افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

معرفی کامل پارک آبی دوحه (ویژگی ها و امکانات)

  • کد خبر : 348496
معرفی کامل پارک آبی دوحه (ویژگی ها و امکانات)

سفر به قطر تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی خواهد بود به شرطی که جاذبه ها و سرگرمی های آن را بشناسید. پارک آبی دوحه یکی از تفریحات جذاب قطر است که فضای جذاب و هیجان انگیزی را برای تجربه بازی های آبی در اختیار خانواده ها و به خصوص کودکان قرار می دهد. […]

سفر به قطر تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی خواهد بود به شرطی که جاذبه ها و سرگرمی های آن را بشناسید. پارک آبی دوحه یکی از تفریحات جذاب قطر است که فضای جذاب و هیجان انگیزی را برای تجربه بازی های آبی در اختیار خانواده ها و به خصوص کودکان قرار می دهد. اگر قصد سفر به قطر به خصوص برای جام جهانی 2022 را دارید، این مقاله از مجله گردشگری امروز پرواز کن پارک آبی دوحه قطر را از دست ندهید!

معرفی پارک آبی قطر تجربه خانوادگی هیجان انگیز.

در طول اقامت خود در قطر، فرصتی برای بازدید علاوه بر این است دیدنی های قطر سرگرمی های جذاب این کشور را تجربه کنید. پارک آبی قطر یک پارک آبی موضوعی است که لحظات خاطره انگیزی را برای خانواده ها و فرزندانشان رقم می زند.

پارک آبی قطر در دوحه مکانی است که علاوه بر گردشگران، بسیاری از مردم محلی نیز برای فرار از گرمای قطر و تجربه بازی های هیجان انگیز، اوقات فراغت خود را در آن سپری می کنند.

پارک آبی قطر یکی از پارک های موضوعی است که در آن بازی ها و سرگرمی های زیادی وجود دارد که دوستداران آب را به خود جذب می کند. همچنین رستوران ها، فروشگاه ها، استخرها و … این مجموعه سرگرمی بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. اگر بلیط دوحه خریده اید و جام جهانی 2022 قطر شما از قبل آن را آماده کرده اید، بهتر است قبل از سفر با پارک آبی دوحه آشنا شوید.

آدرس پارک آبی دوحه قطر در نقشه گوگل:

قسمت های مختلف پارک آبی قطر

در گوشه ای از پارک، دهکده آفریقایی با کابینی برای پادشاه و ملکه قرار دارد. این شهرک با یک پل چوبی به بقیه قسمت های پارک متصل می شود. صندلی های چوبی که در این شهرک برای استراحت چیده شده اند مکانی برای استراحت و تماشای بازی کودکان است. در این بخش برای کودکان مختلف است سرسره ای به شکل حیوانات برای بازی کودکان وجود دارد

در قسمت دیگری از پارک، تونل شیشه ای سقوط آزاد این با موضوع سفینه فضایی واقع شده است، 150 متر طول دارد و به یک حوض آبی بزرگ می ریزد. حتما از این قسمت از پارک آبی قطر دیدن کنید. اخیراً یک قایق دو نفره اضافه شده است، بنابراین امکان سوار شدن بر قایق برای دو نفر وجود دارد. قبل از افتادن در حوض از حلقه های رنگی عبور می کنید.

یکی اتاق بازی با موضوع دزدان دریایی. همچنین یک پارک آبی در دوحه برای بازی کودکان وجود دارد. در این قسمت بچه ها روی سرسره های رنگارنگ و در یک سطل آب بزرگ پر از چند لیتر آب بازی می کنند. استخر موجقسمت دیگری از این پارک آبی در دوحه قطر قرار دارد که بسیار محبوب است. امواج در این استخر در 6 حالت و شدت مختلف ایجاد می شود که بسیار هیجان انگیز است.

