افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ / تشییع پیکر مطهر 110 شهید گمنام در پایتخت

  • کد خبر : 154591
مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ / تشییع پیکر مطهر 110 شهید گمنام در پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی صبح امروز با حضور در برنامه زنده شهر امان در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روز یکشنبه و تشییع جنازه توضیحاتی ارائه کرد. ۱۱۰ شهید گمنام پایتخت معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی […]

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی صبح امروز با حضور در برنامه زنده شهر امان در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روز یکشنبه و تشییع جنازه توضیحاتی ارائه کرد. ۱۱۰ شهید گمنام پایتخت

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای حضور آسان مردم در این مراسم تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای شهروندان اندیشیده است.

سرهنگ مومنی گفت: فردا در تهران تشییع پیکر پاک و مطهر 110 شهید گمنام را خواهیم داشت که این مراسم از ساعت 8 صبح از مقابل دانشگاه تهران با سخنرانی و مداحی آغاز می شود.

وی افزود: پیکر پاک و مظهر این شهدای عزیز از شرق به خیابان الخبال، جنوب از خیابان حافظ، جنوب از خیابان وحدت اسلامی و سپس تا خیابان بهشت ​​و معراج شهدا تشییع می شود.

سرهنگ مومنی افزود: اولین ممنوعیت از امشب ساعت 23 آغاز می شود. رانندگان نباید در مسیرهای اعلام شده توقف کنند زیرا همکاران من به آنها اجازه می دهند.

وی گفت: همچنین از ساعت 6 صبح فردا اولین حلقه ممنوعیت را خواهیم داشت که در ضلع جنوبی خیابان انگلیسی از خیابان شهید لبافی نژاد تا خیابان الگلبان و به سمت شمال در ضلع شمالی خواهد بود. خیابان انگلیسی از خیابان‌های طالقانی و پور سینا به سمت جنوب، تردد از ضلع شرقی تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت میدان انقلاب و از ضلع غربی از میدان انقلاب به سمت دانشگاه از سمت تهران ممنوع خواهد بود.

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت 8 صبح که مراسم آغاز می شود، این ممنوعیت به صورت دایره ای بزرگتر از خیابان جمهوری به سمت شمال و به سمت خیابان الخبال از ضلع شمالی میدان الخبال تبدیل می شود. تردد از ضلع جنوبی و از شرق از میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران از بلوار کشاورز و خیابان کریمخان و از ضلع غربی از خیابان زارع تا میدان انقلاب ممنوع است.

وی ادامه داد: تاکسی هایی برای تردد شهروندانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند حدفاصل میدان فردوسی تا مراسم و همچنین خیابان آزادی از خیابان زارع تدارک دیده شده است.

سرهنگ مومنی گفت: همچنین برای تسهیل در حمل و نقل، پس از پایان مراسم اتوبوس و تاکسی در ضلع غربی میدان انقلاب، ضلع شمالی میدان انقلاب – کارگر، ضلع جنوبی از میدان انقلاب در دسترس خواهد بود. ، در خیابان کارگر و همچنین در پایان مراسم در خیابان خیام، خیابان 15 خرداد خیابان وحدت و پایانه شهید فیاضی را در نظر گرفته ایم.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همچنین ایستگاه های مترو از ابتدای صبح در مسیرهای میدان الخبانال، میدان ولیعصر (عج)، میدان فردوسی و تقاطع گلوبندک آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی گفت: مراسم تودیع امشب از ساعت 17 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و تمهیدات ترافیکی ویژه ای برای این مسیر اندیشیده شده و همکارانم در جاده حقانی و مدرس مستقر خواهند شد. ”

سرهنگ مومنی از شهروندان حاضر در این مراسم خواست با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در این تقاطع ها همکاری لازم را داشته باشند زیرا محل پارک خودروها از قبل مشخص شده است و این رانندگان باید خودروهای خود را به صورت مورب پارک کنند تا قسمت عقب خودرو را در کنار خیابان پارک کند. پیاده رو و جلوی آن در خیابان تا این مراسم نیز مانند سایر مراسم انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.