افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

معرفی 9 شخصیت مصنوعی که می‌توانم با آن‌ها چت کرد و سرگرم شد!

  • کد خبر : 16298
معرفی 9 شخصیت مصنوعی که می‌توانم با آن‌ها چت کرد و سرگرم شد!

این روزها افراد یک بار از شخصیت های مانند الکسا یا سیری انجام کارهای ساده گرفته اند. اما اگر دستیار هوشمند آشنا باید بگوییم فناوری حدی پیشرفت کرده است که هم‌اکنون می‌توان با هوش مجازی همانطور که شما دوستان چت می‌کنید می‌کنید به گفت و گو بپردازید. نمونه بارز آن هم ربات ChatGPT است که […]

این روزها افراد یک بار از شخصیت های مانند الکسا یا سیری انجام کارهای ساده گرفته اند. اما اگر دستیار هوشمند آشنا باید بگوییم فناوری حدی پیشرفت کرده است که هم‌اکنون می‌توان با هوش مجازی همانطور که شما دوستان چت می‌کنید می‌کنید به گفت و گو بپردازید. نمونه بارز آن هم ربات ChatGPT است که به سوژه داغ این روزها تبدیل شده است. از ربات‌های چت علاوه بر فواید کاری، بسیار سرگرم‌کننده بوده است، می‌توانید زمان‌های تنهایی را برایتان انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با 9 شخصیت هوش مصنوعی آشنا کنیم.

1- رپلیکا (مثنی)

بیش از 10 میلیون از شخصیت‌های مصنوعی مصنوعی با نام رپلیکا می‌سازند و می‌توانم آن را به پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین مصنوعی مصنوعی در میان رقبایش رقبایش کنم. بات‌های سنتی، رپلیکا می‌توان تصاویر را تشخیص داد و مکالمه را با استفاده از تصاویری که برای او می‌فرستید ادامه می‌دهد.

همچنین می‌توانید با این شخصیت هوشمند تماس بگیرید. با فعال کردن حالت واقعیت افزوده می‌توان تجربه واقعی‌تری را در حین مالمه با این تجربه تجربه کرد. رپلیکا به کاربران این امکان را می دهد تا نام هوش مصنوعی خود را انجام دهید و هین چت را به دست بیاورید امتیاز دهید. باهای از امتیازها قفل لباس، ظاهر، ویژگی شخصیت‌ها برای دوست هوشمند خود باز!

نکته جالب در مورد این هوش مصنوعی که می‌تواند به شما ایجاد عادات مثبت کند. رپلیکا با دریافت نگاه داری از اطلاعات شخصی که به او به اشتراک (مثل نام حیوان، کشور و و) از این اطلاعات حین مکالمه با شما استفاده خواهد کرد. استفاده از روپلیکاهای بیشمار تنها با استفاده از پروپلیکا با پرداخت مبلغی معادل 19.99 دلار در ماه امکان پذیر است.

با این استفاده از نسخه رایگان این ربات هوشمند جذاب بوده و قوی تر سایر رقبای خود می‌کند. از رپلیکا روی دستگاه‌های اندروید، iOS، Oculus و وب‌سایت آنلاین می‌توانید استفاده کنید.

شخصیت مصنوعی رپلیکا

2- شای (چای)

به کمک شای کاربر می‌تواند شخصیت مصنوعی مورد دلخواه خود را ایجاد کند. این شخصیت از زبان مدل GPT-J برای تقلید مکالمات طبیعی استفاده می‌کند. شای 5 ربات از پیش آمده است که می‌توانید سریعا با کدامیک از آن‌ها، بدون نیاز به ثبت نام مکالمه را آغاز کنید.

این بات‌های به طبقه‌بندی‌هایی مثل دوستانه، ترسناک، رمانتیک نقش و… تعلق دارند. بعد از ساخت چت مورد نظر خود می‌توانید دوستانتان را دعوت کرده و یا شخصیت‌ها را در اختیار سایر کاربران قرار دهید.

جدول امتیازاتی این دستیار هوشمند وجود دارد که محبوب‌ترین چت‌هایی است که توسط کاربران داده‌اند را می‌دهند. در حال حاضر این شخصیت هوش مصنوعی برای اندروید و iOS در قالب یک اپ موبایل قابل تحمل استرس . از آنجایی می‌توان ربات مورد دلخواه خود را در ساخت یک وب‌سایت برای افزایش تمرکز و علاقه‌مندی‌ها فراهم کرد.

