افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

معرفی قاب بازی Green Griffin G9; موارد نمادین تولید ملی.

  • کد خبر : 310230
معرفی قاب بازی Green Griffin G9;  موارد نمادین تولید ملی.

به گزارش بازار، این کیس برج میانی با 7 عدد فن از پیش نصب شده، بدنه ضخیم استیل مقاوم با امکان نصب شیشه گرم، فضای کافی برای نصب قطعات مختلف و چندین پورت ارتباطی، یکی از بهترین کیس های ایرانی موجود در بازار است. . جایی که می‌توانید بهترین قطعات موجود در بازار را دریافت […]

به گزارش بازار، این کیس برج میانی با 7 عدد فن از پیش نصب شده، بدنه ضخیم استیل مقاوم با امکان نصب شیشه گرم، فضای کافی برای نصب قطعات مختلف و چندین پورت ارتباطی، یکی از بهترین کیس های ایرانی موجود در بازار است. . جایی که می‌توانید بهترین قطعات موجود در بازار را دریافت کنید. در ادامه با کیس Griffin G9 از کمپانی Green بیشتر آشنا می شویم.

مشخصات فنی کیف گیمینگ سبز Grifiin G9

نام محصول شیر سبز G9
فاکتور فرم نیم برج
بدن مادی ورق فولادی به ضخامت 0.9 میلی متر / امکان نصب پنل شیشه ای گرم با ضخامت 0.4 میلی متر
تعداد طرفداران پشتیبانی شده 10 عددی / مجهز به 7 عدد فن از پیش نصب شده (4 عدد فن 14 سانتی متری در پشت و جلو کیس + سه عدد فن 12 سانتی متری در بالای کیس) با پشتیبانی از نور ARGB
مادربردهای سازگار فاکتورهای ATX و M-ATX همراه با Mini-ITX
سیستم تبرید امکان نصب هیت سینک پردازنده با حداکثر ارتفاع 185 میلی متر / پشتیبانی از رادیاتورهای 12، 14، 24، 28، 36 و 42 میلی متری
ویژگی های اضافی پشتیبانی از کارت گرافیک با طول حداکثر 400 میلی متر به صورت عمودی یا افقی / امکان نصب برق با طول حداکثر 290 میلی متر / دارای 7 اسلات توسعه / دارای دو عدد USB 3.0 نوع A و یک عدد USB 3.1 نوع C
ابعاد 510x235x489 میلی متر
وزن 10.8 کیلوگرم
رنگ دهنده مشکی
ضمانتنامه 2 سال سبز
قیمت حدود ۷ میلیون تومان

مروری بر مهمترین ویژگی های قاب گریفین جی 9

قاب گیمینگ Green Griffin G9 که بر روی بهبود کیفیت ساخت و بهره مندی از امکانات مختلف برای استفاده حداکثری از بهترین قسمت های روز تمرکز دارد، برای اکثر کاربران حرفه ای نیز گزینه مناسبی به حساب می آید. این کیس گیمینگ دارای فرم فاکتور mid-tower است و علاوه بر Mini-ITX از مادربردهای ATX و M-ATX نیز پشتیبانی می کند. این ویژگی Green Gaming Case نوید پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از اجزای محاسباتی در دسته‌های مختلف را می‌دهد. ابعاد 510×235×489 میلی متر در کنار وزن 10.8 کیلوگرمی، حمل این کیف را کمی سخت کرده و شاید اگر یک دسته اختصاصی برای این کار در نظر گرفته می شد، جابه جایی قاب سبز جذاب راحت تر می شد.