پارک آبی تالاب قطر چندین صندلی به همراه یک رستوران و آبمیوه فروشی دارد. می توانید روی صندلی ها استراحت کنید یا روی قایق هایی که در تالاب شناور هستند دراز بکشید. آب این تالاب راکد است بنابراین برای کودکان خطرناک نیست.

برج سرسرهدارای سه طبقه سرسره است و سر خوردن سرسره هایی با فراز و نشیب های مختلف تجربه هیجان انگیزی خواهد بود. با سرسره بومرنگ در ارتفاع 20 متری، آدرنالین فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

بازی های پارک آبی قطر

پارک آبی دوحه با مساحت 50000 متر مربع، تنها پارک آبی قطر و ماجراهای زیادی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. این پارک موضوعی با سواری های هیجان انگیز خود میلیون ها گردشگر را به خود جذب کرده است. بیش از 15 فعالیت آبی شامل استخر، رودخانه، ترن هوایی و جاذبه های مختلف در این پارک برای سرگرمی خانواده ها و کودکان وجود دارد. برخی از بهترین تفریحات در این پارک عبارتند از:

  • استخر مرداب فضایی پویا اما آرام برای استراحت است. این استخر فضایی خانوادگی دارد که با کافه های زیادی احاطه شده است تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
  • غار جکوزی همچنین مکانی آرام برای کسانی است که می خواهند در آب های گرم استراحت کنند و استراحت کنند. می توانید روی لوله ها بنشینید و از شناور شدن بر روی امواج آب لذت ببرید.
  • بومرنگ بهترین سرسره های پارک آبی در دوحه. en یک هیجان تمام عیار به لطف پیچ و تاب های این سرسره هیجان انگیز که در نهایت به یک استخر بزرگ منتهی می شود.
  • خط مسابقه در پارک آبی دوحه به مردم این فرصت را می دهد تا علاوه بر هیجان ورزش های آبی، هیجان مسابقه را نیز تجربه کنند. البته در اینجا برد یا باخت مهم نیست، اما زمان خوبی است که مردم لذت سرعت را در پیچ و خم های سرسره ها تجربه کنند.
  • موج سواری روی دیوار منحنی 90 درجه را تجربه کنید که اولین تمرین موج سواری در جهان است.
  • سوار شدن بر مترو و پایین آمدن از ارتفاع 20 متری که در نهایت شما را به یک وان حمام بزرگ می اندازد. یکی دیگر از قسمت های هیجان انگیز این است که پس از افتادن در وان حمام بزرگ، با صدای بلندی از شما استقبال می شود.
  • در این پارک ضربه گیرهای رنگارنگ و قایق های کودکان تعبیه شده تا کودکان بتوانند قایق خود را داشته باشند و با یکدیگر به رقابت بپردازند.
  • همچنین یک آموزشگاه رانندگی در پارک آبی دوحه وجود دارد تا کودکان بتوانند زیر نظر یک متخصص رانندگی با هر وسیله ای را که می خواهند یاد بگیرند. علاوه بر این به کودکان قوانین و روش های رانندگی ایمن نیز آموزش داده می شود.
بازی های پارک آبی قطر

ویژگی ها و امکانات پارک آبی دوحه

پارک آبی دوحه از بهترین جاذبه های قطر. jw.org fa تفریحات و فعالیت های این پارک آن را به یک روز هیجان انگیز و فراموش نشدنی برای خانواده ها و فرزندانشان تبدیل می کند. برخی از ویژگی ها و امکاناتی که در این پارک به گردشگران ارائه می شود عبارتند از:

خدمات پارک آبی دوحه

از جمله امکانات ارائه شده توسط پارک آبی دوحه می توان به حمام، فروشگاه، رستوران و اتاق غذاخوری اشاره کرد. آکوا پارک قطر یک فودکورت با بهترین رستوران ها و کیوسک ها دارد. می توانید از نوشیدنی ها و آب میوه های فروخته شده در این پارک برای صرف میان وعده استفاده کنید. هر چیزی که بخواهید در این پارک آبی موجود است، از پیتزا گرفته تا انواع نوشیدنی ها و تنقلات.

