افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

معرفی نمایشگاه جیتکس دبی 2024 + زمان و مکان – Flytoday

  • کد خبر : 362390
معرفی نمایشگاه جیتکس دبی 2024 + زمان و مکان – Flytoday

نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فناوری و نوآوری در جهان است که از 14 تا 18 اکتبر 2024 (23 تا 27 اکتبر 1403) در دبی، امارات متحده عربی برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان بستری بین المللی برای تبادل دانش و ارائه آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته […]

نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فناوری و نوآوری در جهان است که از 14 تا 18 اکتبر 2024 (23 تا 27 اکتبر 1403) در دبی، امارات متحده عربی برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان بستری بین المللی برای تبادل دانش و ارائه آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می شود و صدها شرکت و متخصص از سراسر جهان در آن حضور دارند.

GITEX Dubai 2024 برای چهل و چهارمین بار با موضوع نوآوری و آینده نگری برگزار می شود و قرار است به مرکز نمایشگاهی برای آخرین پیشرفت های حوزه فناوری تبدیل شود. در این مقاله از مجله گردشگری. امروز پرواز کناطلاعات کاملی در مورد جیتکس دبی 2024 به شما خواهیم گفت اگر به این نمایشگاه علاقه دارید این مقاله برای شما مناسب است. با ما همراه باشید.

درباره نمایشگاه جیتکس دبی

GITEX (نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس) که به اختصار GITEX نامیده می شود، یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری در خاورمیانه و جهان است که در دبی برگزار می شود. این نمایشگاه در سال 1981 ایجاد شد و به مرور زمان به یک رویداد جهانی با حضور متخصصان فناوری، کارآفرینان، سرمایه گذاران و شرکت های پیشرو تبدیل شد. JITEX Dubai 2024 مانند سال های گذشته به دنبال بررسی آخرین نوآوری ها در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، امنیت سایبری و فناوری های مرتبط با شهر هوشمند است. این نمایشگاه فرصت بی نظیری را برای فعالان حوزه فناوری های نوین و استارت آپ ها فراهم می کند تا بتوانند به تبادل نظر و آگاهی از آخرین دستاوردها و پیشرفت ها بپردازند.

مزایای بازدید از نمایشگاه جیتکس دبی

جالب است بدانید که بازدید از GITEX Dubai 2024 علاوه بر جذابیت بصری، مزایای بسیاری را برای افراد و شرکت های فعال در حوزه فناوری و دیجیتال به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی به آخرین دستاوردها و نوآوری های فناوری از شرکت های بزرگ جهانی.
  • شبکه سازی با متخصصان، کارآفرینان و سرمایه گذاران برای ایجاد روابط تجاری
  • در کارگاه های آموزشی شرکت کنید و از پیشرفت های جدید در این زمینه مطلع شوید.
  • ارائه محصولات و خدمات و ملاقات با شرکت ها و رقبا در این زمینه.

بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی 2024

نمایشگاه جیتکس 2024 دبی مانند هر نمایشگاه دیگری دارای بخش های مختلفی است که هر کدام به حوزه خاصی اختصاص دارد. در زیر مهمترین بخش های این نمایشگاه را می شناسید:

  • هوش مصنوعی: در این قسمت بازدیدکنندگان در معرض آخرین اخبار و پیشرفت های هوش مصنوعی قرار می گیرند. اگر شما هم از علاقه مندان به این رشته هستید حتما از غرفه های هوش مصنوعی دیدن کنید.
  • بلاک چین و فناوری مالی: این بخش به فناوری های مالی و دیجیتالی مانند بلاک چین و ارزهای دیجیتال اختصاص دارد.
  • اینترنت اشیا (IoT): در این بخش دستگاه ها و فناوری های مرتبط با اینترنت اشیا که دنیای ارتباطات هوشمند را متحول کرده اند، ارائه می شود. دوستداران بازی های آنلاین که با دستگاه های مجهز به فناوری های جدید کار می کنند، قطعا از تماشای این قسمت لذت خواهند برد.
  • امنیت سایبری: راهکارها و فناوری های امنیتی برای حفاظت از داده ها و سیستم ها در این بخش یکی از جذابیت های نمایشگاه جیتکس می باشد. قطعا این بخش برای شما جالب خواهد بود.
  • شهر هوشمند: این بخش به ارائه راهکارها و فناوری هایی اختصاص دارد که به ساخت شهرهای هوشمند کمک می کند. دیدن مدل ها و ایده های شهرهای هوشمند در غرفه های مختلف ممکن است شما را شگفت زده کند.
  • شرکت های جدید: بخش استارت‌آپ مکانی برای شرکت‌های جدید و خلاق برای ارائه ایده‌ها و پروژه‌های نوآورانه‌شان است. اگر شما نیز در زمینه ایجاد کسب و کار در این زمینه فعال هستید، حتما این قسمت را بررسی کنید.
بخش های مختلف نمایشگاه جیتکس دبی

شرکت کنندگان نمایشگاه جیتکس دبی چه کسانی هستند؟

شرکت کنندگان GITEX دبی شامل گروه های مختلفی از متخصصان و علاقه مندان به فناوری هستند:

  • شرکت های بزرگ فناوری
  • استارت آپ ها و نوآوران
  • کارآفرینان و سرمایه گذاران
  • مقامات دولتی و مدیران تجاری.
  • علاقه مند به فناوری و فناوری های جدید.

زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی 2024

نمایشگاه جیتکس دبی از 14 الی 18 اکتبر 2024 (23 الی 27 مهر 1403) برگزار می شود.. مدت زمان برگزاری این نمایشگاه پنج روز است و در این مدت هزاران نفر از علاقه مندان و فعالان حوزه فناوری فرصت شرکت در این رویداد بزرگ را خواهند داشت. جالب است بدانید که هیچ محدودیتی برای حضور در این نمایشگاه ندارید. برای بازدید از این نمایشگاه کافی است کارت دریافت کنید.

مکان نمایشگاه جیتکس دبی

GITEX Dubai 2024 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. این مکان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز همایش و نمایشگاهی در دبی و خاورمیانه است و به دلیل دسترسی آسان و امکانات پیشرفته به عنوان محل برگزاری رویدادهای بین المللی شناخته می شود. می توانید از محل اقامت خود با مترو و تاکسی به محل نمایشگاه برسید.

رزرو هتل های دبی نزدیک بودن به نمایشگاه کار سختی نیست. می توانید این هتل ها را به صورت آنلاین رزرو کنید.

محل برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی
  • آدرس مرکز تجارت جهانی دبی: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید، مرکز تجارت

آدرس مرکز نمایشگاهی جیتکس دبی 2024

راه های دسترسی به نمایشگاه جیتکس دبی

یکی از مهم ترین نکات برای بازدیدکنندگان جیتکس دبی، دسترسی به محل برگزاری است. از راه های مختلفی می توانید به نمایشگاه جیتکس بروید که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • مترو: مرکز تجارت جهانی دبی که محل برگزاری نمایشگاه جیتکس است. برای رسیدن به این مرکز کافیست به یکی از ایستگاه ها بروید. متروی دبی تحویل پس از آن می توانید در ایستگاه جاده شیخ زاید به نمایشگاه برسید.
  • تاکسی: راحت ترین راه برای رسیدن به نمایشگاه استفاده از تاکسی است. هزینه تاکسی نمایشگاه 5 تا 12 درهم است که با کارت اعتباری قابل پرداخت است.
  • تاکسی های آنلاین: اوبر و کریم دو تاکسی اینترنتی فعال در دبی هستند و برای استفاده از این روش باید از گوشی هوشمند برای رسیدن به محل نمایشگاه استفاده کنید.

سفری به قلب نوآوری در تور نمایشگاهی GITEX دبی 2024

GITEX Dubai 2024 یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین رویدادهای فناوری جهان است که هر ساله صدها شرکت پیشرو، کارآفرین خلاق و متخصصان برجسته از سراسر جهان را به دبی جذب می کند. این نمایشگاه با ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری های هوشمند، دریچه ای به سوی آینده فناوری می گشاید.

اگر شما نیز به دنیای فناوری علاقه دارید، GITEX 2024 بهترین فرصت برای آشنایی با آخرین روندهای دنیای دیجیتال و شبکه سازی با رهبران صنعت است. با اطلاعات ارائه شده در این مقاله، هم اکنون می توانید با خیالی آسوده و با برنامه ریزی دقیق به دبی سفر کرده و از این رویداد بین المللی دیدن کنید.

بازدید ویژه از نمایشگاه جیتکس شامل بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل و خدمات. ویزای دبیبیمه مسافرتی و ترانسفر همراه شما در این سفر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور نمایشگاه با کارشناسان Flytoday تماس بگیرید تا قدمی به سوی آینده بردارید.

اگر شما هم تجربه این نمایشگاه بی نظیر و جذاب را دارید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید!

سوالات متداول نمایشگاه جیتکس دبی

GITEX Dubai 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

نمایشگاه جیتکس دبی از 14 تا 18 مهرماه 1393 (23 تا 27 مهر 1403) برگزار می شود.

GITEX 2024 کجا برگزار می شود؟

این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

آیا امکان ثبت نام اینترنتی برای بازدید از نمایشگاه وجود دارد؟

بله، می توانید با رزرو تور ویژه نمایشگاه GITEX 2024 در Flytoday از آن بازدید کنید. راه دیگر خرید بلیط بازدید و حضور در نمایشگاه از طریق سایت رسمی جیتکس دبی است.

چه کسانی می توانند در نمایشگاه جیتکس شرکت کنند؟

شرکت ها، استارت آپ ها، متخصصان فناوری، کارآفرینان، سرمایه گذاران و حتی علاقه مندان به فناوری می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

چه بخش هایی در نمایشگاه جیتکس وجود دارد؟

بخش هایی مانند هوش مصنوعی، بلاک چین، اینترنت اشیا، امنیت سایبری، شهرهای هوشمند و استارت آپ ها از مهم ترین بخش های این نمایشگاه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.