افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مقایسه کامل پروژه‌های ارز دیجیتال Dogz و Hamster Kombat

  • کد خبر : 405575
مقایسه کامل پروژه‌های ارز دیجیتال Dogz و Hamster Kombat

به گزارش بازار، پروژه های Hamster Kombat و DOGS ایردراپ های تلگرامی بودند که کاربران زیادی را به خود جذب کردند و اخیراً هر دو توکن آنها در لیست قرار گرفتند. همستر یک بازی Play-to-Earn بود که با اتکا به شبکه خود توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند و جامعه بسیار فعالی را […]

به گزارش بازار، پروژه های Hamster Kombat و DOGS ایردراپ های تلگرامی بودند که کاربران زیادی را به خود جذب کردند و اخیراً هر دو توکن آنها در لیست قرار گرفتند. همستر یک بازی Play-to-Earn بود که با اتکا به شبکه خود توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند و جامعه بسیار فعالی را جمع آوری کند. از طرفی Dogs یکی دیگر از ایردراپ های واقعی تلگرام بود که توسط پاول دورف مدیر تلگرام پشتیبانی شد و توانست از طریق پلتفرم تلگرام کاربران زیادی را جمع کند. اما گزینه بهتری برای سرمایه گذاری چیست؟ با ما همراه باشید تا با مقایسه سگ ها و همستر کمبت به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنیم.

معرفی سگ ها (DOGS)

ربات سگ ها (DOGS) یکی از مینی اپلیکیشن های تلگرام است که در مدت زمان کوتاهی توانسته بیش از 50 میلیون کاربر را به خود جذب کند. این ربات بر اساس سن اکانت تلگرام و فعالیت های کاربر، توکن های DOGS را به آنها پاداش داد. ایردراپ این توکن در 5 سپتامبر 1403 آغاز شد و از آن روز به بعد امکان خرید و فروش این توکن در صرافی های ارز دیجیتال وجود داشت.

توزیع ایردراپ سگ ها بر اساس سن اکانت تلگرام و سطح فعالیت کاربر بوده است. هرچه اکانت قدیمی تر و فعال تر باشد، توکن های بیشتری دریافت می کند. علاوه بر این، دعوت از دوستان به این ربات نیز باعث ایجاد پاداش می شود. شروع ایردراپ این توکن باعث افزایش ترافیک در شبکه بلاک چین TON (TON) شد که منجر به مشکلاتی مانند تعلیق برداشت TON Coin در برخی صرافی‌ها و متوقف شدن Robot Dogs شد.

معرفی همستر کمبت

مبارزه همستر (همستر کامبت) نیز یک بازی Play-to-Earn است که با هدف جمع آوری سکه و توسعه یک صرافی خیالی ارز دیجیتال طراحی شده است. در این بازی بازیکنان به عنوان مدیرعامل یک صرافی دیجیتال انتخاب شدند و با لمس همسترهایی که روی صفحه موبایل ظاهر می شدند، سکه های لازم برای رشد و توسعه صرافی خود را جمع آوری کردند. این بازی در 25 مارس 2024 به عنوان یک اپلیکیشن تلگرام در پی موفقیت Notcoin منتشر شد و با استقبال خوبی روبرو شد.

در Hamster Combat، کاربران ابتدا یکی از صرافی های مختلف را انتخاب کرده و فعالیت خود را به عنوان مدیر عامل آن صرافی آغاز می کنند. هدف اصلی جمع آوری سکه های همستر است که به عنوان سرمایه اولیه برای توسعه بورس استفاده می شود. کاربران با خرید کارت های ویژه می توانند قسمت های مختلف صرافی را ارتقا دهند که در نتیجه درآمد ساعتی صرافی یا سود هر ساعت افزایش می یابد. این درآمدها به طور خودکار به موجودی سکه بازیکن اضافه می شود.