همچنین اگر می خواهید برای فرزندان خود اسباب بازی یا لباس بخرید، فروشگاه هایی در این پارک وجود دارد. گردشگران می توانند از حمام و کمد برای تعویض لباس استفاده کنند. در مجموع 400 قفسه برای نگهداری اشیاء قیمتی در نظر گرفته شده است.

جشن مراسم در پارک آبی قطر

پارک آبی دوحه مکانی مناسب برای جشن ها و تولدها است. علاوه بر این، این پارک برای مناسبت هایی مانند روز زن و روز خانواده تخفیف های خوبی ارائه می دهد. برای اطلاع از این رویدادها و تخفیف ها می توانید از مدیریت پارک استعلام بگیرید.

قیمت ورودی پارک آبی دوحه قطر

قیمت ورودی پارک آبی دوحه برای افراد مختلف متفاوت است. برای راحتی بیشتر، می توانید بلیط پارک آبی دوحه را به صورت آنلاین خریداری کنید. جدول فروش بلیت به شرح زیر است:

  • یکشنبه تا چهارشنبه: 10 صبح تا 8 بعد از ظهر.
  • جمعه: 10 صبح تا 10 شب
  • شنبه ها (روز خانواده): 10 صبح تا 8 بعد از ظهر.
  • پنجشنبه (روز بانوان): 11 صبح تا 9 شب.

پارک آبی دوحه قطر روزهای دوشنبه تعطیل است.

قیمت ورودی پارک آبی دوحه:

  • برای کودکان: 120 ریال قطر
  • برای بزرگسالان: 180 ریال قطر
  • بسته خانوادگی با 2 بزرگسال و 3 کودک: 600 ریال قطر
لوله کشی در پارک آبی قطر

قوانین و ملاحظات ایمنی پارک آبی قطر

پارک آبی بزرگ دوحه به عنوان یک مکان عمومی و تفریحی قوانین خاص خود را برای حفظ امنیت مردم دارد. گردشگران باید این قوانین را رعایت کنند تا کشتی آبی دوحه به فضایی امن برای بازی و تفریح ​​مردم تبدیل شود. همچنین مدیریت پارک اقداماتی را انجام داده است تا هیچ گونه مشکل و خطری برای گردشگران ایجاد نشود.

  • 50 ناجی غریق، 12 نگهبان و 20 کارمند نظافت در این پارک فعالیت می کنند.
  • هر یک از بازی ها و جاذبه های پارک آبی قطر محدودیت سنی خاص خود را دارند.
  • مردم باید مایو بپوشند. استفاده از لباس و تی شرت ممنوع است.
  • افراد زیر سن قانونی باید با یک بزرگسال همراه باشند.
  • پارک آبی دوحه به دلیل تعمیرات یا تعطیلات زمستانی بسته خواهد شد. بنابراین، قبل از رفتن باید از باز بودن پارک اطمینان حاصل کنید.
  • قفسه ها و کابینت های پارک به نگهداری اشیاء قیمتی، تلفن همراه، دوربین و … اختصاص داده شده است.

لذت و هیجان پارک آبی دوحه را در سفر به قطر تجربه کنید

در این مقاله یکی از بهترین سرگرمی های قطر را به شما معرفی می کنیم. جام جهانی 2022 قطر نه تنها برای شرکت در این رویداد، بلکه برای بازدید از جاذبه های قطر و تجربه تفریحات جذاب آن بهانه خوبی است. در 16 کیلومتری دوحه، با خانواده خود به این پارک موضوعی بیایید و برای یک پمپ آدرنالین آماده شوید. بد نیست اگر به تماشای بازی های فوتبال بروید. نکات مهم سفر به جام جهانی 2022 قطر همچنین بخوانید

آیا تجربه سفر به قطر را داشته اید؟ با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.