان رودریگ. مک وی اضافه کرد که تیم به‌روزرسانی رسمی در مورد وضعیت او در آینده ندارد، اما احتمال تعطیلی این بازیکن 31 ساله را رد نکرد.

در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی مصدوم شد، لازم به ذکر است که دونالد که از سال 2017 هیچ بازی را از دست نداده است، 60 بازی از 76 اسنپ را مقابل کانزاس سیتی انجام داد. او سه تکل و یک ضربه کوارتربک را در باخت ثبت کرد، که رسما رامز را (4–8) به آخرین جایگاه NFC West سقوط داد.

مک وی همچنین خاطرنشان کرد که رام ها انجام همین کار را برای متیو استافورد، و گیرنده کوپر کوپ رد نکرده اند. استافورد هفته 12 را پس از اینکه برای دومین بار در این فصل در جریان باخت به قدیس یک هفته قبل از دست داد، هفته 12 را از دست داد. به دلیل شکستگی پا در آستانه بازی یکشنبه.

با ادامه انباشت مصدومیت ها در لس آنجلس، دونالد، سه بار بهترین بازیکن دفاعی سال، ممکن است در فصلی که اساساً یک فصل از دست رفته برای قهرمانان فعلی سوپربول است، کنار گذاشته شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، جالب است که ببینیم تالار مشاهیر آینده بعد از اینکه او ایده بازنشستگی را پس از فصل گذشته مطرح کرد، چه خواهد کرد.

در سال، دونالد 49 تکل، پنج ساک و 11 ضربه QB ثبت کرده است.

  • NFL بیشتر:طبق گزارش، انتظار می‌رود Bengals WR Ja’Marr Chase در هفته 13 مقابل رئیس‌ها بازگردد.
  • جیمی گاروپولو از 49ers پیشنهاد می‌کند که «هیت‌های مشکوک» را از Saints دریافت کرده است.
  • گزارش: ملوین گوردون RB سابق برونکوس قرار است با رئیسان قرارداد امضا کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.