افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی شلوارهای بوت کات و انواع آن; به نظر شما چه شلواری برای اندام و استایل شما مناسب است؟

  • کد خبر : 22710
معرفی شلوارهای بوت کات و انواع آن;  به نظر شما چه شلواری برای اندام و استایل شما مناسب است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از اشتباهات رایج خانم های شیک پوش این است که معمولاً فقط به انتخاب مانتو توجه زیادی می کنند، در حالی که شلوار به اندازه مانتو در استایل و ظاهر شما تاثیر دارد. صنعت مد و لباس همیشه در حال تغییر است و هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از اشتباهات رایج خانم های شیک پوش این است که معمولاً فقط به انتخاب مانتو توجه زیادی می کنند، در حالی که شلوار به اندازه مانتو در استایل و ظاهر شما تاثیر دارد. صنعت مد و لباس همیشه در حال تغییر است و هر ساله مدل های جدیدی را به دنیا معرفی می کند. اما نکته جدیدی که اخیراً متوجه شده ایم این است که پس از چند سال، روندهای قدیمی دوباره به سبک خود بازگشته اند و طرفداران جدیدی را جذب می کنند. شلوار بوت کات یکی از این ترندها است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب و شیک بگذرانید، خوب است ابتدا با انواع شلوارهای بوت کات و ویژگی های آن ها آشنا شوید تا بتوانید شلواری مناسب با استایل و تیپ اندام خود انتخاب کنید. یکی از نکاتی که قبل از انتخاب شلوار یا هر لباس مهم دیگری باید به آن توجه کنید این است که آیا طرح لباس انتخابی برای شما و فرم اندام شما مناسب است یا خیر. چرا که ترند سال به تنهایی می تواند بسیار زیبا باشد، اما ممکن است به استایل و فرم بدن شما نرسد.

بد نیست بدانید که شلوارهای بوت کات شلوارهایی هستند که صاف هستند و در قسمت بالا مناسب هستند، اما از زانو گشاد آویزان می شوند و گشاد به نظر می رسند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مدل های شلوار بوت کات آشنا شوید.

شلوار برش بوت

شلوار جین برش بوت بپوشید؛ شلوار جین هرگز نمی سوزد

طراحی این شلوار مربوط به دهه 70 و 80 میلادی است و جالب است بدانید که در ابتدا شلوارهای کات بوت را فقط کارگران و معدنچیان می پوشیدند. البته در آن زمان شلوار جین مانند امروز وجود نداشت. با این حال، در دهه 1950، شلوار جین به نوعی شورش برای جوانان آمریکایی تبدیل شد و نوجوانان طبقه کارگر شروع به پوشیدن آن کردند. همچنین به عنوان یکی از تابوهای مد و سبک آن زمان شکسته شد. نکته عجیب این است که این شلوارها از آن روزها تا به امروز یکی از محبوب ترین شلوارهای دنیای مد هستند.

شلوار برش بوت

شلوار برش بوت

شلوار بوت کات چاک دار; روند 1402 را فراموش نکنید

شلوار بوت کات یکی از جذاب ترین مدل های دمپایی است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. این نوع شلوار در قسمت پایین دارای چاک می باشد که پهن است که در برخی مدل ها این چاک در قسمت جلوی شلوار و در برخی مدل ها در کناره شلوار می باشد. انتخاب نوع چاک و مدل آن تا حدی به سلیقه و استایل شخصی شما بستگی دارد، اما به طور معمول این نوع شلوار در قسمت جلویی چاک نسبتا بلندی دارد. پیشنهاد ما برای این مدل شلوار بوت کات نخی یا کفش پاشنه بلند است که البته بستگی به استایل شما دارد.

شلوار برش بوت

شلوار برش بوت

شلوار با بوت برش; با صدای بلند و با صدای بلند به مهمانی بروید

با توجه به نوع پارچه و دوخت می توان از این نوع شلوار در مجالس مختلف مانند مهمانی ها، مهمانی ها و حتی در محیط کار استفاده کرد. در واقع کافی است به غیر رسمی یا رسمی بودن موقعیتی که در آن قرار گرفته اید فکر کنید و شلوار مورد علاقه خود را با لباس های مناسب ترکیب کنید. شلوار بوت کات اغلب با استفاده از کرپ، توری، پولک، ژاکارد و بسیاری از پارچه های دیگر طراحی و به بازار عرضه می شود. البته کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید تا با این شلوار ظاهر خود را کامل کنید.

شلوار برش بوت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.