افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ملاقات پزشکان با 20 سران کشورها

  • کد خبر : 372978
ملاقات پزشکان با 20 سران کشورها

به گزارش بازار، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی رئیس جمهور فرانسه طی سه روز کاری در نیویورک دیدار خواهد کرد. وی با این پیام ادامه داد: قرار است روز دوشنبه در اجلاس سران پیمان آینده و سه شنبه شب در مجمع عمومی سخنرانی کند. معاون سیاسی ریاست […]

به گزارش بازار، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی رئیس جمهور فرانسه طی سه روز کاری در نیویورک دیدار خواهد کرد.

وی با این پیام ادامه داد: قرار است روز دوشنبه در اجلاس سران پیمان آینده و سه شنبه شب در مجمع عمومی سخنرانی کند.

معاون سیاسی ریاست جمهوری اعلام کرد: رئیس جمهور همچنین دیدارهای متعددی با اهالی و مسئولان رسانه ها، اندیشکده ها و نمایندگان ادیان و همچنین دیدارهای متعددی با ایرانیان مقیم آمریکا خواهد داشت.

سنایی تاکید کرد: در این دیدارها پزشکان چشم انداز دولت خود را از تعامل با دنیا و همچنین چشم انداز خود از منطقه ای متحد و قدرتمند را ارائه خواهند کرد.

به گزارش بازار، رئیس جمهور برای شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تبیین مواضع جمهوری اسلامی در مسائل بین المللی، صبح روز یکشنبه 10/3/1403 با رهبری یک مقام عالی رتبه سیاسی عازم نیویورک شد. محدوده نمایندگی

دکتر مزیکیان علاوه بر شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با چند تن از سران کشورهای شرکت کننده در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی نیز دیدار خواهد کرد.

وی همچنین با گروه ها و اصحاب سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه ای در آمریکا دیدار و ضمن تبیین مواضع کشورمان به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.