افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

معلم ماتسونومی در سریال هانیکو کی بود؟

  • کد خبر : 369731
معلم ماتسونومی در سریال هانیکو کی بود؟

یکی از شخصیت های مهم سریال داستان زندگی هانیکو استاد ماتسونومی است که تاثیر زیادی در زندگی هانیکو دارد. این شخصیت داستانی پر از فراز و نشیب دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم. بامداد – استاد ماتسونامی، که نام کامل او تسویوشی ماتسونامی است، مردی است که از بازسازی پرآشوب میجی جان […]







یکی از شخصیت های مهم سریال داستان زندگی هانیکو استاد ماتسونومی است که تاثیر زیادی در زندگی هانیکو دارد. این شخصیت داستانی پر از فراز و نشیب دارد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.



بامداد – استاد ماتسونامی، که نام کامل او تسویوشی ماتسونامی است، مردی است که از بازسازی پرآشوب میجی جان سالم به در برد و دو ارزش به ظاهر متناقض را درونی کرد: بوشیدو (روش و آداب و رسوم سامورایی ها) و مسیحیت. او که در اصل یک سامورایی از حوزه توکوشیما بود، از فروپاشی حکومت شوگون غمگین بود و با شیوه زندگی خود در دوره جدید مبارزه کرد. در این میان روح بوشیدو را در مسیحیت کشف کرد و به مسیحیت گروید. او در توهوکو فعالیت های تبلیغی انجام داد و مدرسه دخترانه توهوکو را تأسیس کرد که آموزش مسیحی را برای دختران فراهم می کرد.

ماتسونامی اگرچه یک آقایی مهربان و مهربان است، اما به عنوان مربی نیز جنبه سختگیرانه ای دارد. اقدامات او همیشه مبتنی بر تمایل او به رشد دانش آموزانش بود، مانند انتقاد شدید از دانش آموزان به دلیل نمرات ضعیف آنها و شکایت از اخراج دانش آموزانی که به تاکید مدرسه دخترانه بر زبان انگلیسی اعتراض داشتند. اما این سخت گیری باعث ایجاد اصطکاک با اطرافیانش می شود و او مجبور به ترک تحصیل می شود.

سالها بعد، ماتسونامی با هانیکو که گزارشگر روزنامه شده است، دوباره متحد می شود و از رشد او عمیقاً خشنود است و سپس به آمریکا می رود. اگرچه او تحت تأثیر تغییر زمان قرار گرفت، اما به عنوان معلم به کار خود ادامه داد.

استاد ماتسونومی 2




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.