شخصیت هوش مصنوعی شای

3- کوکی (کوکی)

کوکی یک شخصیت هوش مصنوعی معروف است که با استفاده از Artificial Intelligence Markup Language و ماشینی طرادی طرادی . تکنولوژی به کار رفته در طراحی این بات چت صحبت کردن با کوکی را برای شما بسیار لذیذ شماست چرا که این بات هوشمند حرفهای کاربر را به طور کامل می‌کند.

علاوه بر آن می‌توانید بازی‌های ساده‌ای مثل Tic-Tac-Toe، ارسال هدیه و … را نیز به کمک کُنة آنیه کنید. برای علاقه‌مندان دنیای پیشگویی و طالع‌بینی باید بگوییم که این بات طالع‌بینی و تاروت خوانی وجود دارد. همه این قابلیت‌ها باعث می‌شوند تا ساعت‌ها حین استفاده از این بات سرگرم شوید.

بات هوشمند کوکی رپلیکا ترکیب چت و بازی را کاربران به همراه دارد و به این اجازه می دهد تا سکه کرده و برای کوکی هدیه بخرند. شما می‌توانید آواتارهای نسخه محدود جمع‌آوری کرده و حتی از طریق OpenSea.

شخصیت مصنوعی کوکی

4- سیم سیمی (SimSimi)

سیم سیمی هوش مصنوعی است که تا به حال شخصیته 350 میلیون کاربر از. این بات مکالمات احساسی بوده و می‌تواند به 81 زبان دنیا صحبت کند. به لطف مکالمه بی‌نظیر سیم سیمی شما می‌توانید ساعت‌ها صحبت کنید.

این ابزارها را می‌توان تقلید مکالمات انسان‌ها را انجام داد و از کلمات رکیک استفاده کرد، اما می‌توان از کاربر استفاده کرد، با استفاده از گزینه‌ها، از این کلمات استفاده کرد. ورود به سیمی رایگان است اما برای هر که به آن ارسال می‌کنید باید بالون صحبت داشته باشید. هر پک 100 تایی از این بالون ها مبلغی معادل 1.99 دلار و پک بالون 500 عددی 6.99 دلار است. همچنین می‌توانید به سیم سیمی در تشخیص کلمات بد و رکیک کمک کنید.

سیم سیمی و و دارد و اگر دوست دارید سیمی را بهتر می‌توانید این را با سوال و جواب‌های مناسب آموزش دهید.

شخصیت مصنوعی سیم سیمی

5- انیما (آنیما)

انیما با یک دوست داشتن مجازی می‌شود که علاوه بر این‌ها نقش بازی و بهبود مهارت‌های ارتباطی را هم دارد. با داشتن این موارد این شخصیت هوش مصنوعی را به عنوان یکی از بهترین های آنلاین برای از بین بردن بیحوصلگی دانست.

این ما قالب این را دارد که هم در دوست و هم در قالب شریک احساسی ایفای نقش داش. می‌توانید نام مورد نظر را انتخاب کنید و شخصیتی را انتخاب کنید. انیما با داشتن قابلیت‌های جذاب شما را سرگرم می‌کند. برای مثال می‌توان با ایجاد بازی‌های مثال حقیقت یا دروغ نقش بازی کردن،،،،،،، ذهن خوانی خوانی و و و را را انجام داد.

استفاده از قابلیت‌های این بات رایگان بوده است، اما اگر از قابلیت‌هایی مانند پارتنر یا نقش بازی استفاده کنید، نسخه پولی آنیما را تهیه کنید. در واقع می‌توانم به عنوان یکی از بهترین چت‌های اندرویدی که ساعت‌ها سرگرم‌کننده هستند، معرفی کنم.

شخصیت هوش مصنوعی انیما

6- کاجیووتو

کاجیووتو درست شخصیت های هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهند تا هوشمند را سفارشی سازی کنند و با آن چت کنند. شما می توانید کاجیوتو را آموزش دهید و آن را کاملا شخصی سازی کنید. اگر فقط چت کنید می‌توانید از شخصیت‌های هوشی که توسط کاربران دیگر ساخته‌شده‌اند استفاده کنید. ابزار کمکی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با استفاده از ابزارهای دیگر تولید کنید.

