افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

معروف ترین ادکلن های مردانه; با Pegasus Parfum de Marley، شما همیشه در یاد خواهید ماند

  • کد خبر : 30734
معروف ترین ادکلن های مردانه;  با Pegasus Parfum de Marley، شما همیشه در یاد خواهید ماند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یافتن ادکلن مردانه یکی از سخت ترین کارها برای آقایان است، زیرا امتحان هر برند و مدلی برای آن ها می تواند بسیار چالش برانگیز و وقت گیر باشد و یا باید برای امتحان عطر به فروشگاه های مختلف شهر مراجعه کنند. به این ترتیب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یافتن ادکلن مردانه یکی از سخت ترین کارها برای آقایان است، زیرا امتحان هر برند و مدلی برای آن ها می تواند بسیار چالش برانگیز و وقت گیر باشد و یا باید برای امتحان عطر به فروشگاه های مختلف شهر مراجعه کنند. به این ترتیب آنها می توانند گیج شوند و نتوانند انتخاب و تصمیم مناسبی بگیرند. این موضوع برای مدیران و یا روسایی که به دلیل دغدغه و کمبود وقت به شغل خود حساس هستند بسیار احساس می شود پس برای راهنمایی شما آقایان خوش سلیقه در این مطلب معروف ترین ادکلن های مردانه را که به ما کمک کرده اند ارائه می کنیم. تا حدودی در انتخاب عطر مردانه. البته فراموش نکنید که معروف ترین و شیک ترین ها را معرفی می کنیم، اما از آنجایی که انتخاب رایحه ادکلن سلیقه ای است، بهتر است نت ها را با دقت بخوانید یا برای امتحان ادکلن مورد نظر خود به فروشگاه مراجعه کنید. . . البته افراد به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول هر روز بوی یکسانی دارند و از عطرها و ادکلن های مختلفی استفاده می کنند.

دسته دوم همیشه بوی خاصی می دهد و برای تمام زندگی خود عطری را انتخاب می کند. اما مهم نیست که در کدام دسته قرار می گیرید، زیرا انتخاب عطری که بوی خوبی داشته باشد، همه را به سمت شما می کشاند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از معروف ترین عطرهای مردانه آشنا شوید.

عطر مردانه پگاسوس پرفیوم مارلی; قهرمان یونانی

به جرات می توان گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهای شرقی است که توسط این شرکت فرانسوی تولید شده و در دسترس علاقه مندان به رایحه وانیلی است. بوی گرم و تلخ این عطر می تواند معرف حضور شما در هر مجالسی باشد و استفاده از این عطر در فصول پاییز و زمستان توصیه می شود. برای درک بهتر رایحه این عطر خوب است بدانید که با نت های ترنج، گل آفتاب پرست، زیره، اسطوخودوس، یاس و بادام آغاز می شود و در نهایت با نت هایی از عنبر، وانیل، چوب صندل سفید خاتمه می یابد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این افسونگر مرموز برند مارلی در ابتدای معرفی خود در سال 2011 مورد استقبال و استقبال طرفداران عطر در جهان قرار گرفت و به سرعت جایگاه پگاسوس، معروف و شناخته شده را احیا کرد. مشهور – معروف. -قهرمان شناخته شده افسانه های یونانی.

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

عطر مردانه Savage Dior; تجمل و سلطنت

زمان ارائه یکی از معروف ترین ادکلن های مردانه دنیاست، عطر مردانه Savage Dior یکی از بهترین ادکلن های مردانه به حساب می آید که رایحه ای تازه، ترش و تلخ دارد. اگر به دنبال عطری پرطرفدار هستید که بتوان آن را در هر روز از سال استفاده کرد، این عطر گزینه بسیار مناسبی است. پس اگر برای کل زندگی خود به دنبال یک ادکلن معروف و جذاب هستید، این عطر مردانه دیور می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دیور ساواژ عطری است که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و به عنوان عطری مردانه و سلطنتی شناخته می شود. پس اصلا نگران استایل های رسمی و مهم خود نباشید، این عطر می تواند شما را در رسمی ترین مراسم ها همراهی کند.

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

عطر مردانه Salvatore Ferragamo Bright Leather

این عطر مردانه معروف و جدید در سال 2022 تولید و توسط عطرساز توانا و برجسته ای به نام آنتوان میزندی ساخته شد. این عطر مردانه در دسته عطرهای چرمی قرار می گیرد و از ترکیبات به کار رفته در این عطر می توان به ترنج، پرتقال ماندارین، گریپ فروت، ریحان، رزماری، چرم سفید، مشک، نعناع هندی و سدر اشاره کرد. رایحه این عطر کمی تند و رسمی است، بنابراین استفاده از آن در موقعیت های رسمی یا مهمانی های شبانه توصیه می شود. پس می توان گفت که عطر مردانه سالواتوره فراگامو برایت لدر یک عطر روزمره نیست.

ادکلن مردانه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.