افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ملت 50 درصد از سود امسال را به سهامداران پرداخت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 198541
ملت 50 درصد از سود امسال را به سهامداران پرداخت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بپادخت ملت، در این جلسه صورتهای مالی منتهی به 9 دی ماه 1402 با تصویب سهامداران شرکت به تصویب رسید و بر این اساس سود شرکت پرداخت ملت بابت مالی. سال منتهی به 9 آذرماه امسال 4614 میلیون ریال اعلام شد. همچنین با موافقت سهامداران 50 درصد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بپادخت ملت، در این جلسه صورتهای مالی منتهی به 9 دی ماه 1402 با تصویب سهامداران شرکت به تصویب رسید و بر این اساس سود شرکت پرداخت ملت بابت مالی. سال منتهی به 9 آذرماه امسال 4614 میلیون ریال اعلام شد. همچنین با موافقت سهامداران 50 درصد سود جاری بین سهامداران تقسیم شد که به ازای هر سهم 288 ریال سود دریافت می شود.

در ابتدای این مجمع که به ریاست علیرضا حمیدی به نمایندگی از سهامداران اصلی شرکت برگزار شد، محمدمهدی تقی پور، مدیرعامل بهپدخت ملت، ایجاد این شرکت در سال 1383 با مجوز از بانک مرکزی و اخذ مجوز را یادآور شد. برای فعالیت در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیکی. از شبکه کارت پرداخت الکترونیک (شاپرک) اظهار داشت: از همان سال تاکنون شرکت پرداخت ملت به عنوان بازیگر اصلی این عرصه PSP نقش داشته است.»

با اشاره به ترکیب سهامداران ملت پرداخت شامل گروه فناوری های هوشمند بهسازان فردا، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، بیمه مرکزی، بیمه ایران، شرکت مهندسی نرم افزار شقایق و سایر سهامدارانی که در مجموع 3.16 درصد از سهام را در اختیار دارند، گفت: این شرکت در سه حوزه خدمات بانکی، خدمات پرداخت الکترونیکی و پروژه های ملی فعالیت خود را توسعه می دهد.

حضور گسترده پولی در حوزه خدمات بانکی و صنعت.

تقی پور درباره خدمات بانکی پرداخت کشور گفت: خدمات مدیریتی برای صدور سوئیچ، نرم افزار 4700 دستگاه خودپرداز، نرم افزار 8600 پایانه شعبه، 1.8 میلیون کاربر سامانه تلفن همراه برای تولید رمزهای پویا، 12 میلیون کارت با رمز پویا، ارائه خودپرداز ارائه می دهیم. -خدمات نرم افزار رسید/خودپرداز حوزه های اصلی خدمات بانکی ما هستند.

وی در ادامه به خدمات پرداخت الکترونیکی این شرکت اشاره کرد و افزود: در حوزه خدمات پرداخت PSP می توان مواردی از جمله قرار گرفتن در جایگاه اول در سهم حجم تراکنش های بازار را با 20.30 درصد مشاهده کرد. رتبه اول سهم میزان تراکنش در هر یک از ابزارها، پایانه فروشگاهی با سهم 18.53 درصد، اینترنت 28.92 درصد و پایانه همراه 46.89 درصد، با داشتن افزایش تعداد سامانه فعال، شاخص اثربخشی تعداد کارت فروشگاهی. خوانندگان، بالغ بر یک میلیون پایانه فروش سامانه فعال و ارتقای رتبه به نسبت تعداد پایانه های فروشگاهی فعال در بازار با سهم 9.81 درصد، 22 هزار درگاه اینترنتی و بیش از 66 هزار درگاه خدمات پرداخت کمکی، حدود 10 میلیون نصب اپلیکیشن موبایل سککه، افزایش تفاوت نسبت میزان تراکنش با سهم دوم بازار از 0.6 درصد در ابتدای سال به 2.46 درصد و افزایش 22 درصدی درآمد حاصل از فروش اپراتور. هزینه ها

از “نقش درخشان در پروژه های ملی” تا “دستاوردها و افتخارات”

مدیرعامل پروژه های ملی بهدخت ملت این شرکت همچنین شامل سامانه پرداخت الکترونیکی قیمت سوخت، سامانه پرداخت اعتباری قیمت سوخت، سامانه پیشخوان دولت، سامانه ناوبری نفت سفید و CNG، سامانه توزیع سبد، اجرای پروژه و محصول پرداختی است. شرکت ملی پست ایران. سیستم خرید نفت مبتنی بر گاز مایع.

در ادامه این گزارش، تقی پور با اشاره به جایگاه شرکت بدادخت ملت، اظهار داشت: رتبه سیزدهم در بین 150 شرکت برتر ارائه دهنده خدمات پرداخت کارتی در جهان بر اساس گزارش نشریه بین المللی و مرجع نیلسن، ریپورت، رتبه اول در بین شرکت های ملی. که خدمات پرداخت الکترونیکی را در کشور ارائه می کنند، همچنین رتبه اول در زمینه های تولید و پشتیبانی نرم افزار اعطا شده از سوی شورای عالی انفورماتیک کشور نشان دهنده جایگاه جهانی و ملی این شرکت در صنعت پرداخت است.

