افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

مقاومت عراق با دو حمله پهپادی بندر ایلات را بست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 259421
مقاومت عراق با دو حمله پهپادی بندر ایلات را بست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق حداقل دو بار در ساعات بامداد به بندر صهیونیستی ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی حمله کرد. از این حیث، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله بامداد به بندر ایلات را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این حمله توسط […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق حداقل دو بار در ساعات بامداد به بندر صهیونیستی ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی حمله کرد.

از این حیث، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله بامداد به بندر ایلات را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این حمله توسط پهپاد انتحاری علیه دشمن صهیونیستی انجام شده است.

پس از این حمله، مقاومت اسلامی عراق از نو با انتشار بیانیه ای مسئولیت دومین حمله صبحگاهی به بندر ایلات را بر عهده گرفت و اعلام کرد که این حمله توسط یک پهپاد انتحاری علیه دشمن صهیونیستی انجام شده است.

ساعاتی پیش از حمله به ایلات، مقاومت اسلامی عراق از حمله به حداقل سه پایگاه و هدف اشغالگران در عمق فلسطین اشغالی طی ساعات گذشته خبر داده بود. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه هواییاوبدا«رژیم صهیونیستی با پهپاد به سرزمین های اشغالی حمله کرده است.

در عین حال مقاومت اسلامی عراق حمایت کردن کرد گفت: ما با پهپاد به سکوی متجاوزان صهیونیست به نام «لویاتان» در سرزمین های اشغالی حمله کردیم.

مقاومت اسلامی عراق نیز مدعی شد که پایگاه اسرائیلالیفالت«در سرزمین های اشغالی، هدف از حمله نیز هست وزوز تاسیس شده است.

دو شب پیش هواپیماهای بدون سرنشین مقاومت عراق به مواضع دشمن صهیونیستی در بندر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرد. مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای از هدف حیاتی دشمن اشغالگر در بندر ایلات خبر داد.ام الرشرش) مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته است.

با توجه این بیانیه، این هدف. گرفتن مقاومت عراق دقیق بود و پهپاد مورد نظر به هدف رسید. شبکه عبری در همان زمان. از شنیده ها حاکی از آن است که صدای انفجار مهیبی در آسمان ایلات شنیده شده و ادعا شده است که یک گلوله در آسمان ایلات رهگیری شده است.

این دومین بار است که بندر ایلات مورد حمله نیروهای مقاومت عراق قرار می گیرد.

چند شب پیش مقاومت اسلامی عراق از نو اهدافی در جنوب اراضی اشغالی فلسطین و همزمان اعلام کرد که از طریق حملات وزوزپایگاه هوایی نظامی رژیم صهیونیستی در ایلات را مورد حمله قرار داده است. به گزارش مقاومت اسلامی عراق، مجاهدان این گروه سحرگاهی به پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کردند.

از سوی دیگر، حوادث غزه به عنوان گردان ها ادامه دارد قسام اعلام کرده است که یک بولدوزر نظامی صهیونیستی از نوع D9 در جنوب شرقی این محله صبر این کشور با موشک های پشت سر هم به شهر غزه حمله کرده است.

گردان ها قسام از دو خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جنوب این محله خبر داد ایزابل در شهر غزه با موشک ضد زره یاسین 105 و بمب شوآز اشاره کرده است

گردان ها قسام شاخه نظامی حماس، ارتش صهیونیستی در شرق رافا در جنوب نوار غزه در کمین سختی افتاد.

قسام وی اعلام کرد که پس از ورود نیروهای رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی دهانه یک تونل را منفجر کرد که در نتیجه آن تعدادی از سرنشینان کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

گردان ها قسام همچنین نظامیان صهیونیست در جنوب محله ایزابل در شهر غزه توسط گلوله های خمپاره له شد.

نیروهای شهید عمر القاسم وی تاکید کرد که نیروهای اشغالگر در نزدیکی منطقه هستند فرودگاه در شرق رافا با 107 موشک هدف گیری شد.

همچنین گردان های قدس اعلام کردند که مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر در این محور مستقر است. ما نمی خواهیم یک حمله خمپاره ای در جنوب شهر غزه رخ داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.