ابتدا با طراحی و ظاهر قاب Griffin G9 شروع می کنیم. جایی که مکعب فولادی سیاه گرین به بدنه ای محکم و خوش ساخت برای قطعات کامپیوتر شما تبدیل می شود. این کیس گیمینگ در رنگ مشکی موجود است و به لطف استفاده از نور ARGB در فن ها ظاهری جذاب و دیدنی دارد. از طرفی با استفاده از پنل های مشبک یا شیشه ای در کناره های کیس می توانید بین ظاهر و گردش بهتر هوا یکی را انتخاب کنید. جالب اینجاست که این کیس سبز رنگ کاملا ماژولار بوده و کاربر این امکان را دارد که قسمت های مختلف بدن خود را جدا کند. قاب Green Griffin G9 دارای بدنه فولادی با ورق فلزی 0.9 میلی متری است که ضخامت بیشتری نسبت به برخی از مدل های مشابه دارد و به همین دلیل مقاومت زیادی در برابر ارمغان ایجاد می کند. کیفیت ساخت بالای این تیغه ها، تکیه بر قاب Griffin G9 را آسان می کند. پنل شیشه ای استفاده شده برای این کیس دارای عملیات حرارتی بوده و با ضخامت 0.4 میلی متر مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه های شدید دارد. گرین برای کیس پرچمدار خود فیلترهای مغناطیسی قابل شستشو را در کف، سقف و پنل جلویی در نظر گرفته است تا ورود گرد و غبار به داخل کیس عملا به مقدار بسیار کمی کاهش یابد.

یکی از نقاط قوت اصلی شاسی بلند پرچمدار جدید گرین، قابلیت استفاده از انواع خنک کننده در آن است. این محصول با بهره مندی از 7 فن از پیش نصب شده، عملاً نیاز به صرف هزینه اضافی برای این قطعه را بی نیاز می کند. از سوی دیگر، این فن ها دارای نورپردازی پیشرفته ARGB هستند و می توانید از طریق یک کنترلر اختصاصی، رنگ ها و افکت های متنوعی را روی کیس خود اعمال کنید.

اگر وزن کاربر شما از اینها بیشتر است و برای خنک کردن سیستم خود به تجهیزات پیشرفته تری نیاز دارید، امکان استفاده از رادیاتور در اندازه های مختلف فراهم شده و دست شما در این قسمت باز است. بزرگترین رادیاتوری که می توانید در این مورد استفاده کنید می تواند 420 میلی متر طول داشته باشد. سازگاری با خنک کننده پردازنده اختصاصی با حداکثر طول 185 میلی متر یکی دیگر از ویژگی هایی است که امکان استفاده از بسیاری از مدل های پیشرفته موجود در بازار را در این مورد فراهم می کند.

نصب قطعات روی کیس گیمینگ Green Griffin G9 نه تنها آسان است، بلکه حتی با استفاده از قطعات پرچمدار موجود در بازار نیز مانعی بر سر راه شما نخواهد بود. این کیس سبز از کارت های گرافیکی با حداکثر طول 400 میلی متر پشتیبانی می کند. خوب است بدانید که کارت گرافیک پرچمدار RTX 4090 ROG Strix OC تقریباً 358 میلی متر طول دارد و محدودیتی در استفاده از آن نخواهد داشت. نصب کارت گرافیک در کیس Griffin G9 به دو صورت عمودی و افقی قابل انجام است. گرین در اقدامی جالب، محفظه نصب برق این کیس را نیز ماژولار کرده است تا بتوانید منبع تغذیه دستگاه را داخل کیس بکشید. این ویژگی سهولت نصب برق را افزایش می دهد.

کیس مخصوص بازی گرین از پورت های ارتباطی مناسبی استفاده می کند. این پورت ها شامل دو پورت USB 3.0 Type A و یک USB 3.1 Gen 2 Type C هستند که با این پورت ها می توانید سرعت انتقال اطلاعات بالایی را تجربه کنید. علاوه بر این، ورودی میکروفون و خروجی صدا در جلوی پنل بالایی و در کنار سایر پورت ها قرار گرفته است.

کیس گیمینگ Green Griffin G9 یکی از بهترین کیس های تولید شده در کشور است و با رفع نواقص و افزایش کیفیت ساخت، این قابلیت را دارد که بهترین سخت افزار کامپیوتر را درون خود جای دهد. گرین با تمرکز بر کاهش محدودیت ها، این کیس را به گونه ای طراحی کرده است که همه افراد از مبتدی تا حرفه ای تجربه ای به یاد ماندنی از مونتاژ سیستم و نصب قطعات خود بر روی آن داشته باشند. این کیس پرچمدار حدود 7 میلیون تومان قیمت دارد و گرین گارانتی 2 ساله خود را در کنار آن ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.