افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

معرفی مانتوهای نخی تازه; کی گفته کت نخی فقط برای استایل کژوال مناسبه!

  • کد خبر : 22965
معرفی مانتوهای نخی تازه;  کی گفته کت نخی فقط برای استایل کژوال مناسبه!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا همه خانم ها کم کم به سمت مانتوهای نخی و خنک می روند اما یکی از دغدغه هایشان این است که برای استایل های رسمی چه مانتویی بپوشند تا خنک و راحت و در عین حال شیک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا همه خانم ها کم کم به سمت مانتوهای نخی و خنک می روند اما یکی از دغدغه هایشان این است که برای استایل های رسمی چه مانتویی بپوشند تا خنک و راحت و در عین حال شیک باشد. زمان. همان زمان . . زیرا این تصور غلط وجود دارد که همه فکر می کنند کت نخی فقط برای استایل های اسپرت و کژوال مناسب است. البته این تصور تا حدی درست است، اما ما به جای کت نخی، کت نخی داریم! مثلا کت لنین کتی جزو مانتوهای نخی است اما در عین حال یک لباس رسمی است، می توانید آن را به عنوان یک لباس رسمی تابستانی انتخاب کنید. پس فراموش نکنید که مانتو مجلسی تابستانی ممکن است از پارچه تمام نخی با الیاف 100% پنبه و طبیعی تهیه شده باشد، اما طراحی شیک و ظریفی داشته باشد، پس در انتخاب اینگونه مانتوها دقت بیشتری داشته باشید زیرا کت و شلوارهای مختلفی را انتخاب می کنند. . جالب است بدانید که رنگ ها و طرح های روشن و شاد اغلب در طراحی مانتو در فصل تابستان استفاده می شود و می توانید آن ها را با شلوار، دامن یا شورت های مختلف ترکیب کنید و ظاهری جذاب و مد روز داشته باشید.

شما می توانید مانتوهای نخی به سبک رسمی را در هر دو حالت رسمی و نیمه رسمی بپوشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های لباس شب نخی آشنا شوید.

کت پنبه ای

کت دوخت کتان; ترند داغ سال را در استایل تابستانی بپوشید.

همانطور که می دانید کت دوزی یکی از ترندهای داغ سال 1402 است که برای فصل بهار با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. حالا می توانید این کت ها را به سبک تابستانی بپوشید. مثلا کت کتان گلدوزی شده می تواند کت مناسبی برای فصل گرمی مانند تابستان باشد. چون ظاهری شیک و جذاب دارد و تنی روشن و خنک دارد پس فراموش نکنید که یک مانتو تابستانی خوب باید این دو ویژگی را همزمان داشته باشد. البته توجه داشته باشید که قیمت مانتوهای تابستانی با پارچه نخی می تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند برند، طرح، کیفیت پارچه و … بستگی دارد.

کت پنبه ای

کت پنبه ای

کفتان ها یا کت های نخی بلند را فراموش نکنید. یک مانتو تابستانی و یک مانتو ساحلی.

بدون شک می توان تابستان امسال را متنوع ترین تابستان از نظر مانتو دانست. زیرا پشت ویترین ها انواع مدل مانتوها را می توان دید. از کت های اسپلیت و عبایی گرفته تا مانتوهای دامن دار و کت های شلوار در طرح ها و رنگ های مختلف، به راحتی می توانید گزینه مناسب برای استایل تابستانی خود را پیدا کنید. کافتان ها نیز از ترندهای جدید سال به حساب می آیند که معمولاً ویژگی های یک روپوش نخی را دارند، زیرا از پارچه های طبیعی و تازه و طرح های جذاب و مد روز تهیه می شوند و برای استایل های کژوال یا نیمه رسمی قابل استفاده هستند.

کت پنبه ای

کت پنبه ای

شنل کتی لنین; این کتی نیست که شبیه آچار فرانسوی باشد.

همانطور که می دانید انتخاب مانتو تابستانی به خصوص در فصل تابستان کمی سخت تر به نظر می رسد زیرا در انتخاب پارچه مانتو باید فاکتور دمای بالا را در نظر بگیرید. بنابراین کتی که برای بهار یا پاییز می پوشید، ممکن است انتخاب مناسبی برای تابستان نباشد. درست است که مانتو برای استایل تابستانی می تواند معجزه گر باشد، اما باید دقت کنید که مانتویی که انتخاب می کنید از پارچه ای طبیعی و تنفس پذیر باشد، مثلا کت لنین را می توان گزینه مناسبی برای رسمی و رسمی دانست. سبک های تابستانی . .

کت پنبه ای

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.