افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

مقداری شیک با سه سس و پانچ برای مدتی با دوستان خود در گرما. مطمئناً معده شما را شیرین می کند.

  • کد خبر : 22756
مقداری شیک با سه سس و پانچ برای مدتی با دوستان خود در گرما.  مطمئناً معده شما را شیرین می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– میلک شیک یکی از نوشیدنی های مورد علاقه مردم است و خوشایندترین چیز در مورد این نوشیدنی وجود یخ خرد شده در آن است که به خصوص در گرمای این روزها انسان را سرحال و سرشار از لذت می کند. کولرها را روشن کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– میلک شیک یکی از نوشیدنی های مورد علاقه مردم است و خوشایندترین چیز در مورد این نوشیدنی وجود یخ خرد شده در آن است که به خصوص در گرمای این روزها انسان را سرحال و سرشار از لذت می کند. کولرها را روشن کنید تا در گرما مه نگیرند، البته جالب است که برخی هنوز اصرار دارند در این گرما چای بنوشند، اما این اصرار اصلا منطقی نیست، زیرا قرار است در این گرما چای بنوشند. این هوا با فنجانی به اندازه چای باید عرق کنند که اصلا ارزشش را ندارد.

لازم به ذکر است این دسته از دوستانی که چای می نوشند طعم میلک شیک دارند؟ این نوشیدنی علاوه بر اینکه یک نوشیدنی تازه و خوش طعم است، سرشار از مواد مغذی برای بدن شماست که اصلا قابل مقایسه با چای نیست. چای درست کردید نگران تهیه اش نباشید و اسموتی بخورید و تنبلی را کنار بگذارید و بروید اسموتی فوق العاده ای درست کنید که از دستش نمی دهید، حالا می خواهیم در این مطلب اسموتی هایی را به شما معرفی کنیم که میوه اصلی آن است. هندوانه ای است که در این فصل به وفور یافت می شود، پس برای دستور پخت این اسموتی های فوق العاده با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد اسموتی های مختلف با هندوانه.

تنها نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که باید هندوانه ها را پوست بگیرید و دانه های آن را بردارید و در فریزر بگذارید زیرا اسموتی با میوه های یخ زده وجود دارد که معلوم است اگر وقت ندارید باید از مکعب های یخ بیشتری استفاده کنید و اگر می خواهید نوشیدنی خود را در اسموتی ها با این میوه کمی شیرین کنید، حتما به جای شکر از عسل استفاده کنید.

طرز تهیه اسموتی هندوانه با بستنی و موز

عناصر:

  • هندوانه (بدون هسته و خلال شده): دو فنجان فرانسوی
  • بستنی (با طعم دلخواه): نصف لیوان با انبه فرانسوی
  • موز: یک موز
  • برگ هندوانه و نعناع (برای تزئین): به میزان لازم

نام او 56464 است

طرز تهیه:

شاید در ابتدا فکر نکنید که این طعم خوب است، اما به شما اطمینان می دهیم که عاشق این طعم شگفت انگیز خواهید شد. برای شروع، هندوانه ها را پوست بگیرید و دانه ها را جدا کنید و همراه با موز در فریزر قرار دهید و بعد از یکی دو ساعت که میوه ها یخ زدند، در مخلوط کن بریزید و بستنی را به آن اضافه کنید و تا جایی که با یک مخلوط کن مخلوط کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود.مواد کاملا یکدست شده و در آخر وقتی آنها را به لیوان منتقل کردید با تکه های هندوانه و برگ نعنا تزئین کنید.

اسم شما

طرز تهیه اسموتی هندوانه و کیوی

عناصر:

  • هندوانه (بدون هسته و خرد شده): یک لیوان پای فرانسوی
  • کیوی: یک
  • آب سیب: 1/4 لیوان با انبه فرانسوی
  • برش های میوه برای تزئین: لازم است

نام او 46464 است

طرز تهیه:

برای تهیه این اسموتی خوشرنگ و خوش رنگ، ابتدا هندوانه های خرد شده و بدون هسته را به مدت سه ساعت در فریزر قرار دهید، پس از مخلوط شدن باید بافت آن به خوبی از هم جدا شود، حالا بعد از این مدت آن ها را خارج کرده و یک دقیقه در مخلوط کن مخلوط کنید، سپس اضافه کنید. آب سیب را به آنها اضافه کنید و دوباره آنها را مخلوط کنید تا مواد خوب شوند. حالا اسموتی شما آماده است، آن را در لیوان بریزید و با تکه های میوه تزئین کنید.

نام او 4646456 است

اگر دوست دارید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.