افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ممبینی: ورزشگاه تختی و شهرقدس در شروع لیگ میزبان پرسپولیس و استقلال خواهد بود! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 305234
ممبینی: ورزشگاه تختی و شهرقدس در شروع لیگ میزبان پرسپولیس و استقلال خواهد بود!  – پرسپولیس نیوز

دبیر کل فدراسیون فوتبال از پنج ورزشگاهی که بیشترین مشکل را برای میزبانی مسابقات لیگ برتر دارند نام برد. هدایت ممبینی در حاشیه دیدار رفت فینال جام حذفی فوتبال بین تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان درباره دومین دیدار برای تجهیز ورزشگاه ها برای فصل آینده گفت: در سال های اخیر تخلفاتی در لیگ […]

دبیر کل فدراسیون فوتبال از پنج ورزشگاهی که بیشترین مشکل را برای میزبانی مسابقات لیگ برتر دارند نام برد.

هدایت ممبینی در حاشیه دیدار رفت فینال جام حذفی فوتبال بین تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان درباره دومین دیدار برای تجهیز ورزشگاه ها برای فصل آینده گفت: در سال های اخیر تخلفاتی در لیگ برتر رخ داده است که رئیس لافوتول فدراسیون و همه ارگان ها قبل از آماده شدن لیگ جدید بر الزامات تاکید کردند. باشگاه هایی که شرایط لازم را نداشته باشند می توانند در ورزشگاه های دیگر میزبانی کنند.

وی در خصوص عدم میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در هفته های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، گفت: با مدیران ورزشگاه های قدس و تختی مکاتبه کردیم تا استقلال و پرسپولیس در هفته های ابتدایی از آن ورزشگاه ها استفاده کنند. لیگ. . ورزشگاه آزادی ممکن است تا اوایل شهریور آماده نباشد. در آن زمان انتخابی جام جهانی 2026 و لیگ برتر را پیش رو داریم و باید شرایط لازم برای میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فراهم شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال به لحظه ای اشاره کرد که ورزشگاه آزادی می تواند میزبان مسابقات فوتبال باشد. با این حال فکر می کنم ورزشگاه آزادی برای هفته های ابتدایی لیگ آماده نباشد. آنها قول دادند که این ورزشگاه در اوایل شهریورماه آماده شود و معتقدم در شهریورماه به اولین بازی ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 می رسد. در این بازار انشالله پلتفرم ها آماده خواهند شد.

ممبینی درباره تایید استفاده از سیستم داور ویدئویی (VAR) در فصل آینده گفت: تلاش می کنیم حتما این سیستم را داشته باشیم. بخشی از کار را که در اختیار فدراسیون فوتبال است به پایان رساندیم و نتیجه این شد که در دو دربی تهران و فینال جام خولا از VAR استفاده کردیم. ما این کار را با کمک فیفا و AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) انجام دادیم و جزو کشورهایی هستیم که VAR روی پلت فرم فیفا داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گستردگی کشورمان و مطالبات استادیوم ها باید موانع را برای داشتن سیستم داور ویدیویی برطرف کنیم. باید فشار روی داوری ما کم شود و ذهنیت هواداران فوتبال هماهنگ شود تا با کمترین خطای داوری از سیستم VAR استفاده کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تغییر تصمیمات کارگروه نظارت بر قراردادها برای فصل آینده گفت: تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند رقبای قدرتمندی دارند و باید با بودجه و درآمد بیشتر تقویت شوند. هنوز تصمیمی برای نقل و انتقالات نداریم. فوتبال در حال تحول است و اساسنامه باید به روز شود، اما دستورالعمل ها سال هاست که بازنگری نشده است.

ممبینی در پاسخ به این سوال که کدام ورزشگاه های لیگ برتر فوتبال بیشترین مشکل را برای میزبانی لیگ برتر دارند، گفت: مشکلات ورزشگاه های انزلی، یزد، فولادشهر، خرم آباد و قائم شهر خیلی زیاد است. مسئولان در این استان ها کمک کنند و در هر استان کارگروهی برای حل مشکلات ورزشگاه ها تشکیل می دهیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)