افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی سه مانتو تابستانی و ترند 1402; به نظر شما کت کتان یا کت بلند کدام است؟

  • کد خبر : 20169
معرفی سه مانتو تابستانی و ترند 1402;  به نظر شما کت کتان یا کت بلند کدام است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز تابستان فصلی است که در آن فعالیت های بیشتری نسبت به سایر فصول صورت می گیرد. بنابراین داشتن استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح ​​موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم. مانتو یکی از اصلی ترین تکه های استایل زنانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز تابستان فصلی است که در آن فعالیت های بیشتری نسبت به سایر فصول صورت می گیرد. بنابراین داشتن استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح ​​موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم. مانتو یکی از اصلی ترین تکه های استایل زنانه است اما به دلیل ذکر شده در تابستان بیشتر از سایر فصول به انتخاب مانتو توجه می شود. همه ما در فصل تابستان لباس های ضخیم و زمستانی را با لباس های نازک، سبک و خنک جایگزین می کنیم. بنابراین شاید بهتر باشد در سبک تابستانی از پارچه های نخی، کتان و نخی استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه کرد این است که مانتو تابستانی نباید به اندام بچسبد، بنابراین برای تابستان ترجیح داده می شود کتی را انتخاب کنید که آزاد باشد. به عنوان مثال، یک کت پیراهن یا یک کت کتان ممکن است بر اساس استایل شخصی شما گزینه های مناسبی برای شما باشد. البته اگر سبک مدرن و مد روز را دوست دارید، بهتر است قبل از انتخاب مانتو برای خود، ترندهای سال را بدانید و آگاهانه خرید کنید.

بعد از پارچه، رنگ دومین و مهم ترین مشخصه در انتخاب مانتو در تابستان است، بهترین رنگ ها در استایل تابستانی معمولا سفید، آبی آسمانی، سبز چمنی، قرمز، زرد، آبی روشن، صورتی، زرشکی و … هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مانتوهای تابستانی و ترند 1402 آشنا شوید.

پارچه تابستانی

کت پیراهن; با روند تابستان 1402 آشنا شوید

یکی از داغ ترین ترندهای تابستانی در سال های اخیر، کت پیراهنی است، این نوع مانتو در روزهای گرم تابستان برای شما نجات می دهد. در فصل تابستان گاهی هوا آنقدر گرم یا مرطوب است که پوشیدن شلوار باعث تعریق و بیماری های پوستی می شود. در نتیجه در این شرایط می توانید لباس ساحلی یا پیراهن بپوشید. بیشتر مانتوهایی که روی لباس های ساحلی پوشیده می شوند از ابریشم هستند اما اگر از پنبه کم تراکم تهیه شده باشند اشکالی ندارد. نکته مهم این است که لباس های ساحلی با پوشیدن شلوار در فصل تابستان احساس راحتی می کنید و در کنار آن راحتی ظاهری شیک و مدرن به شما می بخشد.

پارچه تابستانی

مانتو تابستانی

اگر بوهو یا آکادمی را دوست دارید، پانچوهای نخی را فراموش نکنید.

از آنجایی که سبکی و طراوت اولین کلمه تابستان است، مانتوهای روان یکی از پرطرفدارترین انواع مانتوهای تابستانی هستند. این نوع مانتوها را می توان به پانچو، مانتو عبایی جلو باز یا مانتو کیمونو تقسیم کرد. پانچو به نوعی شنل آزاد معروف است و شبیه شنل است. پوشیدن لباس پانچو به دلیل استایل راحتی که دارد برای استایل اسپرت مناسب است. پانچو از آمریکای جنوبی و مکزیک شروع شد و بعداً به سایر نقاط جهان گسترش یافت. این مدل مانتو برای تمام فصول و با پارچه های مختلف طراحی و تولید شده است.

پارچه تابستانی

پارچه تابستانی

در تابستان 1402 کت کتانی می پوشد.

لباس‌های بسته یا دکمه‌دار جلو بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند، زیرا لایه‌های لباس شما را به حداقل می‌رسانند و در نتیجه گرمای کمتری را احساس می‌کنید. مانتوهای کتان نوعی مدل مانتو هستند که گاهی به صورت ست و یا تک مانتو با شلوار در بازار موجود می باشند. قبل از شروع انتخاب این مانتو، باید در نظر داشته باشیم که در بهار و تابستان که هوا بسیار گرم است، بهتر است از لباس هایی با سبک ترین پارچه های ممکن مانند نخی یا کتان استفاده کنید. این پارچه ها به بدن اجازه تنفس در هوای گرم را می دهند و به حفظ سلامت بدن و پوست کمک می کنند.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20169

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.