بازی Hamster Combat با اطلاعیه های متعدد در مارس 2024 معرفی شد و به دلیل شباهت آن به پروژه NatCoin و تعاملات کاربران در تلگرام، به سرعت تبدیل به یک ترند محبوب شد. توکن Hamster نیز اخیرا در لیست قرار گرفت و قیمت پایین آن انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

مقایسه سکه Dogz و Hamster Kombat

همستر و سگ ارزهای دیجیتال جدید در بازار ارزهای دیجیتال و در شبکه تون هستند. اگر می خواهید بین این دو ارز یکی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، بهتر است تفاوت این دو ارز را بدانید.

قیمت فعلی همستر و سگ.

قیمت نقدی ارزهای دیجیتال نقش مهمی در تصمیم گیری سرمایه گذاران دارد، زیرا نوسانات قیمت تاثیر زیادی بر سودآوری دارد.

قیمت همستر به عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، میزان فعالیت کاربر و اخبار مربوط به بازار کریپتو بستگی دارد. اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، Hamster با قیمت پایین در لیست قرار گرفت و کاربران خود را کمی ناامید کرد. اما در دراز مدت باید دید که آیا قیمت آن افزایش می یابد یا خیر.

قیمت سگ ها نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی است. یکی از دلایل افزایش علاقه کاربران به این ارز، فعالیت های خیریه و اجتماعی مرتبط با آن است. این فعالیت ها به جذب سرمایه گذاران کمک کرده و قیمت آن را تحت تاثیر قرار داده است. علاوه بر این، نوسانات کلی بازار ارز دیجیتال و اخبار مربوط به پروژه های DOGS نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن است. Airdrop Dogs رضایت کاربر بالاتری نسبت به Hamster داشت.

قیمت Dogz در زمان معرفی 0.001689 دلار بود و اکنون با کاهش 50 درصدی نسبت به روز عرضه توکن به 0.00077 دلار رسیده است. در حالی که قیمت همستر در زمان عرضه آن 0.0095 دلار بود، اکنون به 00.40 دلار رسیده است. چیزی که اکثر کاربران همستر را ناامید کرد این بود که تعداد توکن های اختصاص داده شده به کاربران بسیار کمتر از آن چیزی بود که آنها انتظار داشتند. اما Dogz توکن های بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد.

پتانسیل رشد و سرمایه گذاری

سوالی که سرمایه گذاران اغلب می پرسند این است که کدام یک از این دو ارز دیجیتال بیشترین پتانسیل رشد را دارد. Hamster Combat اگرچه باعث ناامیدی شدید جامعه کاربرانش شد، اما همچنان به توسعه خود ادامه می دهد و فاز دوم بازی را آغاز کرده است. باید دید تیم توسعه Hamster چه ترفندهایی را برای بازگرداندن کاربران خود در آستین دارد.

با تمرکز بر پروژه های اجتماعی و خیریه، Dogs یک گزینه جذاب برای سرمایه گذارانی است که قصد دارند در پروژه هایی با ارزش های انسانی و اجتماعی سرمایه گذاری کنند. تیم Dogz با ایجاد یک اکوسیستم پایدار و تلاش برای جذب کاربران توانسته است پتانسیل رشد این سکه را افزایش داده و فرصت سرمایه گذاری را فراهم کند.

Dogs به دلیل تمرکز بر جنبه های اجتماعی، علاوه بر تراکنش های دیجیتالی در پروژه های خیریه و جمع آوری کمک های مالی نیز استفاده می شود. Project Dogs همچنین همکاری نزدیکی با NatCoin دارد و محبوبیت و تسلط آن بالا و رو به رشد است. قیمت NatCoin می تواند نقش مهمی در موفقیت آینده شما داشته باشد.

همستر بخریم یا سگ؟

هر دو ارز دیجیتال Hamster و Dogs توانسته اند با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران را به خود جلب کنند. هر دو پروژه هنوز در مراحل اولیه خود هستند و نمی توان با اطمینان گفت که کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است. با این حال، داگز بر اساس ایردراپ موفق تری که داشت و توانست رضایت نسبی کاربران خود را جلب کند، چشم انداز بهتری برای رشد آینده دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.