افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی هیئت انتخاب جشنواره «هم الازاری».

  • کد خبر : 139778
معرفی هیئت انتخاب جشنواره «هم الازاری».

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر. امیر نوروزی، حسن معینی و کوروش شاهونه آثار راه یافته به مرحله اول جشنواره «هم الآذری» را انتخاب می کنند. امیر نوروزی ، بازیگر سینما و تئاتر و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. از فعالیت های تئاتری وی می توان به بازی […]

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر. امیر نوروزی، حسن معینی و کوروش شاهونه آثار راه یافته به مرحله اول جشنواره «هم الآذری» را انتخاب می کنند.

امیر نوروزی ، بازیگر سینما و تئاتر و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است. از فعالیت های تئاتری وی می توان به بازی در نمایش های «لانچر 5»، «تایم لپس»، «ترسرو دو مایو»، «حرفه ای» و… اشاره کرد که برای نمایش برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر فجر شد. “لانچر 5”. از دیگر تجربیات او در عرصه بازیگری است.

حسن معینی، نویسنده و کارگردان تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر است. او نمایش های «هملت»، «تراژدی اجباری»، «آدم آدم است»، «شاه لیر»، «خون روی پایم خواهد شد» و «آوینیون» را در طول فعالیت خود کارگردانی کرده است. وی همچنین برای نمایش “هملت” برنده جایزه ویژه هیات داوران بخش بین المللی جشنواره تئاتر دانشگاهی شده است.

کوروش شاهونه بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، تجربه بازی در آثاری چون «بی پدر»، «لش دشدی»، «طوفان»، «اسکورسیزی» و … را در کارنامه دارد و برنده جایزه بازیگری از جشنواره ماه و جشنواره شده است. . .اربیل بین المللی. او همچنین نمایش های پرطرفدار «هیولا» و «هیدن» را کارگردانی کرده است.

بررسی پنجاه اثری که به مرحله دوم رسیدند جشنواره از روز سه شنبه 16 آذرماه در مجموعه تئاترشهر آغاز شده و تا پنجشنبه 25 آذرماه ادامه خواهد داشت.

نخستین دوره جشنواره «هم بزم» آذرماه امسال به دبیری امیر موسی کاظمی در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.