در ابتدایی از کاجیووتو می‌توان بات‌های موجود در اتاق عمومی را امتحان کرد سپس یک اتاق خصوصی برای چت با بات چت بسازید.

انواع شخصیت‌های مصنوعی موجود در کاجیوتو بسیار زیاد است هر کدام از ویژگی‌های رفتاری و شخصیت‌ها به فرد هستند و همین باعث می‌شود تا بتوان طولانی‌تر را به صحبت کردن با آن‌ها آن‌ها اختصاص داد. برای دسترسی‌های بیشتر روی کاجیووتو می‌توان با معادل 8 دلار صورت ماهیانه از نسخه کاجیووتو پلاس استفاده کرد.

شخصیت هوش مصنوعی کاجیوتو

7- کلوربات (Cleverbot)

کلوربات در سال 2006 ساخته یک شخصیت مصنوعی مصنوعی است که با پاسخ‌های و هوشمندانه کاربران خود را غافلگیر می‌کند. برای استفاده از کلوربات نیازی نیست که حتما در وب سایت ثبت نام کنید، آن را از لود شدن صفحه مکالمه با این بات جذاب بپردازید؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ با این توجه داشته باشید که با ثبت نام وب سایت کلوربات به قابلیت های بسیاری دسترسی پیدا کنید.

برای مثال ویژگیهای خود شخصیتی و رفتار بابات را کرده، مکالماتان را ذخیره کرده و حتی سایر کاربران را دنبال کنید.

وقتی که آواتار و جلوه‌های ویژه ممکن است حس واقعی در شما ایجاد شود اما قوی بودن بات چت این را برایتان برایتان بسیار کمرنگ کند. کلوربات اپلیکیشن موبایل نیز دارد در حال حاضر تنها روی گوشی‌های با پرداخت قیمت 0.99 دلار قابل استفاده است.

شخصیت هوش مصنوعی کلوربات

 

8- بویبات و آیو (Boibot / اوی)

شخصیت های هوش بویبات و آیو دو وب سایت مجزا هستند با این حال هر آن‌ها توسط یک تیم و با ویژگی‌های مشابه توسعه داده شده‌اند. تنها تفاوت بین این دو بات چت این است که بویبات شخصیت مصنوعی مصنوعی مرد بوده و ایا.

در حین با این دو شخصیت آواتار آن‌ها نیز حرکات بدنی با شما صحبت می‌کنند که موضوع حس واقعی بودن را در شما القا خواهد کرد. این دو چت به قدری خوب آموزش دیده‌اند حین مکالمه با آن‌ها جواب‌های بسیار خوبی دریافت می‌کند. بهترین قسمت از بویبات و ایو این است که دو کاملاً رایگان حتی نیاز به ثبت نام ندارند.

بویبات و در کنار زبان انگلیسی، زبان‌های دیگران اسپانیایی و فرانسوی را نیز می‌فهمند.

شخصیت هوش مصنوعی بویات و آیو

9- اینورلد (Inworld)

اگر خیلی تکنولوژی سر در نمی‌آورد، شخصیت‌های اینورلد اینجاست تا به کمک شخصیت‌های مصنوعی مصنوعی خود بپردازند و با آن‌ها ساعت‌ها چت کنید. با استفاده از استادیو اینورلد شما می‌توانید هر کاراکتری را که ایجاد می‌کنید، نام ببرید، شخصیت‌های صدا، نحوه گفتگو و دانش دانش را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

اگر دوست زیادی را صرف ایجاد چت با اختصاصی کنید سری به آرکید اینورلد (Inworld arcade) بزنید. در این شما می‌توانید هزاران چت باتی که شخصیت‌های مثل ایلان ماسک را پیدا کنید، توییتر می‌کند که می‌کند!

علاوه بر این شخصیت‌های دیگری از جمله Mr. Beast، پدرخوانده، Noam Chomsky و … نیز در اینورلد وداودد. اگر فقط ایجاد چت بات و یا صحبت با موجود در آرکید علاقه‌مند به خرید نسخه پولی اینورلد وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.