افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

ملیکا روحی که بود؟

  • کد خبر : 387677
ملیکا روحی که بود؟

کارگردان معروف تئاتر از مرگ خودسرانه ملیکا روحانگیزی بازیگر جوان تئاتر خبر داد. به گزارش صبح تایم، تابناک نوشت: علی اصغر دشتی کارگردان معروف تئاتر از مرگ خودسرانه ملیکا روحانگیزی بازیگر جوان تئاتر خبر داد. وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این حادثه تلخ خبر داد. چندی پیش ملیکا روحانگیزی در برنامه […]







کارگردان معروف تئاتر از مرگ خودسرانه ملیکا روحانگیزی بازیگر جوان تئاتر خبر داد.



به گزارش صبح تایم، تابناک نوشت: علی اصغر دشتی کارگردان معروف تئاتر از مرگ خودسرانه ملیکا روحانگیزی بازیگر جوان تئاتر خبر داد.

وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این حادثه تلخ خبر داد. چندی پیش ملیکا روحانگیزی در برنامه مستند «متاستاز» که به موضوع دوستان بیماران سرطانی می پردازد، با دشتی همکاری کرد.

علی اصغر دشتی به یاد ملیکا روحانگیزی نوشت: “ملیکا عزیزم، دختر زیبای من! نمی خواهم باور کنم که امروز با خبر مرگ خودخواسته ات آغاز شد… می خواهم به یاد تماس پنج روز پیشمان بیفتم. وقتی تماس گرفتی و از تصمیم قطعی ات برای شروع فعالیت در خارج از تئاتر پرسیدی و پیشنهادت را دادی و با تو خداحافظی کردی: “پس بهشون میگم منتظریم تا از سفر برگردی…”

نه، نمی‌خواهم چیزی جز تو را در ذهنم ببینم، شیوه‌ای که در متاستاز با دستان گره کرده و صدای لرزان، تأثیرگذار و تکان‌دهنده‌ات عمل کردی. رفتی از سمت خواهری به مادری، از مادری به سوگ او و از ماتم مادری به تنهایی پدری و داستان های پیچیده و تلخ زندگی که هر روز با تو بود.

تو با تمام قوا تصمیم گرفتی این سرنوشت دردناک را به پایان برسانی و مرگ تو مرگ «همپاس» است! نه این راهش نبود چرا صبر نکردی تا من برگردم؟ باید مثل همیشه حرف می زدیم قبل از اینکه دیر شود… امید اینجا مرده است و مرگ تو کینه زیادی به همراه دارد.»




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.