افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی ماه چت، قدیمی ترین چت روم فارسی

  • کد خبر : 213736
معرفی ماه چت، قدیمی ترین چت روم فارسی

به گزارش بازار، قدیمی ترین ماه چت. اتاق گفتگو به زبان فارسی است و در سال 1394 افتتاح شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتاق گفتگو ماه چت بهترین و شلوغ ترین چت روم فارسی زبانان با ما همراه باشید. آیا تا به حال از یاهو مسنجر استفاده کرده اید؟ اگر از آن استفاده […]

به گزارش بازار، قدیمی ترین ماه چت. اتاق گفتگو به زبان فارسی است و در سال 1394 افتتاح شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتاق گفتگو ماه چت بهترین و شلوغ ترین چت روم فارسی زبانان با ما همراه باشید.

آیا تا به حال از یاهو مسنجر استفاده کرده اید؟ اگر از آن استفاده کرده باشید و این شبکه اجتماعی را به خوبی بشناسید، مطمئناً با محیط چت روم بیگانه نخواهید بود، اما اگر قبلاً از این چت روم بین المللی استفاده نکرده باشید، مطمئناً نام آن را در گوشه ای از وب مشاهده کرده اید. . یاهو مسنجر یک چت روم جهانی است که علاوه بر این که در قالب نرم افزار قابل نصب (مانند همه شبکه های اجتماعی فعلی) می باشد، در نسخه وب نیز موجود است.

اتاق گفتگو چطور؟

ماه چت در واقع همینطور چت روم آنلاین است. اگر شما هم یکی از کاربران شبکه های اجتماعی هستید و در آنها فعال هستید، مطمئناً روزانه از محیط های زیادی مشابه چت روم ها استفاده می کنید، از همان گروه ها در تلگرام یا واتس اپ یا همان پی وی یا دایرکت اینستاگرام، همه اینها. بخش هایی از اتاق های گفتگو استخراج شده اند.

چرا چت روم های فارسی رایج شد؟

اولین دلیلی که باعث ایجاد سایت های چت آنلاین مانند ماه چت شد فیلتر شدن فیس بوک بود، به طوری که کاربران به سرعت به چت روم آنلاین روی آوردند و آن را جایگزین خوبی برای فیس بوک دیدند، اما دلیل دوم این بود که کاربران فضای مجازی شروع به کار کردند. برای استفاده از این شبکه اجتماعی شبکه بیشتر اسکریپت های سوقداد قوی تر، بهینه تر، ویژگی های بیشتر و بهتر و همچنین دسترسی آسان تر و شباهت چت روم های فارسی با یاهو مسنجر بود.

این دو دلیل در کنار محیط جذاب چت روم های فارسی باعث شد که با وجود گذشت یک دهه از بسته شدن یاهو مسنجر، تعداد کاربران چت روم نه تنها کاهش نیافته، بلکه تعداد اتاق های چت آنلاین به ویژه چت فارسی کاهش پیدا کند. سایت های اتاق ، روز به روز افزایش می یابد و بیشتر و بیشتر می شود و مدیران هر یک از اتاق های گفتگو سعی می کنند امنیت بیشتر و محیط دوستانه تری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

حتما تا الان این سوال رو داشتید

چرا با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی، بهتر است آن ها را با چت روم جایگزین کنیم و اتاق های گفتگو را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که سرورهای اصلی رسانه های اجتماعی مانند متا (فیس بوک)، واتس اپ، تلگرام و … هستند. خارج از کشور هستند، جدا از مشکلات فیلترینگی که هر روز شاهد آن هستیم، امکان ردیابی سرورهای خارجی در صورت بروز مشکلاتی مانند هک وجود دارد. و انتشار اطلاعات سرقت اینترنتی و مشکلات دیگر بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.

در مقابل سرورهای ایرانی از امنیت و دسترسی بیشتری برخوردارند و از مشکلاتی مانند فیلتر شدن رنج نمی برند. از طرفی شبکه های اجتماعی ایرانی نیز مشکلاتی مانند هانگی، کات و سایر مشکلات مشابه دارند.

