افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

مفاهیم دفاع مقدس باید از دریچه فکری رسانه ها به جوانان منتقل شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375508
مفاهیم دفاع مقدس باید از دریچه فکری رسانه ها به جوانان منتقل شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا رستمی بعدازظهر چهارشنبه در افتتاحیه ویژه نامه دفاع مقدس و روحانیت اظهار داشت: این هفته پذیرای ستارگان روی زمین یعنی شهدا و جانبازان خواهیم بود و این بهترین است. . فرصت تبیین مفاهیم دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان است. مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا رستمی بعدازظهر چهارشنبه در افتتاحیه ویژه نامه دفاع مقدس و روحانیت اظهار داشت: این هفته پذیرای ستارگان روی زمین یعنی شهدا و جانبازان خواهیم بود و این بهترین است. . فرصت تبیین مفاهیم دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: مفاهیم و اتفاقات دوران دفاع مقدس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید نسل به نسل منتقل شود و امروز ما توجیه شده ایم. به دلیل چالش تفاوت نسل ها، غربی ها برای هر نسل یک نام انتخاب کرده اند.

وی ادامه داد: هر ساله نسل ها ویژگی های خاصی دارند که انتقال مفهوم را با چالش مواجه می کند.

حجت الاسلام رستمی گفت: نسل جدید ضریب هوشی بالا و هوش هیجانی پایینی دارند و با توجه به اینکه توانایی های ذهنی بالایی دارند نمی توانند هیجانات خود را کنترل کنند که این عارضه است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی سمینارهای کشور تصریح کرد: راه ورود به احساسات جوانان باز است و دشمنان اهداف خود را با توهم به آنها تزریق می کنند.

وی یادآور شد: باید از دریچه فکری رسانه وارد نسل جوان شد و تربیت دینی و دفاع مقدس را به ذهن آنها تزریق کرد.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: کانون قرارگاه نیز اقداماتی را در رسانه ها انجام داده است که از جمله می توان به تولید نشریه اشاره کرد که محتوای آن در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.