افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

معرفی پیرترین مرد جهان با 256 سال سن! / تا زمان مرگش 23 بار ازدواج کرد / راز طول عمرش چیست؟

  • کد خبر : 394147
معرفی پیرترین مرد جهان با 256 سال سن! / تا زمان مرگش 23 بار ازدواج کرد / راز طول عمرش چیست؟

آیا لی چینگ یوئن است؟ قدیمی ترین او مردی است که زمانی در سیاره زمین زندگی کرده است. هیچ کس تاریخ واقعی این مرد را نمی داند، اما اعتقاد بر این است که این شخص در سال 1736 یا 1677 به دنیا آمده و در 6 می 1933 درگذشته است. آیا یک انسان می تواند […]

آیا لی چینگ یوئن است؟ قدیمی ترین او مردی است که زمانی در سیاره زمین زندگی کرده است. هیچ کس تاریخ واقعی این مرد را نمی داند، اما اعتقاد بر این است که این شخص در سال 1736 یا 1677 به دنیا آمده و در 6 می 1933 درگذشته است. آیا یک انسان می تواند تا 256 سال عمر کند؟ سال؟

به هر حال این مرد 197 سال یا 256 سال عمر کرده است، هر کدام از این تاریخ های تولد. طولانی ترین عمر بشری که تا به حال زندگی کرده متعلق به یک زن فرانسوی به نام جین کلمنت است که 122 سال سن داشته و برخلاف این مرد، صحت سن او ثابت شده است، اما هنوز هیچ مدرک دقیقی در مورد این مرد چینی وجود ندارد. چند سالش بود؟

لی چینگ یوئن کیست؟

مردی که عکسش را در قسمت سرگرمی خیس می بینید در سال 1677 یا 1736 در سیچوان به دنیا آمد. شغل او آموزش تمرین مراقبه و تنفس به مردم بود و اطلاعات زیادی در مورد گیاهان دارویی داشت. این مرد بیشتر عمر خود را در کوهستان صرف مطالعه و فروش گیاهان دارویی چینی کرد. رژیم غذایی آنها عمدتاً بر اساس گیاهان بود. لی چینگ در سال 1749 وارد ارتش شد و هنرهای رزمی را به آنها آموزش داد. نام این پیرمرد در روزنامه های مختلف آمده است و به همین دلیل از سال 1920 به تدریج شهرت یافت.

اختلاف نظر در مورد تاریخ تولد او:

این پیرمرد معتقد است که در سال 1736 به دنیا آمده است، اما وو چونگ چیه، استاد دانشگاه چگدو، معتقد است که او در سال 1667 به دنیا آمده است. او اسناد دولتی چین را در اختیار دارد که نشان می دهد در سال 1827 تولد 150 سالگی پیرمرد و تولد او را تبریک گفته اند. 200 سالگی در سال 1877.

او در مقاله دیگری در نیویورک تایمز به زندگی این مرد نیز اشاره کرد. مقاله ای که با یکی از بزرگان محله اش مصاحبه کرده است. این پیرمرد گفت: در کودکی پدربزرگم با این مرد آشنا شد. البته برخی از محققان معتقدند که این داستان صحت ندارد، اما برخی دیگر معتقدند که انسان با رژیم غذایی مناسب، مراقبه و تمرینات روحی و روانی می تواند عمر طولانی داشته باشد.

عده ای بر این باورند که این پیرمرد به لطف ورزش صحیح و منظم عمر طولانی داشته و عده ای دیگر پیری او را مدیون داروهای گیاهی سرشار از خاصیت می دانند.

راز زندگی طولانی لی چینگ یوئن:

راز عمر طولانی این پیرمرد بسیار ساده است:

قلبی آرام داشته باشید

مثل لاک پشت بشین

راه رفتن مثل کبوتر، آزاد و رها.

آرام و به اندازه کافی بخوابید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.