وی در خصوص دستاوردهای تجاری اظهار داشت: افزایش سهم بازار بانک دوم از 0.6 درصد در فروردین 1402 به 2.46 درصد در تابستان 1402، افزایش ناوگان پایانه فروشگاهی به 200 هزار پایانه و نصب 35 هزار دستگاه از این دست. ، تمدید 50000 پایانه فروشگاهی رده خارج از کلاس، ارتقای یک رتبه در تعداد پایانه های فروشگاهی، فعالیت سامانه بازار با سهم 9.81 درصد، تمرکز مرکز تماس برای پرداخت ملت با 60 اپراتور با شماره ملی. (30900)، افزایش 30 درصدی درآمد کمیسیون، اجرای پروژه پایانه پرداخت چند حسابی در ویندوز، اجرای طرح پرداخت معاینه فنی کل کشور.

مدیرعامل این شرکت از دستاوردهای این شرکت در سطح ملی از جمله اجرای طرح ریالی دیجیتال و اجرای آن در شبکه بانکی و دریافت لوح تقدیر از بانک مرکزی، اجرای طرح قدردانی از پروژه کیف پول بانکی برای اولین بار و تجاری سازی آن برای شرکت ایرانسل، اجرا و توسعه طرح کالاهای الکترونیکی، اجرای شاپرک 2 و آمبر در سوئیچ صادرات، اجرای پروژه حساب امانی در سیستم بانکی با با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک، توسعه سیستم پرداخت گاز مایع.

وی همچنین دستاوردهای امنیت پرداخت کشور را برشمرد که مهمترین این دستاوردها ایمن سازی و افزایش پایداری درگاه اینترنتی، افزایش میزان موفقیت تراکنش های پرداخت از طریق ایزوله سازی بانک های اطلاعاتی سوئیچ ها، افزایش پایداری شبکه از طریق ایزوله سازی فیزیکی سوئیچ ها و تبدیل است. آنها را به HA، امنیت شبکه و زیرساخت شرکت و استقلال از زیرساخت بانک ملت.

محدوده اول مشارکت در میزان تراکنش ها به صورت جداگانه و در تمامی کانال ها.

مدیرعامل بپادخت ملت با بیان اینکه در آذرماه 1402 هر پایانه پرداخت حدود 1.7 برابر تعداد تراکنش ها و 1.6 برابر تراکنش های سایر شرکت ها بوده است، عملکرد پرداخت در حوزه کارتخوان های فروشگاهی را تشریح کرد و ادامه داد. داد گفت: تعداد تراکنش های هر پایانه 600 تراکنش است در حالی که 374 تراکنش به ازای هر پایانه در شبکه شاپرک انجام می شود و همچنین میانگین مبلغ تراکنش به ازای هر پایانه 1.481 میلیون ریال در شرایطی ایجاد شده که 833 میلیون ریال وجود دارد. تراکنش در هر پایانه در سراسر شبکه شاپرک.

وی با اشاره به روند افزایشی سهم بازار مبالغ پرداختی کل معاملات شاپرک در سال مالی 1402، گفت: در آذر ماه 1402 با 20.64 درصد سهم از مبلغ، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دادیم و همچنین به دلیل تغییر درآمد بر اساس سیستم تعرفه جدید و افزایش اهمیت مبلغ تراکنش در این سامانه، با اجرای پروژه های بازاریابی به منظور جذب منابع، این شرکت با کسب رتبه دوم در بازار از اردیبهشت ماه، به طور متوسط ​​سهم 2 درصدی در مبلغ معاملات را به خود اختصاص داده است. 1402. این کار را کرده است.”

تقی پور سود ناخالص سال مالی منتهی به آذرماه سال جاری را 7 میلیون و 276 هزار و 317 میلیون ریال و سود ناخالص شرکت در مدت مشابه را 4 میلیون و 614 هزار و 341 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مجموع درآمد شرکت در سه بخش اپراتور شاپرک و 43 هزار و 246 میلیون ریال بوده است. میلیون ریال

محور اصلی طرح های پرداخت در سال 1403.

مدیرعامل شرکت بپردخت ملت، تداوم کسب سهم اول کشور، توسعه شبکه و تراکنش های پایانه فروشگاهی با هدف افزایش حجم تراکنش ها و اجرای طرح های کلان ملی را از اهداف اصلی برنامه های این شرکت در سال 1403 عنوان کرد. ، توسعه خدمات فین تک، توسعه راه حل های سفارشی برای پرداخت الکترونیک از توسعه مشارکت های استراتژیک برای حفظ تعاملات، بهینه سازی فرآیندهای ارائه خدمات و ارتقای بلوغ سازمانی با تمرکز بر منابع انسانی خبر داد.

در قسمت پایانی این جلسه و پس از استماع گزارش هیئت مدیره و گزارش بازرس قانونی، علاوه بر صورتهای مالی بسته شده در تاریخ 9 دی ماه 1402، شرکت های “آرمان نوین مشد” و “ایران مشد” به ترتیب حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شدند و روزنامه دنیای اختزد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

این مقاله یک تبلیغ است. خبرگزاری بیشتر شما نظری در مورد محتوای آن ندارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.