افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

معمای غلظت خورش های ایرانی + فیلم

  • کد خبر : 126445
معمای غلظت خورش های ایرانی + فیلم

به گزارش رکنا، خورشت از غذاهای لذیذ ایرانی که در بسیاری از خانواده ها و حتی در مهمانی ها به عنوان غذا مصرف می شود می توان به خورش قیمه، خورش سبزی، خورش کرفس و خورش فسنجون اشاره کرد. البته نباید خورش بادمجان قیمه را نادیده گرفت، اما از آنجایی که بافت اصلی آن مانند […]

به گزارش رکنا، خورشت از غذاهای لذیذ ایرانی که در بسیاری از خانواده ها و حتی در مهمانی ها به عنوان غذا مصرف می شود می توان به خورش قیمه، خورش سبزی، خورش کرفس و خورش فسنجون اشاره کرد. البته نباید خورش بادمجان قیمه را نادیده گرفت، اما از آنجایی که بافت اصلی آن مانند خورش قیمه است، در این مقاله به نکات مهم پخت در پخت قیمه، خورش سبزی، خورش کرفس و فسنجون پرداخته ایم. خورش را بپزید تا غذای شما لذیذتر و غلیظ تر شود. با ما بمان.

نکات مهم در پخت خورش قیمه

پختن قیمه لپه ها را حتما سرخ کنید تا له نشوند. باید آب بسیار کمی در پر شده باشد. پاستا را حتما تفت دهید و زعفران را به آن اضافه کنید و سپس به خورش خود اضافه کنید.

نکات اساسی در پخت خورش سبزی.

پختن خورش قورمه سبزی پس از یخ زدن، باید کل ساقه جعفری را از سبزی آن جدا کنید. سبزیجات باید سرخ شوند. قیمه لیمو عمانی در خوشمزه شدن این خورش ایرانی بسیار موثر است و نکته آخر اینکه خورش قورمه سبزی باید به مدت طولانی با حرارت کم پخته شود.

نکات جالب برای پخت خورش کرفس

در طول پخت و پز خورش کرفس وقتی گوشت را سرخ می کنید باید ۲ قاشق غذاخوری آرد به کرفس اضافه کنید و تفت دهید. با این کار کرفس خیلی آبکی می شود و بعد از نیم پز شدن گوشت، برگ و ساقه کرفس را اضافه می کنیم.

نکات طلایی برای پخت خورش فسنجون

برای پیدا کردن غلظت خورش فسنجون بهتر است مهره حتما قبل از آسیاب کباب کنید. گوشت را حتما مزه دار کنید و بعد تفت دهید و بعد اضافه کنید تا تمام نشود. حتما از یخ با آب استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.