افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

مقاومت مردم فلسطین و مجاهدین با پیروزی نهایی به پایان می رسد

  • کد خبر : 308248
مقاومت مردم فلسطین و مجاهدین با پیروزی نهایی به پایان می رسد

به گزارش گروه سیاسی زندگی; صبح روز سه شنبه 18 مرداد 1403، «مسعود المادیجیان» در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود، خاطرنشان کرد. با بیان اینکه هدف از آزادی فلسطین تنها پس از انقلاب اسلامی نیست، که قبلاً […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; صبح روز سه شنبه 18 مرداد 1403، «مسعود المادیجیان» در دیدار با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود، خاطرنشان کرد. با بیان اینکه هدف از آزادی فلسطین تنها پس از انقلاب اسلامی نیست، که قبلاً دغدغه مردم ایران بود، اعلام کرد: مردم ایران همواره از جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی متنفر بوده و از حقوق بشر مظلوم فلسطین حمایت کرده اند مردم. و پس از آن با قدرت بیشتری به این حمایت ادامه خواهند داد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه وحشیگری صهیونیست ها در جنایاتی که در غزه مرتکب می شوند، صرف نظر از دینشان، برای همه مردم آزاده نفرت انگیز است، افزود: در مقابل این جنایات فجیع، مقاومت جانانه مردم فلسطین و مجاهدین دلیل است. برای سربلندی و یقین داریم که این مقاومت با پیروزی نهایی مردم و آزادی سرزمین فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی پایان خواهد یافت.

اسماعیل هنیه در این دیدار با وجود اینکه جلب اعتماد مردم ایران را به مردم ایران تبریک گفت، اما پاسخ آنان به پیام تبریک وی و مواضع وی در حمایت از حقوق ملت فلسطین را مایه دلگرمی و افتخار دانست. روستا. فلسطین و غزه گفت: امروز مقاومت فلسطین در خط مقدم مقابله با زیاده خواهی نظام سلطه است و از این رو دشمن در صدد شکستن این خط مقدم است تا با سیاست های خود منطقه را اداره کند و مقاومت را به دوش بکشد. زانو زدند و اینجاست که مشخص می شود راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مقاومت و مقابله با نفوذ مستکبران و نمایندگان آنها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی چقدر اهمیت دارد؟ .

رئیس دفتر سیاسی حماس یکی از نتایج عملیات تهاجمی الاقصی را اطمینان بیشتر به یقین زوال رژیم صهیونیستی دانست و گفت: در عملیات وعده صادق بیش از 20 کشور برای حمایت از این رژیم تلاش کردند. و این نشان می دهد که صهیونیست ها دچار بحران راهبردی شده اند و تداوم و تقویت حمایت امت اسلامی از تداوم مقاومت، ارکان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.