از آنجایی که چت روم ها بر روی بستر مستقیم شبکه فعال هستند، نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند، بنابراین حجم تلفن های همراه را اشغال نمی کنند، بنابراین مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی، نگرانی بابت نصب چت روم نداریم. در یک کامپیوتر از آنجایی که این سایت های چت آنلاین مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر نیازی به استفاده از شماره موبایل یا آدرس ایمیل ندارند، ثبت نام در چت روم و دسترسی به امکانات سایت آسان است.

جدا از همه اینها چت روم ماه چت نسبت به سایر چت روم های ایرانی امکانات بیشتری را برای راحتی کاربران خود فراهم کرده است که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1- امکان استفاده از نسخه گوشی برای سهولت استفاده کاربران دستگاه همراه.

2- قابلیت انتقال متن، فایل های صوتی و تصویری با سرعت بسیار بالا.

3- استیکرهای اختصاصی و متحرک در چت فارسی.

4- امکان ذخیره یا حذف اطلاعات

5- قابلیت مسدودسازی کاربر برای جلوگیری از مزاحمت ها در پنجره چت خصوصی

6- کارکرد اشتراک گذاری انواع نشریات به صورت متن، ویدئو، تصویر، موسیقی و …. در نمایه خود و سیستم لایک یا نپسندیدن نشریات و اظهار نظر در پروفایل سایر کاربران.

7- امکان افزودن استوری و صدا.

8- امکان ارسال فایل های صوتی مانند موسیقی و صدا در پنجره چت خصوصی و در چت عمومی.

9- امکان ارسال تصاویر به صورت عمومی و PV

10- امکان فعال سازی ورود PV و ارسال پیام با اجازه شما

11- سیستم فعال سازی PV Blocking برای اینکه با هرکسی که نمی خواهید صحبت نکنید

چرا ماه چت به عنوان امن ترین و محبوب ترین چت روم فارسی شناخته می شود؟

چت فارسی ماه چت با کادری مجرب در نظارت 24 ساعته توانسته است هم از نظر اخلاقی و هم از نظر امنیتی محیطی امن را برای کاربران خود فراهم کند. تیم مدیریت ماه چت نظارت دقیق و سختگیرانه ای بر مدیران سایت دارد و محیطی امن را برای استفاده تمامی اقشار جامعه و تمامی سنین فراهم کرده است به گونه ای که اعتماد خانواده های سخت گیر ایرانی را نیز به خود جلب کرده است.

ماه چت مانند سایر سایت های ایرانی منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و از حریم خصوصی کاربران خود محافظت و به آن احترام می گذارد. حفظ شخصیت و احترام تک تک کاربران ماه چت برای ما یک اصل مهم است و هرگونه توهین یا بی احترامی نسبت به کاربران ما منجر به اخراج فرد خاطی می شود.

اگرچه لهجه‌های دلنشین، مردمان و فرهنگ‌های منحصربه‌فرد نقاط مختلف ایران جایگاه ویژه و ویژه‌ای در دل و جان ما دارد و در صورت بی‌احترامی به هر قوم و فرهنگی، با فرد مورد نظر برخورد و اخراج می‌شود. در چت روم مهب به زبان شیرین فارسی صحبت و چت کنید تا سایر کاربران نیز متوجه کلمات زیبای شما شوند و بتوانند بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.

در صورت مشاهده هرگونه بحث مغایر با قوانین جمهوری اسلامی، مانند بحث های سیاسی ممنوع در این سایت، در برخورد با آن کاربر، به مراجع قانونی نیز اطلاع داده خواهد شد. انتخاب یک نام کاربری مناسب و زیبا برای شما ارزش و احترام بیشتری خواهد داشت و مدیران سایت مجبور به اخراج افرادی با نام های توهین آمیز و جنسی نخواهند بود.

در آخر ماه، چت نه تنها بهترین چت روم فارسی است، بلکه چت روم های زیادی هستند که جزو بهترین چت روم های ایرانی هستند. اما اعضای تیم مدیریت ماه چت همواره سعی کرده اند با برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه و شنیدن نظرات و پیشنهادات ارزشمند آنها بهترین امکانات و بالاترین امنیت را در اختیار کاربران عزیز خود قرار دهند زیرا معتقدند کاربران ما لایق بهترین ها هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.