افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
7

مغز شما دکمه‌های برای پاک کردن دارد؛ می‌دانید چگونه از آن استفاده کنید؟!

  • کد خبر : 15022
مغز شما دکمه‌های برای پاک کردن دارد؛  می‌دانید چگونه از آن استفاده کنید؟!

جمله‌های قدیمی حیطه علوم اعصاب وجود دارد که: نورون‌هایی که با هم مرتبط می‌شوند. چنین چیزی این معنی است که هر بیشتر یک مدار نورونی را اجرا کنید، این مدار قدرتمندتر می‌شود. به همین دلیل است که ضرب المثلی قدیمی وجود دارد که می‌گوید نیکو ازردپرت ک. هر پیانو تمرین کنید یا به زبانی بیان […]

جمله‌های قدیمی حیطه علوم اعصاب وجود دارد که: نورون‌هایی که با هم مرتبط می‌شوند. چنین چیزی این معنی است که هر بیشتر یک مدار نورونی را اجرا کنید، این مدار قدرتمندتر می‌شود. به همین دلیل است که ضرب المثلی قدیمی وجود دارد که می‌گوید نیکو ازردپرت ک. هر پیانو تمرین کنید یا به زبانی بیان یا توپ‌های تردستی را هوا بیندازید این مدارها در مغزتان تقویت می‌شوند.

طرح ایجاد ایجاد و تقویت اتصالات نورونی است.

به مدت سال‌ها برای مسائل جدید روی چنین چیزی استوار بود. اما آن‌ها که به نظر می‌رسند، چیزی را ایجاد می‌کنند و تقویت می‌کنند. موضوع مهم تر ما برای شکستن اتصالات قدیمی است. به این اتفاق «هرس سیناپسی» می‌گوید.

مغز شما مانند یک باغ است!

تصور کنید مغزتان یک باغ است، فقط به جای گل‌ها، و سبزیجات، اتصالات نورونی را مغز خود می‌دهید. این ارتباطات مسیرهایی هستند که انتقال‌دهنده‌های عصبی از دوپامین و سروتونین از طریق آن هستند.

«سلول‌های گلیال» باغبانان شما هستند، آن‌ها باعث سرعت بخشیدن به فعالیت‌های بین نورون‌های خاص می‌شوند. اما سلولهای دیگری نیز دارند که ضایعات حذف می‌کنند، الف‌های هرز می‌چینند، آفت‌ها را می‌کشند و خشک می‌کنند تا جمع‌آوری کنند. باغبانان هرس‌کننده مغز شما «سلول‌های میکروگلیال» نام دارند. این سلولها اتصالات سیناپسی شما را هرس می‌کنند. سوال اصلی این است که چگونه می‌دانند کدام ارتباط را هرس کنند؟

مغز

محققان شروع این راز کرده اند اما چیزی که این است که اتصالات سیناپسی کم‌استفاده توسط پرورش دهندگان c1q (و همچنین پرورش دهنده های دیگر) علامت گذاری می شود. وقتی سلول‌های این علامت را شناسایی می‌کنند به این موضوع مرتبط می‌شوند و مورد نظر را از بین می‌برند یا هرس می‌کنند.

مغز شما این شیوه فضای داخلی برایتان وجود می‌آورد تا بتوانید اتصالات و نیرومندی ایجاد کرده و چیزهای شما را بسازید.

چرا خواب مهم است

هیچ وقت احساس نمی‌کنید که مغزتان را در نظر بگیرید؟ شاید وقتی که سر کار. با این حال به طور مداوم در حال دریافت اطلاعات به اندازه کافی نخوابیاده شده است. خب می گفت که مغز شما از جهتی است که می توانید انجام دهید.

وقتی چیزهای زیادی یاد می‌گیرند، مغزتان ایجاد می‌کند اما این اتصالات نبوده و به منظور ایجاد ویژگی ایجاد شده‌اند. مغزتان نیاز زیادی به این ارتباط دارد که هرس کند و مسیرهای روان‌تر. وقتی که خوابیده‌اید مغزتان این کار را می‌دهد.

وقتی خوابیده‌اید به پاکسازی خود می‌پردازد، سلول‌های مغزتان تا 60 درصد حجم آن را کاهش می‌دهد تا سلول‌های گلیال را باز کند و این سلول‌ها را حذف کند.

آیا تا به حال است که از شبانه خوبی است که احساس می کنم با وضوح و سریع تر فکر می کنم؟ دلیل آن و بهینه شدن مسیرها است که شبانه اتفاق افتاده است جای زیادی برایتان ایجاد کرده است که جدید را جذب کرده و با هم ترکیب کنید به عبارت دیگر می توانید یا بتوانید.

تفکر با مغز محروم از خواب مانند این است که می خواهید با یک کارد راه خود را در جنگلی انبوه باز کنید. چنین کاری اشتباه، کند و خسته کننده است.

مغز

به همین دلیل است که چرت زدن برای ابزارهای شناختی‌تان مفید است. یک چرت 10 الی 20 دقیقه به میکروگلیال‌های باغبان اجازه می‌دهد که وارد شوند تا برخی از اتصالات مورد استفاده قرار گیرند و فضا را برای رشد ارتباطات جدید باز کنند.

تفکر با مغز محروم از خواب مانند این است که می خواهید با یک کارد راه خود را در جنگلی انبوه باز کنید. چنین کاری اشتباه، کند و خسته کننده است. مسیرها درون نور درون می‌روند و کافی وجود ندارد. تفکر با که خوب اقامت کرده است مانند پرسه با خوشحالی در پارکی است، مسیرها واضح‌اند و در ارتباط با یکدیگر می‌شوند، درخت‌ها سر جایشان قرار می‌گیرند و می‌توان تا فاصله زیادی جلوی خود را دید. انرژی بخش است.

چیزهایی که به آن‌ها فکر می‌کنند باشید

و در واقع بخشی از کنترل چه چیزهایی در زمان خواب‌تان پاک می‌شوند بر شما. اتصالات سیناپسی که استفاده نمی‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند تا بازیافت د. ارتباطاتی که می‌کنند همان‌هایی هستند که آن‌ها را می‌گیرند. پس چیزهایی که به آن‌ها فکر می‌کنید باشید.

اگر بیشتر از خواندن تئوری‌هایی درباره سریال بازی تاج و تخت و زمان استفاده کنید، می‌توانید کدام یک از آن‌ها را برای بازیافت علامت‌گذاری علامت‌گذاری کنید؟؟؟؟؟؟؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.